Hotelli HongKongissa

TOH76

Olemme menossa HK:iin marraskuun puoli välissä 1 viikoksi (osa pidempää reissua). Tarkoitus on tsillailla pitkin poikin HK:ta mm. metroa hyödyntäen. Vaikka hotellin sijainnilla ei ole erityisen suurta merkitystä niin kysyisin kuitenkin mielipiteitä onko kätevämpää asustella Kowloonin vai Wan Chain puolella? Olisi kiva jos hotellin lähettyvillä olisi tarjolla hyviä (ei yhtä kuin kalliita gourmet-paikkoja), paikallisia ruokaravintoloja jne... Missään businesskeskuksessa ei ole kiva edes asutella vaikka sieltä pääsee tietysti aina poiskin.

6

987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöhemmin lisää

olemme menossa HongKongiin ensi kuussa. Valitsimme Eatonin Kowloonista. Sijainti näyttäisi olevan lähellä ostospaikkoja, metroa ja lauttasatamaa. Hotellissa on aika kivoja huonevaihtoehtoja. Voin palata asiaan, kun palaamme.

• 3x käynyt

Itse ottaisin hotellin ilman muuta Kowloonin puolelta ja mahdollisimman läheltä metroasemaa...

• HKG

Olimme tammikuussa HKG:ssa ja majoitumme Nathan hotellissa, hotelli oli hyvällä sijainnilla, lähellä pariakin eri metroasemaa. Vaikka hotelli oli vilkkaan Nathan rd:lla niin itse huoneet oli hiljaisia ja tosi siistejä.

Suosittelen, tässä osoite: http://www.nathanhotel.com/en/nathan_hotel_home.html

• mn

Itse olen käynyt HK:ssa useita kertoja ja ollut useissa eri hotelleissa Kowloonissa. Viimeaikoina olen asunut YMCA Salibury hotellissa (ålä anna nimen hämätä). Upea sijainti kuuluisan Penisula- hotellin vieressä, aivan Kowloonin niemenkärjessä. Metrolle tosi lyhyt matka. Ostokset kulmantakana. Star Ferrylle 200m. Useita ravintolota ihan lähistöllä. Aamupalahuoneesta upea merinäköala saaren puolelle (aamupalakin on ihan monipuolinen). Hotelli on hintatasoltaan varsin kohtuullinen. SUOSITTELEN!!!

• aerioölkj

Me oltiin kowloonin puolella Evergreen -hotellissa. Pieni ja aamiainen oli surullinen, mutta oli se (ainakin silloin) halpakin. Sieltä pääsi nätisti jade- ja yötorille ja kulkemaan metroilla. Yötorin eräällä kulmalla oli ihana pieni hedelmäbaari, jossa sai valkata omia hedelmiään jotka tehtiin smoothieksi. Namnamnam!

• Jalmari K

Kurkkaa netistä mitä maksaa Prudential hotelli Kowloonissa. Se oli mielestäni ihan kohtuullisen hintainen parisen vuotta sitten, sijainti aivan loistava, metroasema on hotellin alakerrassa, paljon iltatohinaa ihan lähistöllä. Metrolla ja bussillakin pääsee aika näppärästi isommillekin yömarketeille, pari metropysäkkiä kamera/tietokonemarketeilta. Huone on perustasoa - ehkä 3 tähteä - aamiainen on tosi hyvä. Löytyy sekä aasialaista että länkkäriruokaa jolla pärjää helposti pitkälle iltapäivään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4276
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2755
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2431
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      550
      1394
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1319
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe