Eli onko kanadassa paljon suomalisia johin vois pitaa yhteytta? Varsinkin saskatoonin laheisyydessa? Olis kiva tutustua perheisiin. Olemme asuneet taalla jo yli vuoden mina (29) mieheni (28) jaa lapsemme (7.v ja 4.v) olisi oikeasti kiva tutustua ja kirjoitella ja joskus jopa nahda. Itse en talla hetkella ole toissa kun minulla ei ole tyolupaa viela. Olemme siis ihan juuri saamassa vaki lupa tanne (maassa asuvat teitavat mita tarkoitan) Lapsemme ovat koulussa 7.v on 5pva viikossa ja 4.v on 2 krt viikossa 2h kerrallaan ja ensivuonna eskariin. Itse kotona olen ja mies ajaa tyokseen rekkaa joten viikot ovat aika yksinaisia minulla. Siksi olisi kiva jos joku kirjoittaisi. Joten kaikki jotka taalla asuu niin kirjoitelkaa ihmeessa s.posti on [email protected]
Onko canadassa
Canada 80
0
453
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662189
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152186- 1101678
- 1321603
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 921185
- 54971
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234844Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa362840