Ei koskaan enään Topfieldiä!!

Hande.

Minä luulin että on oikeasti hyväkin merkki. Ohjelmaopas on jostain 90- luvulta, niinkuin texti-tv:kin. Malli tf400 kaapelitaloukseen jne.

10

487

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomppa.

Sama vika sano Rahikainen, ei tule toista meidän huusholliin!

• toptoptop

Mulla on kaksi ja toimivat aivan loistavasti, kun vain osaa käyttää niitä oikein. Senkin törpöt.

• ...

on juuri se hyvää, että siihen voi itse asentaa mm. haluamansa ohjelmaoppaan ja lisäominaisuudet. Itselläni on Topparissa PlasmaEPG, joka näyttää tältä: http://www.plasmaepg.net/images/screenshots/6view500.jpg

Juuri siksi en ole itse vielä raaskinut Topfieldistä luopua, että yhteenkään toiseen boksiin ei saa edes jotenkuten siedettävää ohjelmaopasta (vain toinen toistaan hirveämpiä virityksiä tarjolla).

• ttppii

Eikä hakuasana-ajastusta saa muihin bokseihin. Vaikea olisi tulla toimeen ilman.

• ...................
        ttppii kirjoitti:

Eikä hakuasana-ajastusta saa muihin bokseihin. Vaikea olisi tulla toimeen ilman.

just sellaiset ohjelmistot kuin itse haluaa, ja niitähän löytyy. Lisäksi jos on koodausosaamista, voi halutessaan tehdä vaikka itse softat siihen boksiin.

• ...
        ................... kirjoitti:

just sellaiset ohjelmistot kuin itse haluaa, ja niitähän löytyy. Lisäksi jos on koodausosaamista, voi halutessaan tehdä vaikka itse softat siihen boksiin.

saa PlasmaEPG:tä vastaavan ohjelmaoppaan Dreamboxiin? Linkkiä kiitos. Jos oletetaan että juuri nyt ei ole aikaa/halua opetella itse sellaista koodaamaan.

Itsekin vaihdan Topparin Dreamboxiin heti, kun löydän siihen oppaan jossa
        a) ohjelmat on siististi ja selkeästi listattuna (ei missään tapauksessa vaakasuuntaan pötkössä)
        b) näkyy mahdollisimman monen (min. 3) kanavan ohjelmat samalla kertaa (plasman 6 kanavaa * 10 ohjelmatietoa on ihan sopiva).

• Toppy

Eipä taida nelisataseen TAP:ien asennus olla ihan helppoa, kun siitä puuttuu USB-liitin. Olis varmaan kannattanut "investoida" satasen verran lisää, niin boxin olisi saanut tuunattua mieleisekseen. On nimittäin tuo TAP-zydeemi ihan ylivertainen muihin boxeihin verrattuna (ja Dreamboxia en nyt tässä yhteydessä lue kuuluvaksi normaalien boxien kategoriaan).

• se ulkomaalainen

... perheessä ja kaikki ovat tyytyväisiä. Vanhin on siltä ajalta, joilloin oli kodinkoneliikeessä turha kysyä edes sellaista, kun myyjä ei edes kuullutkaan sellaisesta, ulkomailta piti tuodaa.

Hyvin ovat toiminneet.

• KEAON:::

OSTA KAON ET KADU,TESTIVOITTAJA!

• KEAON::: kirjoitti:

OSTA KAON ET KADU,TESTIVOITTAJA!

Division

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      97
      1677
    2. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      57
      768
    3. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      263
      755
    4. 43
      704
    5. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      126
      659
    6. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      44
      541
    7. Ketä sinä sitten

Rakastat?
      Ikävä
      32
      480
    8. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      29
      459
    9. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      58
      436
    10. Martinan naama Seiskan kannessa

Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      432
    Aihe