WH- viisumi ja käytönnön asioita

-nna

Hei!
Onko kukaan ollut Australiassa wh-viisumilla kuitenkaan tekemättä päivääkään töitä? Tottakai turistiviisumi olisi tässä tilanteessa fiksumpi vaihtoehto, mutta wh-viisumi minulta kuitenkin löytyy, koska alunperin oli niitä töitä siellä tarkoitus tehdä.
Siispä kysyisinkin, että mitä käytännön juttuja pitää silti hoitaa? Passiin viisumitarra vaikkei aio työskennellä? Veroilmoitus vuoden lopussa vaikkei ole ollut tuloja?

Kiitos jo etukäteen, tuntuu että oma pää ei enää jaksa käsitellä niitä miljoonia kysymyksiä joita lähdön läheneminen (reilu viikko!) tuottaa :-D

3

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leeeena10

Hae passiin lentokentällä tarra, unohda muut ja vietä hauska vuosi reissaten!
      Tarra passiin on ainoa mitä sinun pitää tehdä. Verovirasto ei susta tiedä mitään ellet itse heille olemassa olostasi kerro, joten ei muuta kuin rinkka selkään ja menoks.
      Hauskaa matkaa!

• muikssss

Tarraa ei nykyaan enaa tarvitse koska viisumi on sahkoinen ja sen nakee passia skannaamalla :)

• -nna
        muikssss kirjoitti:

Tarraa ei nykyaan enaa tarvitse koska viisumi on sahkoinen ja sen nakee passia skannaamalla :)

Kiitos molemmille! Eiköhän se hyvin mene, nämä päivät ennen lähtöä vaan tahtoo olla tuskaa! :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      167
      7457
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4228
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3838
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      151
      3235
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2986
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2599
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2376
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2059
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2015
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1916
    Aihe