Joskus kun ilta alkaa hämärtää
ja varjot pitenevät
tuntuu kuin nuo varjot,
kuin mustat paholaiset
pyrkisivät koko ajan
mieleni sopukoihin.
Silloin ajattelen ystäviäni
lähellä ja kaukana,
ja nuo ystävät loistavat
kuin kirkkain aurinko
ja poistavat ne
mustat paholaiset niin
että taas mieleni rauhan saa.
Olen kiitollinen että
minulla on nuo Ystävät.
Yön varjot
6
214
Vastaukset
- *saaga*
suru yksinäisyys
jopa ahdistus kuvastuu
sun tekstistäsi
kunnes tulee loppuhuipentuma
on ystävät niin lähellä kuni
kaukana
kiitosmieli tuli siitä...- syysyöllä
Tällä kertaa olemaan surumieli
kun saunan lauteilla rentoutuneena
maatessa tuli tämä mieleeni.
Kiitos kommentistasi Ystäväni.
:) Meilläkin on tiettyjä ihmisiä joiden kassa ajatus kulkee aina,
vaikka ei olisi vähään aikaan yhteyksissä, tietää tasan, että ajatellaan ♥llä,
Eikä siitä laadusta voi olla erehtymättä, sitä ei todellakaan kyseenalaisteta. Se lämpö ei katoa,
Se on kestänyt vuosikymmenet ja kestää loppuun asti,
Sitähän se ~oikea~ ystävyys, lähimmäisyys on!
Se poistaa, niin kuin sanot, mustat paholaiset,,
.."Silloin ajattelen ystäviäni
lähellä ja kaukana,
ja nuo ystävät loistavat
kuin kirkkain aurinko
ja poistavat ne
mustat paholaiset niin
että taas mieleni rauhan saa."..
:D Sopiikos jos minä teen tänään sinulle sen yhden ''ystävän_palveluksen'', juu nou.. ;)))
mutta ensin menen happihyppelylle, ja kait sitä kolaakin täytyy käyttää, lunta kun eilen illalla taas sateli. :\- syysyöllä
Uudet ja vanhat ovat
kultaakin kalliimpia
vaikka emme sitä
tarpeeksi usein heille sano.
Se ystävänpalvelus olisi todella mukava jos sen teet.
Aurinko paistaa täällä ja valoisin mielin katson tulevaisuuteen.
Sinuakin olen tänään ajatellut.
Aina toisinaan ne varjot peittää itse kunkin
elämää, mutta kun jaksaa uskoa niin kyllä
se aurinkokin aina lopulta paistaa.
Kaunis runo ystävien merkityksestä, kiitos.- syysyöllä
Vaikka runoni viesti oli
vähän synkkä
niin katson kuitenkin
tällä hetkellä valoisasti tulevaisuuteen.
Kiitos taas kerran kommentoinnistasi
ja kauniita kevätpäiviä elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1734386Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan1342788Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va272416Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos581877Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3811833Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi641514Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu221489Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt281472Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy861453Pitäisikö ilotulitteiden myynti kieltää?
Esim jyväskylässä ainakin on ammuttu ilotulitteita päin ihmisiä ja autoja. Samoin Helsingissä? Pitäisikö ilotulitteiden1101430