Los Gigantes,Sää??

Mom39

Hei,

torstaina on lähtö kahdeksi viikoksi Los Gigantesiin.

Olen seuraillut Teneriffan sääennusteita ja näyttää sateiselta 7 vrk eteenpäin..

Onko kokemuksia sataako siellä tosiaan päivät läpensä vai tarkoittaisiko tuo sellaisia sadekuuromaisia, aurinko paistaa-kelejä..?

Toiveikkaana odottelen vastauksia helmikuisilta Teneriffan kävijöiltä..

9

1578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GRANHOMBRE

Riippuu vähän tuurista, yleensä vain lyhyitä kuuroja, mutta voi huonolla tuurilla olla rankkasateitakin. PdCruzissa ainakin olivat hyvin lyhyitä kuuroja ja sen jälkeen aurinko taas lämmitti. Tosin yhtenä yönä oli kova rankkasade, joka sai sadevesikanavat tulvimaan.

http://www.wunderground.com/global/stations/60015.html

vähän huonolta näyttää ennuste - ei ole kovin lämmintä joten sade voi olla jatkuvampaa

• lomailmoja

Ei siellä välttämättä sada koko aikaa mutta sää on epävakainen eri ennusteiden mukaan. Onhan siellä silti lämpimämpää kuin Suomessa. Ja aurinkoa saa purkista. Tai solariumista.

• Karmeaa

takia minä lopetin käynnit Kanarialla sillä 5 kerta kun siellä meinasi paleltua ja kuitenkin rantalomiksi niitä kutsutaan. Nyt ei viime reissulla ollut sitä ongelmaa eikä myöskään jatkossa. Minusta kanarian martkoja ei pitäisi tehdä lainkaan joulu-helmikuussa sillä sinne oikeasti paleltuu.

• Mentira

jos muistaa pakata pilkkihaalarin ja märkäpuvun mukaan! Kanarian konkarit tunnistaa säänmukaisesta pukeutumisesta, sillä vain vasta-alkajat kuvittelevat tarkenevansa shortseissa tai biksuissa. Meillä vanhoilla Kanarian veteraaneilla on aina messissä myös itseruskettavaa voidetta sekä auton sisätilanlämmitin (tarpeen hotellihuoneessa). Vink: jos matka-askiin mahtuu, niin reinot mukaan!!

• auringonpalvoja 77

Ei siellä ihan paleltumaan pääse, mutta toivottavasti ei sada noin paljon kun ennustetaan. Sadeilma on siellä kuitenkin erilainen kuin täällä, ei niin kalsea. Pidän peukut pystyssä hyvien ilmojen puolesta :)

• LP-fani

Olin Las Palmasissa 10-24.1.2010. Vain lähtöpäivänä hieman satoi, muuten oli koko ajan aurinkoista ja yli 20 astetta lämmintä. Itse asiassa olen ollut Kanarialla nyt kymmenenä perättäisenä vuonna samaan aikaan vuoroin Puerto de la Cruzissa ja vuoroin Palmasissa ja aina on ollut lämmintä.

• aurinkoa?
        LP-fani kirjoitti:

Olin Las Palmasissa 10-24.1.2010. Vain lähtöpäivänä hieman satoi, muuten oli koko ajan aurinkoista ja yli 20 astetta lämmintä. Itse asiassa olen ollut Kanarialla nyt kymmenenä perättäisenä vuonna samaan aikaan vuoroin Puerto de la Cruzissa ja vuoroin Palmasissa ja aina on ollut lämmintä.

Hei

Sääennusteet todella ikävänpuoleisia tälle ja ensi viikolle Teneriffalle ainakin.
        Ehkä Cruzissa ja Americasissa ei ihan samat säätiedot, mutta pahalta näyttää noin yleisisti ottaen.
        Itse lähdössä Americasiin tällä viikolla ja varmaan on sitä lämmintä vaatetta kapsäkkiin laitettava .
        Toivottavasti eivät pidä paikkaansa ja aurinko hellisi kaikkia lomailijoita.

• 26
        aurinkoa? kirjoitti:

Hei

Sääennusteet todella ikävänpuoleisia tälle ja ensi viikolle Teneriffalle ainakin.
        Ehkä Cruzissa ja Americasissa ei ihan samat säätiedot, mutta pahalta näyttää noin yleisisti ottaen.
        Itse lähdössä Americasiin tällä viikolla ja varmaan on sitä lämmintä vaatetta kapsäkkiin laitettava .
        Toivottavasti eivät pidä paikkaansa ja aurinko hellisi kaikkia lomailijoita.

Tossa linkki webbikameraan, joka sijaitsee Los Gigantesissa. Eilen oli aikamoiset pilvet ja näytti satavan, mutta tänään on näyttänyt poutaiselta sen kerran kuin olen kurkannut. Perästä tullaan. Mukavaa ja aurinkoista matkaa.

http://www.canariaswebcam.com/index.php/webcams/webcams-en-islas-canarias/24-webcam-en-los-gigantes.html

• 26
        26 kirjoitti:

Tossa linkki webbikameraan, joka sijaitsee Los Gigantesissa. Eilen oli aikamoiset pilvet ja näytti satavan, mutta tänään on näyttänyt poutaiselta sen kerran kuin olen kurkannut. Perästä tullaan. Mukavaa ja aurinkoista matkaa.

http://www.canariaswebcam.com/index.php/webcams/webcams-en-islas-canarias/24-webcam-en-los-gigantes.html

Oletkin jo fiilistelemässä säätilaa paikanpäällä, taitaa selvitä paremmin kuin tuon kameran välityksellä :)

Olisi kiva kuulla mitä sinne kuuluu ja miltä siellä näyttää tällä hetkellä. Jos viitsit niin pistä tilannetiedotusta, kun palaat. Maaliskuun eka sunnuntai olis meillä lähtö.

Tää systeemi ei osaa laskea 20 ylityksiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2248
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      423
      2151
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe