focus fx-1500d

tietääkö kukaan?

sellasta mietin että pystyykö nuo vahvarit linkittämään yhteen? kun subit on nyt kytketty 2ohmiin eli on 2 subia joissa on 2x2ohmin kelat. eli jos pistäs 2 tuollaista vahvistinta niin tarviiko kummatkii subit kytkeä omaan vahvariin 1 ohmin kytkyllä vai voiko nuo sitten linkittää jolloin se antais ilmeisesti sen 3000w 2ohm.

6

2712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

Aja molempia subeja erikseen omilla vahvistimilla niin säästyt monelta vaivalta... Vaikkakin yhdestäkin jo saa potkua tarpeeksi noille. Ja jos ei muuten niin laita 0.5ohm kytkyllä. Kuhan vaan virtapuoli on kunnossa

• hajoaako ???

no vahingoittaako noin alhainen kytky vahvistinta? kun kuulostaa tuo 0,5 aika hurjalta :S ja kestääkö tuolla kuormalla muka popitella iha kadullakii? ettei poksaha vahvistin? ja käytettyjä olen kattomassa että mistä huomaa jos tuo vahvistin on ns palanut tai muuta vastaavaa?

• minä vaan
        hajoaako ??? kirjoitti:

no vahingoittaako noin alhainen kytky vahvistinta? kun kuulostaa tuo 0,5 aika hurjalta :S ja kestääkö tuolla kuormalla muka popitella iha kadullakii? ettei poksaha vahvistin? ja käytettyjä olen kattomassa että mistä huomaa jos tuo vahvistin on ns palanut tai muuta vastaavaa?

Nuo fiikukset kestää tuon 0.5 kuhan virtapuoli on järeä, mutta silti suosittelen joko molemmille omaa vahvistinta tai sitten 2ohm kytkyä

• mitäs kun
        minä vaan kirjoitti:

Nuo fiikukset kestää tuon 0.5 kuhan virtapuoli on järeä, mutta silti suosittelen joko molemmille omaa vahvistinta tai sitten 2ohm kytkyä

entine omistaja oli soitellu 0,375 kytkyllä, niin uskaltaako tuollasia vahvareita ostaa? maxboom foorumilla ainakin oli mitalleja tullu kisoista ihan reilusti että luulisi että jannu on kuitenkin tienny mitä tekee... päätteet oli puol vuotta vanhoja.

• minä vaan
        mitäs kun kirjoitti:

entine omistaja oli soitellu 0,375 kytkyllä, niin uskaltaako tuollasia vahvareita ostaa? maxboom foorumilla ainakin oli mitalleja tullu kisoista ihan reilusti että luulisi että jannu on kuitenkin tienny mitä tekee... päätteet oli puol vuotta vanhoja.

Kyllä nuo vahvistimet kestää aika paljon kuhan virtaa on saanu ja jäähdytys pelittäny.

• tuonku vielä tietäs
        minä vaan kirjoitti:

Kyllä nuo vahvistimet kestää aika paljon kuhan virtaa on saanu ja jäähdytys pelittäny.

no tietääkö kukaan sitte että onko näitä eri malleja? niikun uudempaa ja vanhempaa että onko mitään erinlaista ulko kuoressa tai sisällössä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe