Auttakaa! Meillä on poikavauva vailla nimeä. Ajateltiin ensin antaa hänelle nimeksi Joonas, mutta pikkusiskoni uusi poikaystävä on nimeltään Joonas ja emme halua antaa samaa nimeä vauvalle. Tietysti voisivathan he olla Iso-Jontte ja
Pikku-Jontte.
Listatkaa tähän kaikki as- ja us- loppuiset miehen nimet, jotka tiedätte!
Itse tiedämme nämä:
Julius
Justus
Augustus
Anselmus
Markus
Tuomas
Luukas
Matteus
Elias
Eljas
Uljas
Armas
Urmas
Laurus
Paulus
Petrus
Sakarias
Topias
Tuleeko muita mieleen?
AS- ja US-LOPPUISET NIMET
14
5573
Vastaukset 14
- Ella
Magnus
- Pohatta
Aanus
Anulias
Persus
Lahtarius
Nussus - mari
Linus
Janus
Marius
Petrus - Jenna
Rasmus!!!
- titti
Tiitus ja Jeremias
- Milla
Onkohan olemassa nimeä Santos? tuli vain mieleen... nimi on kyllä os-loppuinen.
- Heini
Pontus
Pontius
Juudas - ....
Kumma kuin nimi vaihdetaan poikaystävän mukaan..
- Tilhi
Liian tyttömäinen Suomeen?
- hihii
Niklas, Armas, Nikodemus, Urmas
- Varpunen
Nikola(u)s, Matias, Nikodemus, Janus, Romulus, Remus, Stefanus, Tomas...
- Anonyymi
Petrus, Magnus, Janus, Julias, Matteus, Armas, Urmas, Joonas, Topias, Pepeus, Matias, Linus, Rasmus, Tiitus, Niclas
- Anonyymi
Jeesus, Matteus, Markus, Luukas, Johannes, Marcus ja Martinus
- Anonyymi
Entisenä Potter-fanina sanon Albus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän51991Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15868Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan55501