Tätä kysymystä on varmasti esitetty tällä palstalla tuhat kertaa mutta kysynpä silti:).Minkä kokoinen on suurperhe? Minun mielestäni perhe jossa on yli 5 lasta onjo suurperhe
Minkä kokoinen on suurperhe?
Teija66
2
473
Vastaukset
- uuuuhhh
"blondiäippä" on kerännyt voimia mm. kaksoset-palstalla ja vähäsen teini-äideissäkin ja palannut tarmokkaalla rynnäköllä takaisin. Huh hellettä!
- Ihmettelijä vaan
Kerro huvikses, miksi postaat vuositolkulla ja jatkuvasti tätä samaa kysymystä. Itsehän olet esittänyt nuo edelliset tuhat kysymystä tänne ja levy senkun jumittaa samaa raitaa. Haaveiletko itse perheestä, muttet ole saanut ja elät joissain keksityissä haavemaailmoissa ja tekotodellisuuksissa vai mikä tässä on oikein takana? Vaikutat selvästi häiriintyneeltä näillä kymmenillä spämmäyksillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514