Miten saisin Microsoftin Outlook Express 6:sta KOPIOTUA (EI siirrettyä) kaikki sähköpostini ulkoiseen muistiin? (Tässä tapauksessa lähinnä ulkoiselle kovalevylle, tai ehkäpä muistitikulle).
Kone vetelee todellakin viimeisiään, ja haluan myös sähköpostini 'varmuuskopioitua' ennen kuin on liian myöhäistä. Uutta konetta ei ole vielä, niin kyseeseen ei tule että kopioisin Outlookistani suoraan uuden koneen Outlookiin.
Minulla on yli 3300 saapunutta, 2900 lähetettyä ja 600 muissa kansioissa olevaa sähköpostia. Ja noita olen karsinut jo roimalla kädellä. Satoja olen jo copy-pastettattanut Wordiin, mutta enää ei jaksa. Ja aika loppuu kesken. Olen myös tallentanut viestejä yksitellen, mutta ne menevät muotoon .eml. Ja jatkossa saatan joutua käyttämään tietokonetta, joka ei ole koskaan Outlookista kuullutkaan. Osaako se sitten edes avata nuo .eml-tiedostot? (Muut vaihtoehdot .txt, .txt, .htm, .html eivät toimi; avaa viestiä oikein).
Anteeksi jos tätä on kysytty ennenkin. Kahlasin läpi palstan viestit (kaikki 23 sivullista), mutta en löytänyt ainakaan sellaista vastausta, josta olisi ollut suoraa apua.
Löysin koneeltani kansion C:\Documents and Settings\nimeni\\Local Settings\Aplication Data\Microsoft\Outlook, mutta kun hiiren vie sen päälle niin se kertoo että kansio on tyhjä!
Löysin Outlookistani Tuo ja Vie ominaisuudet, mutta pelkään että se vie postit pois.
Osaisiko kukaan mitenkään auttaa? Olisin tosi kiitollinen avusta.
Soitin joku aika sitten Microsoftille, siellä käskettiin soittamaan Elisalle. Elisalta käskettiin soittamaan Microsoftille. Ja kun Microsoftilta sanottiin uudestaan että pitää kysyä Elisalta, vaadin vastausta nyt. Ja vastaus oli, ettei onnistu mitenkään muuten kuin copypastettamalla ne 6000-7000 sähköpostia yksitellen. Tuo oli siis heidän vastaus.
Kovalevylle?
Kiitollinen avusta
0
1524
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2404747Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak802285Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1151473Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.316907- 72844
Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N270829Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle112746Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si33717- 38706
- 67672