Kysymys kaikille, miten ja millä tavoin muistat ystävää?
Ole rohkea ja ojenna kätesi toiselle yksinäiselle.
Vain välimatka voi siitä tehdä vaikeaa.
Aika on rajallinen, sitä älä tuhlaa.
Rakkaus ei ole ruma sana,
vaan jotain kaunista.
Kaksi yksinäistä kohtaa toisensa
ja siitä syntyy uusi alku.
Uusi jakso elämässä.
Ole hellä, älä vaadi.
Anna tilaa yksityisyyteen.
Siitä yhteinen ystävyys ja
rakkaus voi alkaa.
Piirsin kuvan. Siihen silmät, jotka nauravat
ja suun joka hymyilee.
Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella
ja sydämen, joka välittää.
Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä.
Piirsin sinut.
Hyvää ystävänpäivää kaikille!
Miten muistat ystävää?
14
286
Vastaukset
- HTZA
on minulla aina.
Minä en tarvitse Jenkkien höpötyksiä.
Tänäänkin soittelin ystävälle, tiesin että hän oli firman bileissä eilen.
Oli kivaa irvistellä.
Sain takaisin termejä: Paskiainen, sadisti, kusipää, haista sinä...,
Näitä sanontoja saa vain ystävältä.- lillukanvarsi
Niinhän se on, että tosiystävää voi nimitellä rumastikin, kun on aihetta. Mulle aikoinaan sanottu, että seurassani kiva olla, kun ei tarvitse teeskennellä....Olin hetken, että mitä!!!...teeskennellä....kun en ystävien kanssa itse tee sitä. Jossain sukulaistapaamisissa (hautajaisissa tai häissä) ehkä pitää hieman teeskennellä kiinnostusta puhekumppaniin.
- HTZA
lillukanvarsi kirjoitti:
Niinhän se on, että tosiystävää voi nimitellä rumastikin, kun on aihetta. Mulle aikoinaan sanottu, että seurassani kiva olla, kun ei tarvitse teeskennellä....Olin hetken, että mitä!!!...teeskennellä....kun en ystävien kanssa itse tee sitä. Jossain sukulaistapaamisissa (hautajaisissa tai häissä) ehkä pitää hieman teeskennellä kiinnostusta puhekumppaniin.
kun sen että olet aikuinen.
Pudotkoon lumet niskaasi ja pelastakoon sinut joku komea kundi, tai gimma.
- kednah
Vaikeetta on, mutta on tässä ollu muillakkii.
The hande - mincin
useammin kuin vain tänä määrättynä ystävänpäivänä, joka on mielestäni ihan turha juttu.
Jos ystäviä pitää pakolla muistaa vain yhtenä päivänä, ei sovi mulle.
Min mielestä ystäviä pitää tavata, soitella, pitää yhteyttä aina silloin, kun siltä tunuu, vaikka
joka päivä.
Ei mitään paineita siitä, että nyt on SE päivä, kiiruusti kortin ostoon ja postittamaan.- HTZA
minulle, hellä toivotus.
Koko vuodeksi.
Rakas ystäväni. - mincin
HTZA kirjoitti:
minulle, hellä toivotus.
Koko vuodeksi.
Rakas ystäväni.sä olet kiltti ;)))
Joo, käyn laittamassa sulle ystävänpäiväkortin ja voin mä joku päivä
myös soittaa, mut en joka päivä. - HTZA
mincin kirjoitti:
sä olet kiltti ;)))
Joo, käyn laittamassa sulle ystävänpäiväkortin ja voin mä joku päivä
myös soittaa, mut en joka päivä.Saa minut muistelemaan hetkeä jolloin sorruin kyyneliin.
Siitä on kyllä kauan aikaa.
Minä syön paljon Ananasta, se on nesteitä poistava, maailman eniten sisäsiittoinen hedelmä, Banaanin jälkeen. - mincin
HTZA kirjoitti:
Saa minut muistelemaan hetkeä jolloin sorruin kyyneliin.
Siitä on kyllä kauan aikaa.
Minä syön paljon Ananasta, se on nesteitä poistava, maailman eniten sisäsiittoinen hedelmä, Banaanin jälkeen.ja nesteitä poistavaa, eikä banaanikaan pahaa ole.
Mä itkeä tirsutan harva se päivä, aina jotain kyyneliä vuodattavaa tapahtuu, nyyyhh.
Nyt olen lähestynyt sua ystävällisesti ja jopa sydämellisesti, käy katsomassa postilootastasi.
- Tepposet
Otsikko kertoo kaiken.
Joulut, juhannukset, pääsiäiset, syntymä- ja nimipäivät ovat minulle täysin merkityksettömiä.
Saati sitten tämä lainakama!
Minusta on surkeaa jos ystävien, tuttavien, sukulaisten tai perheenjäsenten kanssa muistamisessa täytyy selata kalenteria.
Kun muistan niin se taphtuu spontaanisti tai tilanteen mukaan.
Voiko tätä enää selkeämmin sanoa?- HTZA
että muistat pestä Burkhan riittävän useasti.
Suomalaisten ilopäivien menetys saa sinyt kyllä kyynelehtimään.
- viivi-amaldiina
hyvää ystänääni villasukilla täs viikolla.
Ystäviä muistan kyllä muulloinki kuin allakkaan merkittynä yst.päivänä.
Sinulle oikein hyvää ystävänpäivää 14,02,2010
http://pipanoita.blogspot.com/2006/02/minun-ystvni.html - 11+15
En mitenkään. Mulla ei liene yhtään ystävää, koska lähettämiini ystävänpäiväkortteihin en koskaan ole vastausta saanut, nyt en enää lähettele, ei niitä mullekaan kukaan lähetä, ei edes tekstiviestiä.
- Sinimarjanen
kävi sellainen juttu, että oikeesti unohdin koko ystävänpäivän. Muistin sen tuossa pari päivää sitten ja ajattelin, että antaa olla. En ala korttien kanssa värkkäytymään. On niin paljon ollut muuta ajattelemista ollut.
Hyvää Ystävänpäivää Sinulle ja kaikille muillekkin palstalaisille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302826Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171810- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007