Ystävänpäivänä

toivotan kaikille palstaa seuraaville ystävällistä ystävyyttä.

Palsta antaa monelle mukavaa ja yksinäisyyttä poistavaa luettavaa, kirjoittelua, siihen me kaikki voimme vaikuttaa.
Kirjoittelua ystävällisessä hengessä, siitä se hyvä mieli kaikille tulee ja ei vaadi kovin paljoa.

14

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsivivä-amadeus

      kahvipirtin täytyy keikkua ylhäällä ja kaikkea Skillanin samomaa pitää kunnioittaa.
      Täällä oli jo avaus Ystävänpäivälle ja eikö siellä Pirtissä sitä Ystävyyttä tuputeta ihan riitävästi ihan Skillanin malliin.

      • tulikos ystävyyttä nyt liikaa?


      • Lorena*
        SkillaN kirjoitti:

        tulikos ystävyyttä nyt liikaa?

        No johan heitti sumppilan ehtoisa emännyys herjan. Mikä ihmeen tauti se on nokittaa muiden aloitukset.


      • 7..+..5
        Lorena* kirjoitti:

        No johan heitti sumppilan ehtoisa emännyys herjan. Mikä ihmeen tauti se on nokittaa muiden aloitukset.

        Jospa tämä ketju on MITTARI ~~jollekin~~?


      • Lorena* kirjoitti:

        No johan heitti sumppilan ehtoisa emännyys herjan. Mikä ihmeen tauti se on nokittaa muiden aloitukset.

        mikä nyt panee vouhottamaan. Jos haluaa henkilökohtaisesti ITSE toivotella jottain, niin mikä este sille on.Voihan vaikka jokainen erikseen laittaa omat toivotuksensa...herranen aika sentään.
        Minä en täällä kuiteskaan toivottele mittään, omat henk.kohtaset korttini laitan postitse, jos ylleensä laitan jonkin, jonkun päivän johdosta.
        Ystävällinenhän tuo Skillanin toivotus.


      • uzma
        susmorsian kirjoitti:

        mikä nyt panee vouhottamaan. Jos haluaa henkilökohtaisesti ITSE toivotella jottain, niin mikä este sille on.Voihan vaikka jokainen erikseen laittaa omat toivotuksensa...herranen aika sentään.
        Minä en täällä kuiteskaan toivottele mittään, omat henk.kohtaset korttini laitan postitse, jos ylleensä laitan jonkin, jonkun päivän johdosta.
        Ystävällinenhän tuo Skillanin toivotus.

        kaikille sinne kinosten keskelle,kiitos skillan toivotuksesta,jos vain voisin ojentaisin sinulle ja muillekin kevaan ensi orvokkini tummasilman.
        Ystavallisin terveisin


      • rakkautta näin
        susmorsian kirjoitti:

        mikä nyt panee vouhottamaan. Jos haluaa henkilökohtaisesti ITSE toivotella jottain, niin mikä este sille on.Voihan vaikka jokainen erikseen laittaa omat toivotuksensa...herranen aika sentään.
        Minä en täällä kuiteskaan toivottele mittään, omat henk.kohtaset korttini laitan postitse, jos ylleensä laitan jonkin, jonkun päivän johdosta.
        Ystävällinenhän tuo Skillanin toivotus.

        kauan sitten USA:ssa oli minulle ihana päivä kun sain kaksi korttia nimettömiltä ihalijoilta.
        Työpaikassa pari miestä oli yrittänyt flirttailla kanssani jonkin aikaa. Toiseen olin jo itsekin ihastunut.
        Yksi kortti sisälsi pitkän ja kauniin rakkauden tunnustuksen, toinen oli vain tavallinen St Valentine kortti.
        Sen jälkeen rohkenin flirttailla ihailemani miehen kanssa ja pian se siitä etenikin ja menimme naimisiin.
        Mies oli aina mustasukkainen joten en koskaan antanut hänen tietää että olin saanut toisen kortin hänen kollegaltaan, en myöskään tiennyt kumpi lähetti sen ihanan rakkausviestin.


      • rakkautta näin kirjoitti:

        kauan sitten USA:ssa oli minulle ihana päivä kun sain kaksi korttia nimettömiltä ihalijoilta.
        Työpaikassa pari miestä oli yrittänyt flirttailla kanssani jonkin aikaa. Toiseen olin jo itsekin ihastunut.
        Yksi kortti sisälsi pitkän ja kauniin rakkauden tunnustuksen, toinen oli vain tavallinen St Valentine kortti.
        Sen jälkeen rohkenin flirttailla ihailemani miehen kanssa ja pian se siitä etenikin ja menimme naimisiin.
        Mies oli aina mustasukkainen joten en koskaan antanut hänen tietää että olin saanut toisen kortin hänen kollegaltaan, en myöskään tiennyt kumpi lähetti sen ihanan rakkausviestin.

        Helmikuun 14 pv vuonna 270.teloitettiin Valentinus niminen,roomalainen nuorukainen,kun hän ei luopunut Kristinuskosta.. Hän oli ystävystynyt,vanginvartijan pienen tyttären kanssa ja ennen kuolemaansa ,kirjoitti viestin tyttöselle ja allekirjoitti sen sanoin :" Sinun Valentinukseltasi.."
        Se on alku tälle, Ystävänpäivälle..Luultavasti on muitakin, Pyhimys-tarinoita ,hänestä..1500 luvulla ,päivää vietettiin jo Englannissa ja sieltä sitten siirtyi siirtolaisten mukana Amerikkaan.. ja sieltä meille..virallisesti 1987.. Tunnuksena on punainen sydän Tampereen Sydänyhdistys,keksi sen..
        Mutta nyt..HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikille,eikä vain rakastavaisille! t.Irkku


    • -----

      HYVÄÄ YSTÄVÄN PÄIVÄÄ ,,,,,,

      • yks jonkanimi ei pys

        Syvämmenkuvankin ,ne on niin kauniita kun katselen Feispuukissa toivotuksia ,tulee hyvä mieli.

        HYVÄÄ YSTÄVÄN PÄIVÄÄ (((Moiskis)))!


      • <3 <3
        yks jonkanimi ei pys kirjoitti:

        Syvämmenkuvankin ,ne on niin kauniita kun katselen Feispuukissa toivotuksia ,tulee hyvä mieli.

        HYVÄÄ YSTÄVÄN PÄIVÄÄ (((Moiskis)))!

        ei tämän parempia tällä konneella saa, mutta moiskissss Sullekin ja ruusu ! ------>-----@


    • Katleija-yksi

      Kiitos samoin, hyvää ystävänpäivää pitkäaikaiselle palstatuttavalleni:

      "On helppo antaa, jos ei jää mitään vaille."
      "Ystävä itsensä kanssa, ystävä muiden kanssa."

    • *wiiwidear*

      ystävänpäivää myös miunki puolesta, mukava käydä täällä välillä tunnelmiaan kertoilemassa.
      Piski on vielä reissussa ja ollaan käyty leivos kahveilla parin kaverin kanssa.
      Itseäni hellin ja juon omat ystävänpäivä kahvini kakun kera.

      • Muistamisiin

        Hyvää Ystävänpäivää kahvin ja kakun kera!

        Tässä pieni toivotus: Ystävät ovat kuin lintuja, et aina näe niitä, mutta tiedät, että ne ovat olemassa.

        PS Pitäkää huolta toisistanne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      118
      1157
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      674
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      102
      473
    Aihe