Ammattikysely

ihan uteliaisuttani kyselen:) Olen ammatiltani psykiatri .Meillä on lapset 26poika 24vpoika 22tyttö 19vtyttö 17vtyttö 16poika 13vtyttö 11poika tyttö9v 7vtyttö 5poika
5443
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Mä olen perhepäivähoitajana tällä hetkellä, opiskelen erityisopettajaksi. Lapset tyttö 10v, poika 7v, poika 6v, poika 4v, poika 2½v ja tyttö 1v.

Äänestä

taasen palstan provoilija palannut takaisin:))))))

Äänestä

että lääkiksessä oppii edes välttävän kirjoitustaidon, joten luulisin, että tässä sinun tapauksessa olet kyllä ns. tiskin toisella puolella. Alkaako muuten lapset samalla etukirjaimella? Ihan uteliaisuuttani kyselen. Ässällä vai veellä? Samalla tiedustelisin, mikä sinusta on suurperhe...

Äänestä
  • eri kirjaimilla lasten nimet alkavat jos tämä tieto sinua lohduttaa..

Äänestä

• rosysteel45 kirjoitti:

eri kirjaimilla lasten nimet alkavat jos tämä tieto sinua lohduttaa..

Mä olen yrittäjä lapsia on 13

Äänestä

Kommentoi aloitusta

rosysteel45 kirjoitti:

ihan uteliaisuttani kyselen:) Olen ammatiltani psykiatri .Meillä on lapset 26poika 24vpoika 22tyttö 19vtyttö 17vtyttö 16poika 13vtyttö 11poika tyttö9v 7vtyttö 5poika

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu