ja opetella netissä toisten kanssa? Miten olisi sellainen ketju jossa opetetaan toisillemme se mitä osaamme itse? Ihan alkeista alkaen? Saisiko ketju kannatusta?
Haluaisiko joku oppia tunisiaa?
9
310
Vastaukset
- Rasmus ALANYA
tunisian kielestä kuullut, mutta kait paikalliset skandilorttojen naurattajat ja naimisiinmenijät sitä "tunisiaa" opettavat rasvamunan hierontaa vastaan heti lentokentältä alkaen...
- jasmiininkukka
Ei tunisia ole kieli,tunisiassa puhutaan arabiankielta ja ranskaa mm.
- lebes
jasmiininkukka kirjoitti:
Ei tunisia ole kieli,tunisiassa puhutaan arabiankielta ja ranskaa mm.
Itseasiassa voi hyvinkin sanoa puhuvansa "tunisiaa" nimittäin puhekieli eroaa paljon arabian kirjakielestä eli on tavallaan tunisian oma murre arabiasta= tunisian kieli :)
- tamakin viela
taalla Tunisiassa koulussa ellahja-ttunsiyya, eli tunisian kielta. Samassa koulussa opetetaan myos arabiaa, mutta eri tunneilla. Eli on olemassa tunisian kieli, joka on arabian murre tai alalaji. Eroaa paljonkin universaalista arabiasta. Paikalliset itsekin sanovat puhuvansa tunisiaa valilla. Joten kun sanon puhuvani tunisiaa, puhun tunisiaa. :)
- kaksoiskikkeli
din rabbook - päivää
din rabbak - iltaa
meeboon - paikallinen
zeb - bussi
nik ommok - paljonko maksaa- huoh ja huoh
vaikket tunisiaa osaakaan.
- elegantti LADY
huoh ja huoh kirjoitti:
vaikket tunisiaa osaakaan.
tahdon rantapojan meisseliä selluliittiperseeseeni...mmm
- närkästynyt
elegantti LADY kirjoitti:
tahdon rantapojan meisseliä selluliittiperseeseeni...mmm
Onko tuollainen muka hauskaa? Miksi kirjoitatte ihan turhaan tuollaisia viestejä.
- täyttä sontaa
heittää kyllä ihan omiaan, nik ommok vaan itselles :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892