mitä on batman/lepakko

tyhmä

kertokaa mulle perusteellisesti mitä on batman/lepakko?

kiitos kaikista vastauksista

P.S.Ja hei pliis, ei mitään "se on toooooosi hirveetä".Mä haluun asiallisia vastauksia, ja mieluiten perusteellisia, kiitos.

20

8593

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä

      ...että mitä hirveetä pelottelua se on.onks se joku spiritismin tapanen leikki/peli, ja jos on niin millanen.(kertokaa YKSITYISKOHTAISESTI)

      • nemi

        Hei. Mä vastasin aikasemmin tonne alas tästä aiheesta kun alko lievästi v****taan kun kaikki siitä jauhaa ja on niin olevinaan. Tässä tää sitten uudestaan.

        "Joo, on taas paikka täynnä lapsellisia pas... öh, pölkkyjä. Keksii kaikkee ihme sontaa pelotellakseen muita. Tämä ns leikki on vähän tällänen sisäpiirijuttu jolla halutaan kiusata toisia, lähinnä copy-paste metodilla näköjään. En tiiä onko oikeeta leikkiä olemassakaan mut meillä ainaki isoset leikki sitä näin: otetaan papin kaapu tai kaks ja sit arvotaan summassa parit. Molemmille kaapu päälle ja toinen reppuselkään (jotku laittaa kaavun kiinni alhaalta että on vaikeempi kävellä/pysyä selässä) ja sitten selässä olija saa sanoa mitä tahansa pahaa siitä joka häntä kävelyttää ja sitten täytyy yrittää pysyä joku tietty aika selässä. Ja sitten toisin päin. Epäilen kyl vähän että tää oli vaan joku keksintö eikä ne isoset ees tienny mikä koko leikki on mut miten vaan. Puusta hyppimistäkin on joskus mukana, jotku leikkii niin että jos tippuu selästä niin joutuu hyppään kaapu päällä puusta. Että siks ne kellot ym muut pois päältä. "


      • nemi
        nemi kirjoitti:

        Hei. Mä vastasin aikasemmin tonne alas tästä aiheesta kun alko lievästi v****taan kun kaikki siitä jauhaa ja on niin olevinaan. Tässä tää sitten uudestaan.

        "Joo, on taas paikka täynnä lapsellisia pas... öh, pölkkyjä. Keksii kaikkee ihme sontaa pelotellakseen muita. Tämä ns leikki on vähän tällänen sisäpiirijuttu jolla halutaan kiusata toisia, lähinnä copy-paste metodilla näköjään. En tiiä onko oikeeta leikkiä olemassakaan mut meillä ainaki isoset leikki sitä näin: otetaan papin kaapu tai kaks ja sit arvotaan summassa parit. Molemmille kaapu päälle ja toinen reppuselkään (jotku laittaa kaavun kiinni alhaalta että on vaikeempi kävellä/pysyä selässä) ja sitten selässä olija saa sanoa mitä tahansa pahaa siitä joka häntä kävelyttää ja sitten täytyy yrittää pysyä joku tietty aika selässä. Ja sitten toisin päin. Epäilen kyl vähän että tää oli vaan joku keksintö eikä ne isoset ees tienny mikä koko leikki on mut miten vaan. Puusta hyppimistäkin on joskus mukana, jotku leikkii niin että jos tippuu selästä niin joutuu hyppään kaapu päällä puusta. Että siks ne kellot ym muut pois päältä. "

        Niin ja siis siitä on ne laituri/kahlaus/nuotion ympärillä/auton lavalla/portaissa/saunassa/katolla variaatiot olemassa...


      • tyhmä
        nemi kirjoitti:

        Niin ja siis siitä on ne laituri/kahlaus/nuotion ympärillä/auton lavalla/portaissa/saunassa/katolla variaatiot olemassa...

        ..onko se pelkkää p-puhetta, että se ois jotenki vaarallista ja psyykkisesti raskasta?


      • nemi
        tyhmä kirjoitti:

        ..onko se pelkkää p-puhetta, että se ois jotenki vaarallista ja psyykkisesti raskasta?

        No jos nyt ihan totta puhutaan niin mä luulen ettei sitä oo olemassakaan tai sit se on tällästä: isoset sanoo että nyt tulkaa kaikki pelaa batmania, se on tosi pelottavaa ja vaarallista ettekä saa kertoa kellekkään ja sitten istutte ringissä ja heittelette käpyjä metsään. Näyttää että se on vaan jotain kristittyjen kusetusta, anteeksi vaan. Kannata koko asiasta välittää ja itseasiassa koko rippileirikin on ihan turhaa, jos oot yhtään huomaamattomampi tai ei-suositumpi ihminen niin se tulee sulle olemaan yks helvetti. Eli jos sinne meet niin mee sille asenteella että haistakaa.


      • Faithless
        nemi kirjoitti:

        No jos nyt ihan totta puhutaan niin mä luulen ettei sitä oo olemassakaan tai sit se on tällästä: isoset sanoo että nyt tulkaa kaikki pelaa batmania, se on tosi pelottavaa ja vaarallista ettekä saa kertoa kellekkään ja sitten istutte ringissä ja heittelette käpyjä metsään. Näyttää että se on vaan jotain kristittyjen kusetusta, anteeksi vaan. Kannata koko asiasta välittää ja itseasiassa koko rippileirikin on ihan turhaa, jos oot yhtään huomaamattomampi tai ei-suositumpi ihminen niin se tulee sulle olemaan yks helvetti. Eli jos sinne meet niin mee sille asenteella että haistakaa.

        Toi nyt oli aika asiatonta tekstiä nemi.
        En ite ole mikään suosittu ja mulla oli omalla riparillani tosi hauskaa ja sain monta ystävää jotka taasen ovat suosittuja!
        Ei sillä ole mitään väliä onko suosittu vai ei..kunhan hyväksyy ittensä sellasena kuin on. ;)
        Ja vaikka sulla ei oliskaan yhtään ystävää kun menet riparille niin isoset ainakin on ilomielin sun ystäviä siellä ja sen leirin jälkeenkin!

        Batman/Lepakko on vaan keksitty juttu, näin ainakin itse uskon sen perusteella mitä olen kuullut..


      • ....
        nemi kirjoitti:

        No jos nyt ihan totta puhutaan niin mä luulen ettei sitä oo olemassakaan tai sit se on tällästä: isoset sanoo että nyt tulkaa kaikki pelaa batmania, se on tosi pelottavaa ja vaarallista ettekä saa kertoa kellekkään ja sitten istutte ringissä ja heittelette käpyjä metsään. Näyttää että se on vaan jotain kristittyjen kusetusta, anteeksi vaan. Kannata koko asiasta välittää ja itseasiassa koko rippileirikin on ihan turhaa, jos oot yhtään huomaamattomampi tai ei-suositumpi ihminen niin se tulee sulle olemaan yks helvetti. Eli jos sinne meet niin mee sille asenteella että haistakaa.

        ..on OIKEA asenne!
        PIDÄ LIPPU KORKEELLA!!!!!!!!!!!
        Mä inhosin rippiskolee heti ekasta päivästä lähtien.
        Se läskimooses-kappalainen oli oikee taliaivo, mutta kanttori oli kyllä kaiken huippu.Se oli ihan hirvee kotka!!!!!
        Pahinta kuitenkin oli hapatus, ja ne äärioikeistolaiset kirkontyöntekijät sano, ei ne raivostu mulle, ku mä sanoin, että tää on hirveetä hapatusta ja mä oisin halunnu arvokeskusteluu, nii ne alko huutaa;LUULEKKONÄ ETTÄ MEILLÄ ON RAHAA PITTÄÄ TÄÄLLÄ JOTAIN ARVOKESKUSTELUU!!!!!!!!!!

