ne vei sulta uskon ihmisiin

Hyvää ystävänpäivää

Puolisoni asuu osan vuotta yksin Torreviejassa, matkatuliaisena hän toi sukupuolitaudin. Kumppanina oli suomalainen henkilö. Vain tyhmä ja yksinkertaiinen ihminen jättää käyttämättä suojaa. Mutta ettei muille sattuisi vastaavaa älkää unohtako kondomia. Pettäminen on helppoa, uskollisuus vaikeaa..

18

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antons

      kaikenmaailman "jaanajakoriasioita"on siellä pilvin pimein, minullekkin kävi samoin..olkaa tarkkoja kenen kanssa..

      • antons

        suomalainen on niin "sinisilmäinen"että uskoo kaikenmaailman loruiluihin..


      • Aurinkoa ja suolaa
        antons kirjoitti:

        suomalainen on niin "sinisilmäinen"että uskoo kaikenmaailman loruiluihin..

        onneksi koko omaisuus on minun nimissä, satun oleman se "varakkaampi"puoliso joka peri maat ja mannut. Isäni juristin tekemän avioehtosopimuksen mukaan kaikki on minun perittyäni sukuni kartanon, useinhan vaimo on se häviävä puoliso, meillä se on onneksi toisinpäin;Pärjätköön sillä mitättömällä eläkkeellä, en enää aio kustantaa lomasekoiluja Torressa..ja kaikenmaailman miiss "Bikkyjä" trikomoniaa...


      • Kokemus opettaa
        Aurinkoa ja suolaa kirjoitti:

        onneksi koko omaisuus on minun nimissä, satun oleman se "varakkaampi"puoliso joka peri maat ja mannut. Isäni juristin tekemän avioehtosopimuksen mukaan kaikki on minun perittyäni sukuni kartanon, useinhan vaimo on se häviävä puoliso, meillä se on onneksi toisinpäin;Pärjätköön sillä mitättömällä eläkkeellä, en enää aio kustantaa lomasekoiluja Torressa..ja kaikenmaailman miiss "Bikkyjä" trikomoniaa...

        että jos toinen asuu osan vuotta jossain toisessa maassa (varsinkin mies) niin ei se uskollisena pysy,
        himot ne on hiirilläkin - sanotaan. Elikkä jos haluaa välttyä moiselta on aina oltava reissussa yhdessä!


      • hyvää yst..
        Kokemus opettaa kirjoitti:

        että jos toinen asuu osan vuotta jossain toisessa maassa (varsinkin mies) niin ei se uskollisena pysy,
        himot ne on hiirilläkin - sanotaan. Elikkä jos haluaa välttyä moiselta on aina oltava reissussa yhdessä!

        Joskus on vain "pakko"jäädä,minulla oli juuri alkanut syöpähoidot..vieläkin sattuu kun ajattelen miten alhainen ihminen voi olla..mutta maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttäää kummastuttaa pientä kulkijaa..


      • Ihminen ihmiselle
        hyvää yst.. kirjoitti:

        Joskus on vain "pakko"jäädä,minulla oli juuri alkanut syöpähoidot..vieläkin sattuu kun ajattelen miten alhainen ihminen voi olla..mutta maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttäää kummastuttaa pientä kulkijaa..

        Mulla on mies jota ei voisi päästää edes viikoksi yksin matkaan tuosta samasta syystä siksi annoin
        ed. kommentin. Jos jostain syystä lähtee on se suhteen loppu, mieheni on sellaista sorttia et ilman ei voi olla montaa päivää.
        Tiedän kokemuksesta että sinua sattuu ja varsinkin kun olet vielä sairas, silloin tarvitsee kaiken mahdollisen tuen lähimmäiseltä. Toivon sinulle kaikkea hyvää jatkossa ja anteeksi jos pahoitin mielesi. Tuokoon kevät ja kesä iloa elämääsi.
        Voima-haleja!


      • hyvää yst.
        Ihminen ihmiselle kirjoitti:

        Mulla on mies jota ei voisi päästää edes viikoksi yksin matkaan tuosta samasta syystä siksi annoin
        ed. kommentin. Jos jostain syystä lähtee on se suhteen loppu, mieheni on sellaista sorttia et ilman ei voi olla montaa päivää.
        Tiedän kokemuksesta että sinua sattuu ja varsinkin kun olet vielä sairas, silloin tarvitsee kaiken mahdollisen tuen lähimmäiseltä. Toivon sinulle kaikkea hyvää jatkossa ja anteeksi jos pahoitin mielesi. Tuokoon kevät ja kesä iloa elämääsi.
        Voima-haleja!

