Miksi skype on alkanut itsestään mennä on-line tilaan? Onko koneessani virus? Mitä siitä voi aiheutua, voiko joku "kuunnella" minua netissä tietämättäni?
Skypestä
7
350
Vastaukset
- vänksy
Ota ne kuulokkeet pois niin ei ainakaan kukaan pysty kuuntelemaan :)
Mä en tie noista mitään, koska mulla ei oo skypeä, mutta eihän ilman kuulokkeita mitään yhteyttäkään saa, vai?- 15
varmaan mikkiä..
- c2pn
ilman kuulokkeita ja mikrofoniakin, vaikka käyttäjä ei tietenkään ilman niitä voi puhua tai kuunnella. Veikkaisin kuitenkin, että se on ohjelman asetuksissa, että se on laitettu menemään online-tilaan automaattisesti koneen käynnistyessä. Modeemiaikoina riesana olivat autodialerit, jotka saattoivat pyrkiä soittamaan maksunumeroihin omia aikojaan käyttäjän tietämättä. Miksei se mahdollista olisi nykyäänkin, jos on tili, jolla voi soittaa tavallisiin puhelinnumeroihin.
- vänksy
15 kirjoitti:
varmaan mikkiä..
Nehän ovat samassa?
Tarkoitin, että vetää sen usb-piuhan irti kokonaan. - ap.
c2pn kirjoitti:
ilman kuulokkeita ja mikrofoniakin, vaikka käyttäjä ei tietenkään ilman niitä voi puhua tai kuunnella. Veikkaisin kuitenkin, että se on ohjelman asetuksissa, että se on laitettu menemään online-tilaan automaattisesti koneen käynnistyessä. Modeemiaikoina riesana olivat autodialerit, jotka saattoivat pyrkiä soittamaan maksunumeroihin omia aikojaan käyttäjän tietämättä. Miksei se mahdollista olisi nykyäänkin, jos on tili, jolla voi soittaa tavallisiin puhelinnumeroihin.
voiko minua kuunnella, jos on-line on mennyt huomaamatta päälle? Täytyy tutustua asetuksiin. Otin mikin irti koneesta ,koska en skypeä nykyään juuri käytä.
- c2pn
ap. kirjoitti:
voiko minua kuunnella, jos on-line on mennyt huomaamatta päälle? Täytyy tutustua asetuksiin. Otin mikin irti koneesta ,koska en skypeä nykyään juuri käytä.
Kai sä siitä Skypestä näet, onko sulla yhteys päällä johonkin toiseen vai ei? Kyllä joku ovela hakkeri voisi jonkin haittaohjelman kautta saada kuunneltua vaikka ilman Skypeäkin, niin kauan kun mikki on koneessa kiinni, mutta harvaa taitaa kiinnostaa nähdä paljon vaivaa sen takia, että voisi kuunnella jonkun satunnaisen tietokoneen käyttäjän mikrofonista kuuluvia ääniä.
- ap.
c2pn kirjoitti:
Kai sä siitä Skypestä näet, onko sulla yhteys päällä johonkin toiseen vai ei? Kyllä joku ovela hakkeri voisi jonkin haittaohjelman kautta saada kuunneltua vaikka ilman Skypeäkin, niin kauan kun mikki on koneessa kiinni, mutta harvaa taitaa kiinnostaa nähdä paljon vaivaa sen takia, että voisi kuunnella jonkun satunnaisen tietokoneen käyttäjän mikrofonista kuuluvia ääniä.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623