Onkohan muilla Pacard Bell koneen omistajilla samanlaista harmia kuin minulla. Koneesta pimahtaa kiintolevy toistuvasti, ensimmäinen kone ostettu 12 08 ja kesti muutaman viikon sitten takuuna uusittiin kiintolevy taas muutama viikko ja kone uusittiin takuuna samasta viasta johtuen on uusittu jo 3 kpl koneita ja kaikkiin on jouduttu uusimaan kiintolevyjä. Nyt viimeisen kiintolevyn vaihdon jälkeen kone toimi tasan viikon kunnes taas on huollossa kiintolevyvian vuoksi. En enään itsekään muista montako kiintolevyä kaikenkaikkiaan on uusittu, mutta asiakkaana minulle koituu valtavasti ylimääräistä harmia kun joutuu aina lataamaan kaikki ohjelmat uudestaan ja sitten päivittämään kaikki aina uudelleen.
Kone on aina viimeisen päälle päivitetty ja virus ym muurit kohdillaan, en vieraile aikuisviihde tms sivuilla, kone on alkuperäisessä kantolaukussa aina kun joudun sitä kuljettamaan enkä vahingossakaan kolhi sitä.
Koneen tyyppi on PB T 2390/4GB/320GB/WC/15W/VHP ja käyttöjärjestelmä win vista home. Kuinkahan käytännössä tulkitaan tuo takuuaika. Kuinkahan käy jos teoreettisen 2 v takuun jälkeen taas kone viikon käytön jälkeen pimahtaa.
Kiintolevy ongelma
kova kova kovalevy
2
313
Vastaukset
- Hahha Hehhelius
Tuo on ihan normaalia Paskard Bellin toimintaa, varmaan surkein konepaketti mualimassa. Mitäs menit pistämään kätesi paskaan, ei voi mitään.
kieltämättä tuolla merkillä ei maine ole parhaasta päästä, mutta olisiko kone
sitten sellainen maanantaikappale..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602