sellasta mietin että pystyykö nuo vahvarit linkittämään yhteen? kun subit on nyt kytketty 2ohmiin eli on 2 subia joissa on 2x2ohmin kelat. eli jos pistäs 2 tuollaista vahvistinta niin tarviiko kummatkii subit kytkeä omaan vahvariin 1 ohmin kytkyllä vai voiko nuo sitten linkittää jolloin se antais ilmeisesti sen 3000w 2ohm.
focus fx-1500d
6
2688
Vastaukset
- minä vaan
Aja molempia subeja erikseen omilla vahvistimilla niin säästyt monelta vaivalta... Vaikkakin yhdestäkin jo saa potkua tarpeeksi noille. Ja jos ei muuten niin laita 0.5ohm kytkyllä. Kuhan vaan virtapuoli on kunnossa
- hajoaako ???
no vahingoittaako noin alhainen kytky vahvistinta? kun kuulostaa tuo 0,5 aika hurjalta :S ja kestääkö tuolla kuormalla muka popitella iha kadullakii? ettei poksaha vahvistin? ja käytettyjä olen kattomassa että mistä huomaa jos tuo vahvistin on ns palanut tai muuta vastaavaa?
- minä vaan
hajoaako ??? kirjoitti:
no vahingoittaako noin alhainen kytky vahvistinta? kun kuulostaa tuo 0,5 aika hurjalta :S ja kestääkö tuolla kuormalla muka popitella iha kadullakii? ettei poksaha vahvistin? ja käytettyjä olen kattomassa että mistä huomaa jos tuo vahvistin on ns palanut tai muuta vastaavaa?
Nuo fiikukset kestää tuon 0.5 kuhan virtapuoli on järeä, mutta silti suosittelen joko molemmille omaa vahvistinta tai sitten 2ohm kytkyä
- mitäs kun
minä vaan kirjoitti:
Nuo fiikukset kestää tuon 0.5 kuhan virtapuoli on järeä, mutta silti suosittelen joko molemmille omaa vahvistinta tai sitten 2ohm kytkyä
entine omistaja oli soitellu 0,375 kytkyllä, niin uskaltaako tuollasia vahvareita ostaa? maxboom foorumilla ainakin oli mitalleja tullu kisoista ihan reilusti että luulisi että jannu on kuitenkin tienny mitä tekee... päätteet oli puol vuotta vanhoja.
- minä vaan
mitäs kun kirjoitti:
entine omistaja oli soitellu 0,375 kytkyllä, niin uskaltaako tuollasia vahvareita ostaa? maxboom foorumilla ainakin oli mitalleja tullu kisoista ihan reilusti että luulisi että jannu on kuitenkin tienny mitä tekee... päätteet oli puol vuotta vanhoja.
Kyllä nuo vahvistimet kestää aika paljon kuhan virtaa on saanu ja jäähdytys pelittäny.
- tuonku vielä tietäs
minä vaan kirjoitti:
Kyllä nuo vahvistimet kestää aika paljon kuhan virtaa on saanu ja jäähdytys pelittäny.
no tietääkö kukaan sitte että onko näitä eri malleja? niikun uudempaa ja vanhempaa että onko mitään erinlaista ulko kuoressa tai sisällössä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841