Ystävänpäivänä

toivotan kaikille palstaa seuraaville ystävällistä ystävyyttä.

Palsta antaa monelle mukavaa ja yksinäisyyttä poistavaa luettavaa, kirjoittelua, siihen me kaikki voimme vaikuttaa.
Kirjoittelua ystävällisessä hengessä, siitä se hyvä mieli kaikille tulee ja ei vaadi kovin paljoa.

14

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsivivä-amadeus

      kahvipirtin täytyy keikkua ylhäällä ja kaikkea Skillanin samomaa pitää kunnioittaa.
      Täällä oli jo avaus Ystävänpäivälle ja eikö siellä Pirtissä sitä Ystävyyttä tuputeta ihan riitävästi ihan Skillanin malliin.

      • tulikos ystävyyttä nyt liikaa?


      • Lorena*
        SkillaN kirjoitti:

        tulikos ystävyyttä nyt liikaa?

        No johan heitti sumppilan ehtoisa emännyys herjan. Mikä ihmeen tauti se on nokittaa muiden aloitukset.


      • 7..+..5
        Lorena* kirjoitti:

        No johan heitti sumppilan ehtoisa emännyys herjan. Mikä ihmeen tauti se on nokittaa muiden aloitukset.

        Jospa tämä ketju on MITTARI ~~jollekin~~?


      • Lorena* kirjoitti:

        No johan heitti sumppilan ehtoisa emännyys herjan. Mikä ihmeen tauti se on nokittaa muiden aloitukset.

        mikä nyt panee vouhottamaan. Jos haluaa henkilökohtaisesti ITSE toivotella jottain, niin mikä este sille on.Voihan vaikka jokainen erikseen laittaa omat toivotuksensa...herranen aika sentään.
        Minä en täällä kuiteskaan toivottele mittään, omat henk.kohtaset korttini laitan postitse, jos ylleensä laitan jonkin, jonkun päivän johdosta.
        Ystävällinenhän tuo Skillanin toivotus.


      • uzma
        susmorsian kirjoitti:

        mikä nyt panee vouhottamaan. Jos haluaa henkilökohtaisesti ITSE toivotella jottain, niin mikä este sille on.Voihan vaikka jokainen erikseen laittaa omat toivotuksensa...herranen aika sentään.
        Minä en täällä kuiteskaan toivottele mittään, omat henk.kohtaset korttini laitan postitse, jos ylleensä laitan jonkin, jonkun päivän johdosta.
        Ystävällinenhän tuo Skillanin toivotus.

        kaikille sinne kinosten keskelle,kiitos skillan toivotuksesta,jos vain voisin ojentaisin sinulle ja muillekin kevaan ensi orvokkini tummasilman.
        Ystavallisin terveisin


      • rakkautta näin
        susmorsian kirjoitti:

        mikä nyt panee vouhottamaan. Jos haluaa henkilökohtaisesti ITSE toivotella jottain, niin mikä este sille on.Voihan vaikka jokainen erikseen laittaa omat toivotuksensa...herranen aika sentään.
        Minä en täällä kuiteskaan toivottele mittään, omat henk.kohtaset korttini laitan postitse, jos ylleensä laitan jonkin, jonkun päivän johdosta.
        Ystävällinenhän tuo Skillanin toivotus.

        kauan sitten USA:ssa oli minulle ihana päivä kun sain kaksi korttia nimettömiltä ihalijoilta.
        Työpaikassa pari miestä oli yrittänyt flirttailla kanssani jonkin aikaa. Toiseen olin jo itsekin ihastunut.
        Yksi kortti sisälsi pitkän ja kauniin rakkauden tunnustuksen, toinen oli vain tavallinen St Valentine kortti.
        Sen jälkeen rohkenin flirttailla ihailemani miehen kanssa ja pian se siitä etenikin ja menimme naimisiin.
        Mies oli aina mustasukkainen joten en koskaan antanut hänen tietää että olin saanut toisen kortin hänen kollegaltaan, en myöskään tiennyt kumpi lähetti sen ihanan rakkausviestin.


      • rakkautta näin kirjoitti:

        kauan sitten USA:ssa oli minulle ihana päivä kun sain kaksi korttia nimettömiltä ihalijoilta.
        Työpaikassa pari miestä oli yrittänyt flirttailla kanssani jonkin aikaa. Toiseen olin jo itsekin ihastunut.
        Yksi kortti sisälsi pitkän ja kauniin rakkauden tunnustuksen, toinen oli vain tavallinen St Valentine kortti.
        Sen jälkeen rohkenin flirttailla ihailemani miehen kanssa ja pian se siitä etenikin ja menimme naimisiin.
        Mies oli aina mustasukkainen joten en koskaan antanut hänen tietää että olin saanut toisen kortin hänen kollegaltaan, en myöskään tiennyt kumpi lähetti sen ihanan rakkausviestin.

        Helmikuun 14 pv vuonna 270.teloitettiin Valentinus niminen,roomalainen nuorukainen,kun hän ei luopunut Kristinuskosta.. Hän oli ystävystynyt,vanginvartijan pienen tyttären kanssa ja ennen kuolemaansa ,kirjoitti viestin tyttöselle ja allekirjoitti sen sanoin :" Sinun Valentinukseltasi.."
        Se on alku tälle, Ystävänpäivälle..Luultavasti on muitakin, Pyhimys-tarinoita ,hänestä..1500 luvulla ,päivää vietettiin jo Englannissa ja sieltä sitten siirtyi siirtolaisten mukana Amerikkaan.. ja sieltä meille..virallisesti 1987.. Tunnuksena on punainen sydän Tampereen Sydänyhdistys,keksi sen..
        Mutta nyt..HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikille,eikä vain rakastavaisille! t.Irkku


    • -----

      HYVÄÄ YSTÄVÄN PÄIVÄÄ ,,,,,,

      • yks jonkanimi ei pys

        Syvämmenkuvankin ,ne on niin kauniita kun katselen Feispuukissa toivotuksia ,tulee hyvä mieli.

        HYVÄÄ YSTÄVÄN PÄIVÄÄ (((Moiskis)))!


      • <3 <3
        yks jonkanimi ei pys kirjoitti:

        Syvämmenkuvankin ,ne on niin kauniita kun katselen Feispuukissa toivotuksia ,tulee hyvä mieli.

        HYVÄÄ YSTÄVÄN PÄIVÄÄ (((Moiskis)))!

        ei tämän parempia tällä konneella saa, mutta moiskissss Sullekin ja ruusu ! ------>-----@


    • Katleija-yksi

      Kiitos samoin, hyvää ystävänpäivää pitkäaikaiselle palstatuttavalleni:

      "On helppo antaa, jos ei jää mitään vaille."
      "Ystävä itsensä kanssa, ystävä muiden kanssa."

    • *wiiwidear*

      ystävänpäivää myös miunki puolesta, mukava käydä täällä välillä tunnelmiaan kertoilemassa.
      Piski on vielä reissussa ja ollaan käyty leivos kahveilla parin kaverin kanssa.
      Itseäni hellin ja juon omat ystävänpäivä kahvini kakun kera.

      • Muistamisiin

        Hyvää Ystävänpäivää kahvin ja kakun kera!

        Tässä pieni toivotus: Ystävät ovat kuin lintuja, et aina näe niitä, mutta tiedät, että ne ovat olemassa.

        PS Pitäkää huolta toisistanne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1127
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      73
      973
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      275
      941
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      922
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      804
    Aihe