Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kentältä myöhään keskustaan

eka kerta menossa pa

Moi, koska easyjetin kone laskeutuu vasta 22.50 kentälle, niin menevätkö julkiset kuinka myöhään? Meitä on menossa neljä ihmistä, kuinkakohan paljon taxi suunnilleen maksaa keskustaan neljältä?

12

1671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämän
    • ...

      Vikaan Roissybusiin ei ainakaan ehdi enää. Kannattaa tsekata RER-aikataulut. Itse menisin kuitenkin taksilla - yöllinen julkisilla liikkuminen kun ei välttämättä ole kovin mukavaa. Taksimatka vaihtelee reilun 30 € ja 60 € välillä. Neljään pekkaan voi siis tulla halvemmaksikin kuin julkiset...

      • Miksi^

        Viimeinen Rer pitäis mennä 23:50 että tunti aikaa ^^


    • kmhu

      Minä laittaisin ensimmäisenä hotellille kyselyä onko heillä kenttäkuljetusta.

      • yöKyöpel

        Minulla on sama "ongelma" eli yöllä pitäisi päästä lentokentältä keskustaan. Onko jollain kokemusta etukäteen tilatusta shuttle taxista? Sellainen vaikuttaisi kätevältä, mutta löytääköhän sellaisen taxin... Terminaaleja kun on monta ja vähän arveluttaa taxin tilaaminen etukäteen. Hinta olisi edukas.


      • jonoon vain :)
        yöKyöpel kirjoitti:

        Minulla on sama "ongelma" eli yöllä pitäisi päästä lentokentältä keskustaan. Onko jollain kokemusta etukäteen tilatusta shuttle taxista? Sellainen vaikuttaisi kätevältä, mutta löytääköhän sellaisen taxin... Terminaaleja kun on monta ja vähän arveluttaa taxin tilaaminen etukäteen. Hinta olisi edukas.

        Lentokentällä riittää ihan mukavasti takseja tolpallakin, joten etukäteistilaaminen ei tuo kauheasti lisäarvoa... Mielestäni.


      • yöKyöpel
        jonoon vain :) kirjoitti:

        Lentokentällä riittää ihan mukavasti takseja tolpallakin, joten etukäteistilaaminen ei tuo kauheasti lisäarvoa... Mielestäni.

        takseja varmaan riittää, mutta etukäteen tilattu shuttle taxi olisi reippaasti halvempi. Kyytiin ilmeisesti otetaan useampi ihminen, joten kyyti on tavallista taxia hitaampaa. Shuttle taxi mainostaa hinnaksi n.20 egeä/hlö, tavallinen taksikyyti lienee reilusti yli 60 egeä. Hotellini on Oopperan lähellä.


      • yöKyöpel

        Miten olette menneet EasyJetin lennolta Pariisin keskustaan? Lentohan on perillä n.23 illalla. Taksit toki kulkevat, mutta olisi kiva kuulla käytännön vinkkejä matkasta keskustaan.


      • Molin Cafe
        yöKyöpel kirjoitti:

        Miten olette menneet EasyJetin lennolta Pariisin keskustaan? Lentohan on perillä n.23 illalla. Taksit toki kulkevat, mutta olisi kiva kuulla käytännön vinkkejä matkasta keskustaan.

        Easyjet pikkuisen etuajassa, niinettä justiisa olisi voinut keritä ja olisikin kerinnyt viimeiseen Roissybussiin. Ei hätää sattui ranskalais suomalainen pariskunta, joitten kanssa mentiin kimppakyydillä Oopperalle.

        Hinta oli etukäteen sovittu 60€. Ei paha. Siinä on jokin ylimääräinen summa, kun on neljä henkilöä taxissa plus matkalaukkuja he selittivät. Tosiaankaan matka ei voi olla tuommoisista summista kiinni, kun menee Easyjetillä:
        Ensinnäkin olet niin myöhään perillä, että missaat yhden hotellivuorokauden, ja mikä tärkeintä LOMAPÄIVÄN
        Seuraavan kerran joulukkun 1 päivänä lähdetään aamulla varhain ja kärsitään koneen vaihto Köpiksessä. Lopputulema on minulle tärkeä, kun keritään viettää yksi päivä enemmän perillä samalla hinnalla. Siinä ei tosiaan muutama kymmenen Euroa merkkaa yhtään mitään

        Ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Easyjetillä vastoin ennakko odotuksia palvelu oli ihan kohtuullisen hyvää, ja sämpylät mistä tietenkin itse maksettiin olivat aivan syötäviä.

