Olen menossa Amerikkaan ja suunnitelmani on ostaa tyttöystävälleni sieltä kihlasormus, ihan hinnakkaan aion ostaa, (suomessa >1000e), mutta siellä kuitenkin dollareina paljon edullisempaa. Ongelmani on se että kokoluokka on aivan eri kuin täällä. Hänen sormuskokonsa on 16,5 mutta amerikoissa koot menevät 5stä 10een.
Mikäköhän koko siis 16 ja puoli on amerikoissa?
Kiitos asiallisille vastauksille
Koko 16,5 amerikan koossa?
rooope82
2
1078
Vastaukset
- au
Helpoin tapa saada oikean kokoinen sormus on kokeilla oikeaa kokoa suomessa omaan sormeen (esim pikkurilliin) ja ostaa sitten amerikasta saman tuntuinen sormus. Ei tarvitse muistella numeriota, joissa saattaa olla muutenkin olla pientä heittoa riippuen sormuksen leveydestä. Ja kokoa voi suomessa helposti muuttaa vähän kultasepällä jos tarve vaatii.
- au
Ja koko 16,5 on ameriikan koossa 6
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1215896
- 574316
- 582721
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282518Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341372Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241311- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101