Moro,
tyhmä kysymys rahanvaihdosta. Tavex ilmoittaa vaihtokursseiksi NIS osto 5,69 ja myynti 4,82. Israelin posti ilmoittaa taas buy 5,04 ja sell 5,25.
Siis vaihtaako Israelin posti eurot sekeleiksi 5,04:n vai 5,25:n mukaan?
Tavex ilmoittaa, että he ostavat ja he myyvät, mutta onko Isreaelissa ilmoitettu niin, että asiakas ostaa ja asiakas myy????
Rahanvaihto
4
863
Vastaukset
- tuupori
Jos sul on vaihdettavana vähintään miljoona shekeliä niin toi kysymys vois olla aiheellinen.Et sinänsä tosiaan vähän tyhmä kysymys.Sen ku vaihtaa vaan.
- Akkadi
sinä siis vaihdat missä hyvänsä ja millä kurssilla hyvänsä? Liekö fiksuutta? Ainakin laiskuuteen viittaa.
- tuupori
Akkadi kirjoitti:
sinä siis vaihdat missä hyvänsä ja millä kurssilla hyvänsä? Liekö fiksuutta? Ainakin laiskuuteen viittaa.
No okei ei ollu tarkotus olla sarkastinen....Mut paras kurssi sillon ku ite olin, oli sellasessa "pakettiautossa" joka sijaitsi quuen of sheeba hotellin läheisyydessä..Saattaa kuulostaa epäilyttävältä mut siel tosiaan oli.. Muistaakseni eurolla sai 5,10 shekeliä noin suunnilleen.
- #reissaria#
tuupori kirjoitti:
No okei ei ollu tarkotus olla sarkastinen....Mut paras kurssi sillon ku ite olin, oli sellasessa "pakettiautossa" joka sijaitsi quuen of sheeba hotellin läheisyydessä..Saattaa kuulostaa epäilyttävältä mut siel tosiaan oli.. Muistaakseni eurolla sai 5,10 shekeliä noin suunnilleen.
Niin onkin, sellainen Jäätelöauton näköinen, eri maan lipuin varustettu auto. Siinä itse olen vaihtanut oikeastaan aina rahani. Toiminut!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697051
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes642722- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661349Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3581303- 561264
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181176Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978