Minä luulin että on oikeasti hyväkin merkki. Ohjelmaopas on jostain 90- luvulta, niinkuin texti-tv:kin. Malli tf400 kaapelitaloukseen jne.
Ei koskaan enään Topfieldiä!!
10
475
Vastaukset
- Tomppa.
Sama vika sano Rahikainen, ei tule toista meidän huusholliin!
- toptoptop
Mulla on kaksi ja toimivat aivan loistavasti, kun vain osaa käyttää niitä oikein. Senkin törpöt.
- ...
on juuri se hyvää, että siihen voi itse asentaa mm. haluamansa ohjelmaoppaan ja lisäominaisuudet. Itselläni on Topparissa PlasmaEPG, joka näyttää tältä: http://www.plasmaepg.net/images/screenshots/6view500.jpg
Juuri siksi en ole itse vielä raaskinut Topfieldistä luopua, että yhteenkään toiseen boksiin ei saa edes jotenkuten siedettävää ohjelmaopasta (vain toinen toistaan hirveämpiä virityksiä tarjolla).- ttppii
Eikä hakuasana-ajastusta saa muihin bokseihin. Vaikea olisi tulla toimeen ilman.
- ...................
ttppii kirjoitti:
Eikä hakuasana-ajastusta saa muihin bokseihin. Vaikea olisi tulla toimeen ilman.
just sellaiset ohjelmistot kuin itse haluaa, ja niitähän löytyy. Lisäksi jos on koodausosaamista, voi halutessaan tehdä vaikka itse softat siihen boksiin.
- ...
................... kirjoitti:
just sellaiset ohjelmistot kuin itse haluaa, ja niitähän löytyy. Lisäksi jos on koodausosaamista, voi halutessaan tehdä vaikka itse softat siihen boksiin.
saa PlasmaEPG:tä vastaavan ohjelmaoppaan Dreamboxiin? Linkkiä kiitos. Jos oletetaan että juuri nyt ei ole aikaa/halua opetella itse sellaista koodaamaan.
Itsekin vaihdan Topparin Dreamboxiin heti, kun löydän siihen oppaan jossa
a) ohjelmat on siististi ja selkeästi listattuna (ei missään tapauksessa vaakasuuntaan pötkössä)
b) näkyy mahdollisimman monen (min. 3) kanavan ohjelmat samalla kertaa (plasman 6 kanavaa * 10 ohjelmatietoa on ihan sopiva).
- Toppy
Eipä taida nelisataseen TAP:ien asennus olla ihan helppoa, kun siitä puuttuu USB-liitin. Olis varmaan kannattanut "investoida" satasen verran lisää, niin boxin olisi saanut tuunattua mieleisekseen. On nimittäin tuo TAP-zydeemi ihan ylivertainen muihin boxeihin verrattuna (ja Dreamboxia en nyt tässä yhteydessä lue kuuluvaksi normaalien boxien kategoriaan).
- se ulkomaalainen
... perheessä ja kaikki ovat tyytyväisiä. Vanhin on siltä ajalta, joilloin oli kodinkoneliikeessä turha kysyä edes sellaista, kun myyjä ei edes kuullutkaan sellaisesta, ulkomailta piti tuodaa.
Hyvin ovat toiminneet.- KEAON:::
OSTA KAON ET KADU,TESTIVOITTAJA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079