        Kiitos,ihan samaa sinnekkin


      • jah232
        Ihminen ihmiselle kirjoitti:

        Mulla on mies jota ei voisi päästää edes viikoksi yksin matkaan tuosta samasta syystä siksi annoin
        ed. kommentin. Jos jostain syystä lähtee on se suhteen loppu, mieheni on sellaista sorttia et ilman ei voi olla montaa päivää.
        Tiedän kokemuksesta että sinua sattuu ja varsinkin kun olet vielä sairas, silloin tarvitsee kaiken mahdollisen tuen lähimmäiseltä. Toivon sinulle kaikkea hyvää jatkossa ja anteeksi jos pahoitin mielesi. Tuokoon kevät ja kesä iloa elämääsi.
        Voima-haleja!

        Ei taida teidän suhde kauaa kestää... taidatte olla jo eronneet?


    • evk_evk

      eks nyt löytyis parempi paikka missä itkee kamalaa kohtaloaan. ei kuule oikeesti kiinnosta. Jos opetus oli, että käytä kondomia niin et narahda niin siitten oli hyvä neuvo...............
      mut muut voi voi, evk

      • hyvää yst.

        näinhän se on;surkoon hevonen..missään tapauksessa tämä ei ole sniifsniif-tarina.kaikissa asioissa on myös hyvät puolensa.en enää milloinkaan halua nähdää ihmistä joka oli valmis pettämään minua ja jalkavaimoaan minun kanssa.(eipä ollut kovin uskollista sortimentt tämä tyyppi).mutta kondoomia kannattaa käyttää, hivi ei ole leikinasia, siinäasiassa evvk voi tulla kalliiksi..mukavaa kevättä myös sinulle.


      • uusi--

        oli ainakin SATAVUOTTA sitten HALPAA hajuvettä, oli jotain 1970-luvun"ootekolonkia"veskinperällä".saattaahan se nyt käyttää vaikka mitä kukkaistuoksua..


      • ei paha ole..
        hyvää yst. kirjoitti:

        näinhän se on;surkoon hevonen..missään tapauksessa tämä ei ole sniifsniif-tarina.kaikissa asioissa on myös hyvät puolensa.en enää milloinkaan halua nähdää ihmistä joka oli valmis pettämään minua ja jalkavaimoaan minun kanssa.(eipä ollut kovin uskollista sortimentt tämä tyyppi).mutta kondoomia kannattaa käyttää, hivi ei ole leikinasia, siinäasiassa evvk voi tulla kalliiksi..mukavaa kevättä myös sinulle.

        niinhän seon..


      • hyvää ystävänpäivää

        Uutta kohti, paras syksy sitten 200.....


      • moonserii123..
        hyvää ystävänpäivää kirjoitti:

        Uutta kohti, paras syksy sitten 200.....

        muttei minulle


    • jah1

      hän ei ilmeisesti vaan välittänyt sinusta tarpeeksi

    • 27-v

      Tuohan on selvästi kaupungin vika!

      Voisitko varoituksen vuoksi yksilöidä kaupunginosan tai urbanisation?

    • 1+1 =

      Kondomikin on vain osittainen osasuoja sillä petipuuhissa tehdään paljon muutakin kuin vain tekninen penetraatio.

      Tai jos vaikkapa naisella on tarttuva tauti ja mies naisen kosteuta hyväillessään / sormeillessaan sitten koskettaa suojaamatonta ilosauvaansa niin eritteiden mukana on suuri riski saada myös tartunta sormiensa välityksellä. Sen jälkeen kumiukko paikalleen ei enää anna kuin kuvitteellisen suojan. Suoka tulisi laittaa pykälään heti kun on jotakin "valmiutta" missä se istuu.

      Hieman googletusta tekisi useimmille hyvää, sillä monikaan ei ole kunnolla tietoinne miten toimiessa taudit tarttuu.

      "Tunnista sukupuolitaudit"

      - http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/seksuaalisuus-ja-seksi/tunnista-sukupuolitaudit

      - http://www.sexpert.fi/turvaseksi/ts3.html

      "Kolmannes suomalaisista ei käytä mitään ehkäisyä"

      - http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2011051013687730_se.shtml

      Mitä taasen pettämiseen tulee, niin monien tilastojen mukaan miehet ja naiset ovat sen suhteen melko tasoissa. Parisuhde on haastava laji kaiken kaikkiaan.

      "Joka toinen suomalaisnainen on ollut uskoton kumppanilleen, paljastaa Evita-lehden tekemä tutkimus."

      - http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012041015433006_lz.shtml

    • sesiitäjasenpituudes

      Mitä hittoa sinä sen puolisosi yksin laskit sinne tai minnee muuallekkaan miksi et mennyt mukaan ei se puolison syy ollut vaikka aitzin olis tuonu kyllä syyllinen olet sinä tästä ei ilmene oliko puoliso mies vai nainen joka matkustaa .Ei sitä puutteessakaan tarvitse elää oma vika kuka käski olla manemättä mukaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe