Käsittääkseni Pitkänen erotettiin asianajajaliitosta koska hänet oli todettu ulosotossa varattomaksi;) Näin ainakin lukee asianajajaliitonpäätöksessä. Tietääkö kukaan onko velat maksettu vain miten rahaliikenne nykyisin hoidetaan? Tulee jotenkin mieleeni että tälläisen yhdistyksen kautta tapahtuvan liiketoiminnan hoitamisessa voisi ulosottovelallisella olla muitakin dimenssioita kuin Suomalaisen oikeusturvan puolesta huolissaan olo:)
Pitkäsen erottaminen asianajajaliitosta
5
633
Vastaukset
- AdaFlink
..., jotta onko hän velkansa hoitanut, mutta hänellä on kuulemma rahaa ainakin tämän nikin kertoman mukaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8801364/42261053
Eli ihan hyvää hyvyyttään ja pyyteettömästi Pitkäsen setä EOK:n kuvioissa sekoilee. Pelkillä EOK:n maksamilla kulukorvauksilla (lue; kupattu jäseniltä laittomasti korotettuina jäsen-/liittymismaksuina) se tekee pyyteetöntä työtä ihmiskunnan hyväksi. Mitä nyt silloin tällöin nostelee nurkkaan ahdettujen clubi-jäsenten toimeenpaneman rahankeräyksen hedelmiä bensarahoina suurempaan ahdinkoonsa.
Ja mitaan ette voi...- kasipari
Mutta kun on sentään saanut jotain aikaiseksikin,mitä muut rapparien porukkaan kuuluvat ei olisi
koskaan saanut,ei ikinä ,kun ei voi eikä uskalla,että tämmöinen oikeusvaltio se tämä paskalandia
sitten on,mutta tulette kyllä vielä huomaamaan miten tässä jutussa tulee käymään,joitakin päitä
tippuu vielä ja korkealta ????????? - AdaFlink
kasipari kirjoitti:
Mutta kun on sentään saanut jotain aikaiseksikin,mitä muut rapparien porukkaan kuuluvat ei olisi
koskaan saanut,ei ikinä ,kun ei voi eikä uskalla,että tämmöinen oikeusvaltio se tämä paskalandia
sitten on,mutta tulette kyllä vielä huomaamaan miten tässä jutussa tulee käymään,joitakin päitä
tippuu vielä ja korkealta ?????????... setä on saanut aikaiseksi? Jos luet sen aikaansaannokseksi, jotta Pitkänen uunottaa clubilaisia ja antaa heidän uskoa jotain sellaista mitä he haluavat uskoa, niin OK. Minä näen EOK:n Pitkäsen toiminnan vahingollisena jäsenille. On kyllä hirveetä ulkopuolisena katsella, kun Pitkänen kuppaa ahdingossa olevia clubilaisia lupaamalla heille sellaista, mitä he eivät tule saamaan.
Ja mitaan ette voi...
- markusetä
onko tuo siis se syys erottamiselle???
- kateus kuolemansynti
viran omais rikolliset sen aiheutti.
Olkaa varovaisia tai menetätte valuuttakauppavoitot kateelisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa173621Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2373531Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4821800- 1321549
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1481535Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5681444Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171417- 1131365
- 491099
- 751055