Ostin Rossignolin zynex skate sukset. Sukset ovat aloittelijalle ilmeisesti tarkoitettu, nyt kilometrien kerryttyä tuntuu että potku ei välity kunnolla lumeen. Sukset tuntuvat myöskin väpättävän ripeässä vauhdissa. _Suksilla on pituutta 180cm, itse olen 172cm ja 70kg.
Kysymykseni onkin, onko suksien ominaisuuksissa merkittävästi eroa aloittelijan ja aktiiviharrastajan välillä? Tekniikkassanikin on varmasti hiottavaa..
Luistelusuksi, eroa halpojen ja kalliiden välillä?
2
2139
Vastaukset
- mahtava laji
Hiihdettävyydessä ja luistossa on eroja. Itse aloitin aloittelijan suksilla ja ostin sen jälkeen aktiiviharrastajan sukset. Erot tulivat selvästi esille jo ensimmäisellä lenkillä. Sen jälkeen hiihtoharrastus vei täysin, nykyään ei malta enää talvella muuta harrastaakaan.
- astal
Nyt keväällä voisin katsoa vielä uudet sukset, mikäli niitä vain jossain vielä on..
Mitä mieltä Peltosen suksista, esim zenith skate?
Entä Atmoicin, race skate?
Madshus nanosonic skate, käsitykseni mukaan ovat laadultaan ailahtelevia?
Entäpä suksen pituuden merkitys, nyt minulla on 180 pitkät sukset, huomaako -4cm käytännössä ollenkaan?
Tiedän että asiantuntevan myyjän avulla asiat selviävät, mutta kokemuksia lähinnä olisi mukava kuulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809