crazy days ja hot wheels

LP:t

nyt ekaa kertaa kuuntelin noita crazy days ja hot wheels levyjen biisejä - on oikeestaan jollakin tapaa parempaa rokkivääntöä kuin roadrunner levyllä, ainakin minun mielestä. en ollu aikasemmin noita biisejä kuulukkaan hirveesti missään.

6

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vladivostok

      ohella myös ne ovat hyviä kokonaisuuksia, ja lisäksi on paljon muuta hyvää. Esim. parhaillaan levyalessa liikkuu Cissen pari sooloa, yksiin kansiin pakattuna kuluttajaystävälliseen hankintahintaan!

      • Kyllä Ile Kallion soittamat Hurriganes-levytykset on surullisen aliarvostettuja.
        Itse en ole koskaan Roadrunnerin "sisään" päässyt. Juuri sen ailahtelevan kokonaisuuden takia.
        Hot Wheels on ehkä paras junttaus ja 1977 liveä kun kuuntelee niin kyllä se Ile oli ihan parhain kitaristi bändiin.
        Albertin "rokki" oli ehkä vähän töksähtelevää ja siitä puuttui semmonen nuoruuden raivo mikä taas Ilellä oli.


      • juppo
        inkkaripäällikkö kirjoitti:

        Kyllä Ile Kallion soittamat Hurriganes-levytykset on surullisen aliarvostettuja.
        Itse en ole koskaan Roadrunnerin "sisään" päässyt. Juuri sen ailahtelevan kokonaisuuden takia.
        Hot Wheels on ehkä paras junttaus ja 1977 liveä kun kuuntelee niin kyllä se Ile oli ihan parhain kitaristi bändiin.
        Albertin "rokki" oli ehkä vähän töksähtelevää ja siitä puuttui semmonen nuoruuden raivo mikä taas Ilellä oli.

        Kyllä Hot Wheels on kokonaisuudessaan rankka levy, mun oma Ganes suosikkini.


      • tsoo
        juppo kirjoitti:

        Kyllä Hot Wheels on kokonaisuudessaan rankka levy, mun oma Ganes suosikkini.

        Ridin Ridin upee prätkä biisi, huippu levy


      • jeeeeess
        tsoo kirjoitti:

        Ridin Ridin upee prätkä biisi, huippu levy

        Hot wheels, aivan tautisen kova rock levy.


      • <<<
        jeeeeess kirjoitti:

        Hot wheels, aivan tautisen kova rock levy.

        crazy days levyltä jailbait stailment < on loistava ja sitten Hot wheels levyltä kenny at the corner jossa Ilen kitara soi mestarillisesti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2070
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      626
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      477
    Aihe