Elikkä tämän kuun lopussa lennän Lissabonin kautta Madeiralle. TAP:in lento saapuu Lissabonissa ykkösterminaaliin, ja SATA Internacionalin lento Madeiralle lähtisi kakkosterminaalista. Miten pääsen ykkösterminaalista kakkosterminaliin? Yritin katsoa Wikipediasta ja lentokentän sivuilta, mutta mitään tietoa ei löytynyt.
Lissabon
5
588
Vastaukset
Bussi kulkee terminaalien välillä. Itse menin Azoreille Lissabonin kautta. Ei ollut vaikea löytää. Ensin TAPilla sitten SATAlla.
- TAP SATA
Pitääkö itse siirtää ruumassa olleet laukut jos lentää noin TAP - SATA?
- lisboa
koko matka on samalla lipulla. Jo olet ne erikseen ostanut niin sitten matkalaukut pois 1 terminaalissa ja uusi lähtöselvitys 2 terminaalissa.
- mesmo
lisboa kirjoitti:
koko matka on samalla lipulla. Jo olet ne erikseen ostanut niin sitten matkalaukut pois 1 terminaalissa ja uusi lähtöselvitys 2 terminaalissa.
minulla lento TAP-TAP onko hesasta saadussa lipussa jo 2 terminaalin portti ilmoitettu.Ovatko terminaalit viihtyvyyden kannalta samanlaiset.
- Utelias*
Hei,
Itsekin matkalla Lissabonin kautta Funchaliin. Eli matkatavarat siirretään automaattisesti eikä tarvitse checkata uudelleen? Kuinka pitkä vaihtoaika teillä oli, että siirto terminaalien välillä onnistui?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693