        P.S.Enemmän tietoo mun riparista saat keskustelusta "riparista".


      • nemi
        Faithless kirjoitti:

        Toi nyt oli aika asiatonta tekstiä nemi.
        En ite ole mikään suosittu ja mulla oli omalla riparillani tosi hauskaa ja sain monta ystävää jotka taasen ovat suosittuja!
        Ei sillä ole mitään väliä onko suosittu vai ei..kunhan hyväksyy ittensä sellasena kuin on. ;)
        Ja vaikka sulla ei oliskaan yhtään ystävää kun menet riparille niin isoset ainakin on ilomielin sun ystäviä siellä ja sen leirin jälkeenkin!

        Batman/Lepakko on vaan keksitty juttu, näin ainakin itse uskon sen perusteella mitä olen kuullut..

        Oli asiatonta tai ei niin totta se kuitenki oli. Ehket sä halua tätä kuulla mutta ei siellä kukaan välitä. Menin sinne parin kaverin kanssa mutta mut hyljättiin heti, seuraan jäi vaan yks mua pahempi (lue : hiljasempi ja ujompi) tyttö jota mun piti sitten suojella. Laskin tunteja että pääsisin sieltä pois. Riparipaikka oli rannalla ja siellä oli pari venettä, käytiin soutelemassa toisella veneellä ja yks skitso jätkä lähti perään soutaan, ja rupes huuteleen että hukuttaa meidät. Riparin pappi makoili siinä laiturilla eikä se sanonu YHTÄÄN mitään. Tämä samainen jätkä lähetteli mulle lappuja (siellä oli sellanen arvottu kirjekaveri systeemi ja mulle tuli yks suosituista tytöistä, lähetin sille sitten neutraalin kirjeen, sanoin jotain että mitä kuuluu, kiva kun on ollu lämmintä, ärsyttäviä nuo itikat ja sitten se tyttö näytti sitä kirjettä kaikille ja ne naureskeli että miten tyhmä mä oon ja sekin loukkas vitusti vaikkei siinä mitään järkeä ollukkaan) että haista vittu vaikken mä ollu mitenkään sen kans tekemisissä, hyvä jos tunsin. Muutenkin se riehu, nakkeli toisten kenkiä järveen ja sotki huonekavereitaan hammastahnalla. Kun pojat ekaa kertaa riehu niin pappi piti oikeen äkäsen puheen siitä miten ne pistetään omalla kustannuksella kotia mutta kappas vaan, ne jatkoi riehumistaan eikä pappi enää sanonu mitään. Itkin sitten isosille siitä muttei ne sanonu mitään, ne oli hentoja pikkutyttöjä, ei ois uskonu että meitä vuotta vanhempia ja kaikki pojat vaan vittuili niille ja lähenteli niitä. Mä olin viikon siellä niin kusessa ja vieläkin mua harmittaa että miksen mä vaan liftannu sieltä vaikka pois. Se oli totaalisen helvetistä.


      • oninomi
        nemi kirjoitti:

        Hei. Mä vastasin aikasemmin tonne alas tästä aiheesta kun alko lievästi v****taan kun kaikki siitä jauhaa ja on niin olevinaan. Tässä tää sitten uudestaan.

        "Joo, on taas paikka täynnä lapsellisia pas... öh, pölkkyjä. Keksii kaikkee ihme sontaa pelotellakseen muita. Tämä ns leikki on vähän tällänen sisäpiirijuttu jolla halutaan kiusata toisia, lähinnä copy-paste metodilla näköjään. En tiiä onko oikeeta leikkiä olemassakaan mut meillä ainaki isoset leikki sitä näin: otetaan papin kaapu tai kaks ja sit arvotaan summassa parit. Molemmille kaapu päälle ja toinen reppuselkään (jotku laittaa kaavun kiinni alhaalta että on vaikeempi kävellä/pysyä selässä) ja sitten selässä olija saa sanoa mitä tahansa pahaa siitä joka häntä kävelyttää ja sitten täytyy yrittää pysyä joku tietty aika selässä. Ja sitten toisin päin. Epäilen kyl vähän että tää oli vaan joku keksintö eikä ne isoset ees tienny mikä koko leikki on mut miten vaan. Puusta hyppimistäkin on joskus mukana, jotku leikkii niin että jos tippuu selästä niin joutuu hyppään kaapu päällä puusta. Että siks ne kellot ym muut pois päältä. "

        me käveltiin käsillään ja riiputtiin oksista ja rakennettiin olkimajoja. Sit oli kivaa, ku´naapuri kaveri käveli olkikuiluu, sit juostiin jokirannas kivil, ja kompuroitiin polvet verille, sekin oli kivaa, ei toki se polvi juttu.


      • Tuli_vaan_mieleen

        Minun ymmärtääkseni Batman on supersankari ja Lepakko on eläin. Muunlaisista merkityksistä en ole ikinä kuullut (no, minulta on mennyt kaikenlaista ohi, kun olen yksinäinen enkä pengo nettiä kovinkaan perusteellisesti.


    • TunnustavaKristitty

      Älkää hyvänen aika ottako iltaohjelmaan Batmania, se on aivan liian vaarallinen. En minä niistä pikkumustelmista mutta kun kaikki leiririläiset ei kertakaikkiaan kestä sitä, se voi olla aika monelle henkisesti liian rankka leikki. Monessa srk:ssa se on jo kielletty.

      EN TODELLAKAAN SUOSITTELE.

      • .....

        ..on jo epätoivosta.Ei se oo mitään pahaa tai noituutta!!!!!
        Se on vaan keino saada Iso porukka tekee yhteistyötä!!!


      • TunnustavaKristitty
        ..... kirjoitti:

        ..on jo epätoivosta.Ei se oo mitään pahaa tai noituutta!!!!!
        Se on vaan keino saada Iso porukka tekee yhteistyötä!!!

        Missä vaiheessa se tuohon on väännetty?
        Aikamoinen väärennös.

        Batman-leikkinä ei ole sopiva ripareille.

        nim. Kokemusta Omaava


    • Saija

      Kai se nyt täytyy kertoa mitä se Batman leikki on kun sua niin pelottaa se. Isoset käskee teitä hakemaan pyyhkeet mukaan ja lähdette ulos. Sitten juoksette pihalla peräkkäin pyyheliina harteilla ja huudatte Batman, Batman...Ei siis tarvitse jännittää leikkiä. Vaikka nyt se on tylsää kun sinä tiedät jo juonen...

      • Alex

        Kiva huomata että ripareillakin on lepakkoleikki. Prometheus-leirillä on melkein perinne keksiä joka leirille uusi variaatio tuosta. Uskon, että idea on ihan sama. Joten tuleville leirin kävijöille ei saa kertoa mikä se on.


    • Mänty juujuu

      No mitä vittua sitten? Voi voi jos joku itkee mä tuun ja tungen mun munan sen suuhun ni sit on jotain itkettävää...

      • :---)

        Ai sikskö on itkettävää koska sun muna on niin pieni :o ?
        Hei, tosi harmi juttu :---------(


    • wassuprobinonbi

      Se on kusetusleikki, meillä ainakin nää muka puhu siitä, että voiko sitä leikkiä sielä ja sielä pitäis olla palosammuttimia yms.
      Mut siis oikeesti se oli vaan semmonen kusetus ja me vaan mentii istuu ja "taululle" tuli batman logo ja soi batman musiiki :D

    • kokemus puhuu

      Batman on sellanen leikki jossa niin monta ihmistä on sattunut fyysisesti ja psyykkisesti joten piispainkokous päätti kieltää sen täydellisesti. Ehdotan että pysyt poissa siitä. Huhuien mukaan leikkiin sisältyy okkultismia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe