Tervehdys!
Minne kannattaa homomiehen lähteä hakemaan parrua aunariin? Ajattelin ajella Turkkiin uudella Audillani ( Audi 100 vm-92).
Homomies
8
841
Vastaukset
- Erich Honecker
Turkki on sinulle hyvä paikka
- Volvohinttti oot
volvosi itämereen..
- Audi RS6
OLEN AUDI GAY! Eikö se tullut selväksi. Me homppelit ajamme Audilla emme Volvolla PISTE
- Mind_e
Audi RS6 kirjoitti:
OLEN AUDI GAY! Eikö se tullut selväksi. Me homppelit ajamme Audilla emme Volvolla PISTE
jepjep. Hanki elämä =)
- romanttinen ?
Audi RS6 kirjoitti:
Siihen mahtuu hyvin etelän tumma hetelmäkin. Ne on niin hoikkia ja simpsukoita. Aaaah, tyttöleikkejä luvassa Epsanjassa. Sulho pukeutuu essuun ja piikkareihin ja" morsian" kravattiin ja pukuun. Mahdatko olla kateellinen ? Audisi ei kestä rynkytystä ja olet joka kilometrillä kiillotustouhuissa.
- Peppuun
romanttinen ? kirjoitti:
Siihen mahtuu hyvin etelän tumma hetelmäkin. Ne on niin hoikkia ja simpsukoita. Aaaah, tyttöleikkejä luvassa Epsanjassa. Sulho pukeutuu essuun ja piikkareihin ja" morsian" kravattiin ja pukuun. Mahdatko olla kateellinen ? Audisi ei kestä rynkytystä ja olet joka kilometrillä kiillotustouhuissa.
Itsepä ajelenkin Turkkiin vanhalla Hiacellani ja annan siellä takakontissa Alanyan Mehmetin painaa parrunsa juurta myöten pyllyreikääni!
- Turkish Pepper
Siellä miehet ajelevat peppukarvansakin pois eli saat posliinia.
Ja kiimaisia homomiehiä riittää:)- perskarvat
miehiltä tosiaan puuttuu jopa perskarvatkin kun serkkupojat syövät ne pois. Tuhdit munakarvat kyllä jätetään juuri suomivosuja varten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253170Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122299Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742193Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051951Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥431458Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161365Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151106