focus fx-1500d

tietääkö kukaan?

sellasta mietin että pystyykö nuo vahvarit linkittämään yhteen? kun subit on nyt kytketty 2ohmiin eli on 2 subia joissa on 2x2ohmin kelat. eli jos pistäs 2 tuollaista vahvistinta niin tarviiko kummatkii subit kytkeä omaan vahvariin 1 ohmin kytkyllä vai voiko nuo sitten linkittää jolloin se antais ilmeisesti sen 3000w 2ohm.

6

2688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

Aja molempia subeja erikseen omilla vahvistimilla niin säästyt monelta vaivalta... Vaikkakin yhdestäkin jo saa potkua tarpeeksi noille. Ja jos ei muuten niin laita 0.5ohm kytkyllä. Kuhan vaan virtapuoli on kunnossa

• hajoaako ???

no vahingoittaako noin alhainen kytky vahvistinta? kun kuulostaa tuo 0,5 aika hurjalta :S ja kestääkö tuolla kuormalla muka popitella iha kadullakii? ettei poksaha vahvistin? ja käytettyjä olen kattomassa että mistä huomaa jos tuo vahvistin on ns palanut tai muuta vastaavaa?

• minä vaan
        hajoaako ??? kirjoitti:

no vahingoittaako noin alhainen kytky vahvistinta? kun kuulostaa tuo 0,5 aika hurjalta :S ja kestääkö tuolla kuormalla muka popitella iha kadullakii? ettei poksaha vahvistin? ja käytettyjä olen kattomassa että mistä huomaa jos tuo vahvistin on ns palanut tai muuta vastaavaa?

Nuo fiikukset kestää tuon 0.5 kuhan virtapuoli on järeä, mutta silti suosittelen joko molemmille omaa vahvistinta tai sitten 2ohm kytkyä

• mitäs kun
        minä vaan kirjoitti:

Nuo fiikukset kestää tuon 0.5 kuhan virtapuoli on järeä, mutta silti suosittelen joko molemmille omaa vahvistinta tai sitten 2ohm kytkyä

entine omistaja oli soitellu 0,375 kytkyllä, niin uskaltaako tuollasia vahvareita ostaa? maxboom foorumilla ainakin oli mitalleja tullu kisoista ihan reilusti että luulisi että jannu on kuitenkin tienny mitä tekee... päätteet oli puol vuotta vanhoja.

• minä vaan
        mitäs kun kirjoitti:

entine omistaja oli soitellu 0,375 kytkyllä, niin uskaltaako tuollasia vahvareita ostaa? maxboom foorumilla ainakin oli mitalleja tullu kisoista ihan reilusti että luulisi että jannu on kuitenkin tienny mitä tekee... päätteet oli puol vuotta vanhoja.

Kyllä nuo vahvistimet kestää aika paljon kuhan virtaa on saanu ja jäähdytys pelittäny.

• tuonku vielä tietäs
        minä vaan kirjoitti:

Kyllä nuo vahvistimet kestää aika paljon kuhan virtaa on saanu ja jäähdytys pelittäny.

no tietääkö kukaan sitte että onko näitä eri malleja? niikun uudempaa ja vanhempaa että onko mitään erinlaista ulko kuoressa tai sisällössä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1420
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1355
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      290
      1255
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1115
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1061
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1038
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1019
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      878
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe