Hei,
Täältä varmaan löytyy tietoa, että saako ampumaradalle mennä ampumaan, jos omaa rikostaustaa?
Esim. joku avoin pahoinpitelyjuttu, tai on istunut vankilassa pahoinpitelyistä.
Kyseessä ei siis ole ampumaaserikos, eivätkä aseet ole liittyneet pahoinpitelyihin.
Kiitos jo etukäteen
Ampumaradalle rikostuomion saaneena?
12
2846
Vastaukset
- rikosrekisteriä
kysytä, jos aselupa on olemassa.
Radan käyttöön ehkä tosin täytyy ostaa kertalippu (esim. haulikkoradalle) tai olla ampumaseuran tai metsästysyhdistyksen jäsen. Nämä käyttövuorot ovat tapauskohtaisia.
Mutta tiedän paikkoja, joihin pääsee ampumaan omalla aseellaan pientä korvausta vastaan, vaikka ei olisi jäsen.(Haulikolla kiekkoja, koska kiekot eivät ole ilmaisia... noin 5 euroa / kierros = 25 kiekkoa)
Jos taas ei ole omaa asetta, niin täytyy kääntyä kaupallisen ampumaradan puoleen. Ovat yleensä pistoolille sisäratoja ja suuremmissa kaupungeissa.
Henkkarit vaan sielläkin kysytään.
(Tämä oli tällainen hätänen vastaus, mutta avaukseksi kumminkin)- tietoa minulle
Ensikertalaisia ollaan koko porukka, keitä meitä olis menossa.
Täytyy huomenna varmaan soitella tuonne lähimmälle radalle, ja kysästä sieltä, tuleeko ehdoton ei... - kerta ei ole
tietoa minulle kirjoitti:
Ensikertalaisia ollaan koko porukka, keitä meitä olis menossa.
Täytyy huomenna varmaan soitella tuonne lähimmälle radalle, ja kysästä sieltä, tuleeko ehdoton ei...este. Kaikki aloittaa joskus.
Mutta jos rehellisin mielin ja aikein on liikkeellä, niin homman pitäisi onnistua ihan OK. - ...
tietoa minulle kirjoitti:
Ensikertalaisia ollaan koko porukka, keitä meitä olis menossa.
Täytyy huomenna varmaan soitella tuonne lähimmälle radalle, ja kysästä sieltä, tuleeko ehdoton ei...Ei ne siellä mitään kysele.
Ja vaikka kysyisivät niin miten ne muka sen rikosrekisterin tarkistaisi? Aika harvassa on ne tahot jotka siihen tietoon pääsee käsiksi.
Kuumia piippuja. ;) - ratavalvoja
... kirjoitti:
Ei ne siellä mitään kysele.
Ja vaikka kysyisivät niin miten ne muka sen rikosrekisterin tarkistaisi? Aika harvassa on ne tahot jotka siihen tietoon pääsee käsiksi.
Kuumia piippuja. ;)Meillä ei pääse radalle ilman rikosrekisteriotetta. Pidämme tiukkaa linjaa.
- jeeeeeeeeeeeee
ratavalvoja kirjoitti:
Meillä ei pääse radalle ilman rikosrekisteriotetta. Pidämme tiukkaa linjaa.
tiukempi linja, meillä ei saa aseen kanssa tulla radalle
- mutta pikku mutka
jeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
tiukempi linja, meillä ei saa aseen kanssa tulla radalle
Met pistämmä vielä paemmaksi ; meillä taulut ampuu takasi!
- Crod Mäk
mutta pikku mutka kirjoitti:
Met pistämmä vielä paemmaksi ; meillä taulut ampuu takasi!
Meillä viranomainen ampuu puolestamme! Vieläpä tarpeettoman tulivoimattomalla lähes kertatulta ampuvalla siviilikäyttöön tarkoitetulla aseella! :D :D
- taas nähtiin
Crod Mäk kirjoitti:
Meillä viranomainen ampuu puolestamme! Vieläpä tarpeettoman tulivoimattomalla lähes kertatulta ampuvalla siviilikäyttöön tarkoitetulla aseella! :D :D
miten asiallisesti täällä osataan vastata kysymyksiin.
- Anonyymi
jeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
tiukempi linja, meillä ei saa aseen kanssa tulla radalle
🤣🤣🤣
- Anonyymi
taas nähtiin kirjoitti:
miten asiallisesti täällä osataan vastata kysymyksiin.
Tervetuloa suomi24
- Anonyymi
taas nähtiin kirjoitti:
miten asiallisesti täällä osataan vastata kysymyksiin.
Yritä keksiä asiallinen kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481