unet entisestä elämästä

curiouse111

En ole varma mitä ajattelisin entisistä elämistä..Mutta ystäväni heitti tämän olevan mahdollista kun kerroin unimaailmastani.
Olen lapsesta asti nähnyt säännöllisesti sota-unia..Kerran lapsena näin unta tummasta (ei suomalaisesta) naisesta, joka olin kuitenkin minä itse.Muistan tarkalleen naisen ulkonäön.
Ehkä vuosi sitten näin unta jossa poikani käynnisti veivillä autoa..Oli siis aikuinen poika ja minä vanhempi nainen. Menin johonkin taloon ja katsoin itseäni peilistä. Näin naisen, n. 50 vuotias..Ja olin peittänyt hiukseni täysin haalean sinisellä huivilla. Unessa ajattelin olevani onnekas omatessani kaksi poikaa ja tyttären joka on aviossa. Tosi elämässä olen alle 30 vuotias nainen, eikä minulla ole poikia...tyttöjä kylläkin.

Viime yönä näin outoa unta jossa alussa katsoin itseäni ulkoapäin. Loppu-unessa olin "henkilön sisällä".
Unessa olin 40v tummatukkainen nainen, ehkä etelä-eurooppalaistyylisessä kylässä.Pukeutumistyyli ehkä jotain 1930-1940 lukua???.Jossa yht'äkkiä alkoi armeijan hyökkäys ja asukkaiden teloitus. Juoksin taloon (siis nainen joka olin minä juoksi)..ja siellä makasi aikuinen poikani sairasvuoteella. Pakenin ikkunasta, mutta sotilas sai minut kiinni ja köytti minut liekaan. En muista miten onnistuin pelaamaan aikaa,taikka miten harhautin,mutta pääsin pakenemaan. Juoksin kohti rantaa ja pakenin veteen. Uni jatkuu..mutta sillä ei niin kai väliä..Muuta kuin että se vesi (ehkä järvi???) maisema on myös useasta unesta hyvin tuttu. Paljon maa-alueita näkyy, vesi kirkasta...Ja tosiaan olen vuosia unissani seikkaillut samoissa maisemissa.
Eli onko mahdollista että unissani näen joskus entisiä elämiäni...vai onkohan tämä vaan ihan tavallista unien näkemistä?
Täytyy vielä sanoa että paikat ovat todella selkeitä muistissani..en vain yhtään osaa sanoa mikä maa/kaupunki jne :(

3

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qadesha

Jos näet toistuvasti unta ko. tapahtumista ja ne toistuvat joka kerta samanlaisena, silloin voisi ehkä pitää ihan mahdollisena että kyseessä on aiempi elämä Maan päällä. Itse en välttämättä vaadi edes toistuvia unia, minulle on riittänyt kertakin kokeaksi että jokin tietty tapahtumasarja liittyy ed. elämääni, silloin kun voimakkaasti tunnen että olen joku tietty ihminen jossakin. En ole näissä unissa (ja myöskin näyissä, sillä olen nähnyt myös valveilla tai valveen ja unen rajalla muistikuvia menneistä) yleensä nähnyt itseäni ulkopuolelta käsin, vaan olen aina hahmon sisällä. Yksi poikkeus on, ja se koskee tilannetta jossa edellinen elämäni on juuri päättynyt ja katselen entistä ruumistani sen yläpuolelta.

Mutta en pitäisi mahdottomana että todella pahassa paikassa sielu on voinut osittain irrota kehosta ja tämän vuoksi olisi muistikuvia omasta (menneestä) itsestä ulkopuolelta käsin. Jos on ollut jokin voimakas tunnekokemus, hätätila tms.

• Nefilim

Mikä ettei..Saat juuri sitä tietoa, mitä tarvitset..Tarinalla saattaa olla jonkinlainen henkinen opetus, muistutus menneisyydestä.. Koetahan ottaa selvää, missä nämä ovat tapahtuneet..Kaikki tarpeellinen selviää, kunhan jaksaa nähdä hieman vaivaa...Onnea etsinnällesi

• mievuan

Voisiko nainen olla espanjasta, Francon/sisällissodan ajoilta?

En sano juuta enkä jaata siihen näetkö unta entisestá elämástási, mutta.. kukaan ei sitä voi tietää varmaksi.. ehkä voisit alkaa tutkimaan onko tuo nainen koskaan elänyt.. jos on, niin se avaisit oven johonkin tuntemattomaan. mutta varmasti kauhean vaikeaa selvittää tuota asiaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3710
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1944
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      82
      1243
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      998
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe