Muistaisiko kukaan Oiva Lampisen esittänyttä kappaletta englanninkielellä haarmaasta miehestä????
Laulu on hyvin surullinen tunnelmaltaan, siis melankolinen. Varmasti sen on esittänyt joku muukin, mutta itse muistan vain tämän Oivan esityksen. Jos joku muistaisi, niin olisi tosi kiva kuulla laulun nimi.
Oivahan on muutenkin tosi upea esiintyjä ja tyyliä löytyy.
Oiva Lampinen
6
3891
Vastaukset
- eioivastapidä
soittelee nykyisin Martin Keivarissa taukomusaa.
- mmmmmmmm
Kiva, kun vastasit. Itse olen Oivan nähnyt esiintymässä Kukonhiekanlavalla joskus aika kauan sitten. Ja Martin kievarikin on tuttu paikka. Kaikkihan ei tykkää kaikesta. Minusta elävä bändi voittaa "purkki" musan aina mennen tullen. Mukavia musiikkihetkiä sinulle jatkossa. Niin, ja kiitos vastauksestasi!! terveisin OivaIlo ;)
- elävää sen olla pitä
mmmmmmmm kirjoitti:
Kiva, kun vastasit. Itse olen Oivan nähnyt esiintymässä Kukonhiekanlavalla joskus aika kauan sitten. Ja Martin kievarikin on tuttu paikka. Kaikkihan ei tykkää kaikesta. Minusta elävä bändi voittaa "purkki" musan aina mennen tullen. Mukavia musiikkihetkiä sinulle jatkossa. Niin, ja kiitos vastauksestasi!! terveisin OivaIlo ;)
Aivan varmasti elävä musiikki voittaa cd ja levymusiikin!
- Totta on!
elävää sen olla pitä kirjoitti:
Aivan varmasti elävä musiikki voittaa cd ja levymusiikin!
Totta on! Elävä musiikki on aina elävää musiikkia! Voittaa CD ja levymusiikin!
- Anonyymi
Oiva L taitaa olla edesmennyt. Missä päin Suomea asui viimeiset vuotensa? Tekikö vain yhden albumin? Minkä ikäinen oli?
-Terkkuja Riihimäeltä.- Anonyymi
Oiva on kuollut, asui keuruulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403632
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32953Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662