Pitkäsen erottaminen asianajajaliitosta

Ketkuretku

Käsittääkseni Pitkänen erotettiin asianajajaliitosta koska hänet oli todettu ulosotossa varattomaksi;) Näin ainakin lukee asianajajaliitonpäätöksessä. Tietääkö kukaan onko velat maksettu vain miten rahaliikenne nykyisin hoidetaan? Tulee jotenkin mieleeni että tälläisen yhdistyksen kautta tapahtuvan liiketoiminnan hoitamisessa voisi ulosottovelallisella olla muitakin dimenssioita kuin Suomalaisen oikeusturvan puolesta huolissaan olo:)

5

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AdaFlink

..., jotta onko hän velkansa hoitanut, mutta hänellä on kuulemma rahaa ainakin tämän nikin kertoman mukaan:

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8801364/42261053

Eli ihan hyvää hyvyyttään ja pyyteettömästi Pitkäsen setä EOK:n kuvioissa sekoilee. Pelkillä EOK:n maksamilla kulukorvauksilla (lue; kupattu jäseniltä laittomasti korotettuina jäsen-/liittymismaksuina) se tekee pyyteetöntä työtä ihmiskunnan hyväksi. Mitä nyt silloin tällöin nostelee nurkkaan ahdettujen clubi-jäsenten toimeenpaneman rahankeräyksen hedelmiä bensarahoina suurempaan ahdinkoonsa.

Ja mitaan ette voi...

• kasipari

Mutta kun on sentään saanut jotain aikaiseksikin,mitä muut rapparien porukkaan kuuluvat ei olisi
        koskaan saanut,ei ikinä ,kun ei voi eikä uskalla,että tämmöinen oikeusvaltio se tämä paskalandia
        sitten on,mutta tulette kyllä vielä huomaamaan miten tässä jutussa tulee käymään,joitakin päitä
        tippuu vielä ja korkealta ?????????

• AdaFlink
        kasipari kirjoitti:

Mutta kun on sentään saanut jotain aikaiseksikin,mitä muut rapparien porukkaan kuuluvat ei olisi
        koskaan saanut,ei ikinä ,kun ei voi eikä uskalla,että tämmöinen oikeusvaltio se tämä paskalandia
        sitten on,mutta tulette kyllä vielä huomaamaan miten tässä jutussa tulee käymään,joitakin päitä
        tippuu vielä ja korkealta ?????????

... setä on saanut aikaiseksi? Jos luet sen aikaansaannokseksi, jotta Pitkänen uunottaa clubilaisia ja antaa heidän uskoa jotain sellaista mitä he haluavat uskoa, niin OK. Minä näen EOK:n Pitkäsen toiminnan vahingollisena jäsenille. On kyllä hirveetä ulkopuolisena katsella, kun Pitkänen kuppaa ahdingossa olevia clubilaisia lupaamalla heille sellaista, mitä he eivät tule saamaan.

Ja mitaan ette voi...

• markusetä

onko tuo siis se syys erottamiselle???

• kateus kuolemansynti

viran omais rikolliset sen aiheutti.
        Olkaa varovaisia tai menetätte valuuttakauppavoitot kateelisille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3621
    2. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3531
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      482
      1800
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      132
      1549
    5. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      148
      1535
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      568
      1444
    7. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1417
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1365
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49