Ei koskaan enään Topfieldiä!!

Hande.

Minä luulin että on oikeasti hyväkin merkki. Ohjelmaopas on jostain 90- luvulta, niinkuin texti-tv:kin. Malli tf400 kaapelitaloukseen jne.

10

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomppa.

      Sama vika sano Rahikainen, ei tule toista meidän huusholliin!

      • toptoptop

        Mulla on kaksi ja toimivat aivan loistavasti, kun vain osaa käyttää niitä oikein. Senkin törpöt.


    • ...

      on juuri se hyvää, että siihen voi itse asentaa mm. haluamansa ohjelmaoppaan ja lisäominaisuudet. Itselläni on Topparissa PlasmaEPG, joka näyttää tältä: http://www.plasmaepg.net/images/screenshots/6view500.jpg

      Juuri siksi en ole itse vielä raaskinut Topfieldistä luopua, että yhteenkään toiseen boksiin ei saa edes jotenkuten siedettävää ohjelmaopasta (vain toinen toistaan hirveämpiä virityksiä tarjolla).

      • ttppii

        Eikä hakuasana-ajastusta saa muihin bokseihin. Vaikea olisi tulla toimeen ilman.


      • ...................
        ttppii kirjoitti:

        Eikä hakuasana-ajastusta saa muihin bokseihin. Vaikea olisi tulla toimeen ilman.

        just sellaiset ohjelmistot kuin itse haluaa, ja niitähän löytyy. Lisäksi jos on koodausosaamista, voi halutessaan tehdä vaikka itse softat siihen boksiin.


      • ...
        ................... kirjoitti:

        just sellaiset ohjelmistot kuin itse haluaa, ja niitähän löytyy. Lisäksi jos on koodausosaamista, voi halutessaan tehdä vaikka itse softat siihen boksiin.

        saa PlasmaEPG:tä vastaavan ohjelmaoppaan Dreamboxiin? Linkkiä kiitos. Jos oletetaan että juuri nyt ei ole aikaa/halua opetella itse sellaista koodaamaan.

        Itsekin vaihdan Topparin Dreamboxiin heti, kun löydän siihen oppaan jossa
        a) ohjelmat on siististi ja selkeästi listattuna (ei missään tapauksessa vaakasuuntaan pötkössä)
        b) näkyy mahdollisimman monen (min. 3) kanavan ohjelmat samalla kertaa (plasman 6 kanavaa * 10 ohjelmatietoa on ihan sopiva).


    • Toppy

      Eipä taida nelisataseen TAP:ien asennus olla ihan helppoa, kun siitä puuttuu USB-liitin. Olis varmaan kannattanut "investoida" satasen verran lisää, niin boxin olisi saanut tuunattua mieleisekseen. On nimittäin tuo TAP-zydeemi ihan ylivertainen muihin boxeihin verrattuna (ja Dreamboxia en nyt tässä yhteydessä lue kuuluvaksi normaalien boxien kategoriaan).

    • se ulkomaalainen

      ... perheessä ja kaikki ovat tyytyväisiä. Vanhin on siltä ajalta, joilloin oli kodinkoneliikeessä turha kysyä edes sellaista, kun myyjä ei edes kuullutkaan sellaisesta, ulkomailta piti tuodaa.

      Hyvin ovat toiminneet.

      • KEAON:::

        OSTA KAON ET KADU,TESTIVOITTAJA!


      • KEAON::: kirjoitti:

        OSTA KAON ET KADU,TESTIVOITTAJA!

        Division


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2073
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1751
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      264
      1705
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1700
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      107
      1526
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1433
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      290
      1225
    8. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      50
      1224
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    Aihe