        Ei kai kukaan tuohon hintaan voi mitään gourmetia voi odottaakaan =0

        Jos olet normaalien ihmisten aikaan liikenteessä, niin roissybus oopperan alueelle on jotain pikkuisen yli 9 erkkiä. Ei paha hinta

        Vielä täytyy mainostaa Rue Chaumartinilta Molin Cafeeta (22). Kun olen Oopperan alueella

        Hyvä ruoka, mutta omistaja perhe ei tosiaan puhu kuin ranskaa. Jos nämä asiat olet valmis hyväksymään, niin erittäin hyvä ruokapaikka. 200 m Printempsin sillan alta Madeleinea kohti. (katso kadun nimi)


      • yöKyöpel
        Molin Cafe kirjoitti:

        Easyjet pikkuisen etuajassa, niinettä justiisa olisi voinut keritä ja olisikin kerinnyt viimeiseen Roissybussiin. Ei hätää sattui ranskalais suomalainen pariskunta, joitten kanssa mentiin kimppakyydillä Oopperalle.

        Hinta oli etukäteen sovittu 60€. Ei paha. Siinä on jokin ylimääräinen summa, kun on neljä henkilöä taxissa plus matkalaukkuja he selittivät. Tosiaankaan matka ei voi olla tuommoisista summista kiinni, kun menee Easyjetillä:
        Ensinnäkin olet niin myöhään perillä, että missaat yhden hotellivuorokauden, ja mikä tärkeintä LOMAPÄIVÄN
        Seuraavan kerran joulukkun 1 päivänä lähdetään aamulla varhain ja kärsitään koneen vaihto Köpiksessä. Lopputulema on minulle tärkeä, kun keritään viettää yksi päivä enemmän perillä samalla hinnalla. Siinä ei tosiaan muutama kymmenen Euroa merkkaa yhtään mitään

        Ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Easyjetillä vastoin ennakko odotuksia palvelu oli ihan kohtuullisen hyvää, ja sämpylät mistä tietenkin itse maksettiin olivat aivan syötäviä.

        Ei kai kukaan tuohon hintaan voi mitään gourmetia voi odottaakaan =0

        Jos olet normaalien ihmisten aikaan liikenteessä, niin roissybus oopperan alueelle on jotain pikkuisen yli 9 erkkiä. Ei paha hinta

        Vielä täytyy mainostaa Rue Chaumartinilta Molin Cafeeta (22). Kun olen Oopperan alueella

        Hyvä ruoka, mutta omistaja perhe ei tosiaan puhu kuin ranskaa. Jos nämä asiat olet valmis hyväksymään, niin erittäin hyvä ruokapaikka. 200 m Printempsin sillan alta Madeleinea kohti. (katso kadun nimi)

        Easyjetin liput on tosiaankin sen verran edukkaat, ettei haittaa, vaikka taksilla varmaankin mennään Operan alueelle. Kiva kuulla teidän kokemuksia reissusta! Toi kahvilakin voisi olla käymisen arvoinen! Takasin lentoasemalle olemme suunnitelleet menevämme Roíssybussilla, Easyjetin lähtöhän on päivällä ihan sopivaan aikaan.


    • yöKyopel

      Matka tuli tehtyä ja hyvin ehdittiin Roissybussiin, kun tultiin kentältä Pariisin keskustaan. Takaisin kentälle mentiin myös Roissubussilla. Bussi oli helppo löytää (lähellä isoja tavarataloja) ja busseja näytti olevan koko aika pysäkillä. Eli kun yksi lähti, toinen oli jo jonossa ottamaan matkustajat kyytiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe