Miten saisin Microsoftin Outlook Express 6:sta KOPIOTUA (EI siirrettyä) kaikki sähköpostini ulkoiseen muistiin? (Tässä tapauksessa lähinnä ulkoiselle kovalevylle, tai ehkäpä muistitikulle).
Kone vetelee todellakin viimeisiään, ja haluan myös sähköpostini 'varmuuskopioitua' ennen kuin on liian myöhäistä. Uutta konetta ei ole vielä, niin kyseeseen ei tule että kopioisin Outlookistani suoraan uuden koneen Outlookiin.
Minulla on yli 3300 saapunutta, 2900 lähetettyä ja 600 muissa kansioissa olevaa sähköpostia. Ja noita olen karsinut jo roimalla kädellä. Satoja olen jo copy-pastettattanut Wordiin, mutta enää ei jaksa. Ja aika loppuu kesken. Olen myös tallentanut viestejä yksitellen, mutta ne menevät muotoon .eml. Ja jatkossa saatan joutua käyttämään tietokonetta, joka ei ole koskaan Outlookista kuullutkaan. Osaako se sitten edes avata nuo .eml-tiedostot? (Muut vaihtoehdot .txt, .txt, .htm, .html eivät toimi; avaa viestiä oikein).
Anteeksi jos tätä on kysytty ennenkin. Kahlasin läpi palstan viestit (kaikki 23 sivullista), mutta en löytänyt ainakaan sellaista vastausta, josta olisi ollut suoraa apua.
Löysin koneeltani kansion C:\Documents and Settings\nimeni\\Local Settings\Aplication Data\Microsoft\Outlook, mutta kun hiiren vie sen päälle niin se kertoo että kansio on tyhjä!
Löysin Outlookistani Tuo ja Vie ominaisuudet, mutta pelkään että se vie postit pois.
Osaisiko kukaan mitenkään auttaa? Olisin tosi kiitollinen avusta.
Soitin joku aika sitten Microsoftille, siellä käskettiin soittamaan Elisalle. Elisalta käskettiin soittamaan Microsoftille. Ja kun Microsoftilta sanottiin uudestaan että pitää kysyä Elisalta, vaadin vastausta nyt. Ja vastaus oli, ettei onnistu mitenkään muuten kuin copypastettamalla ne 6000-7000 sähköpostia yksitellen. Tuo oli siis heidän vastaus.
Kovalevylle?
Kiitollinen avusta
0
1447
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074569Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1694354Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941710- 4031631
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a311397Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3531090Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann51077- 67969
- 56944
- 91910