Sieltä on tullu vissiin NVIDIA:lta uusi näytönohjain myyntiin, kun Anttila myy uudessa mainoksessaan HP Pavilion Elite konetta, jossa NVIDIA GeForce GTX 260 SE näytönohjain ja siinä peräti 1800Mt omaa muistia :D:D
GeForce GTX 260 SE
4
626
Vastaukset
Tuo "SE" tietää aina pahaa. Miten lie ao. OEM-näyttis kastroitu, olisiko muistiväylä vain 128-bittinen, käyttäisikö hitainta saatavilla olevaa DDR2-muistia tai jotain muuta kivaa? Pettymys GF260GTX:n suorituskykyä odottaneelle on ainakin taattu.
Niimpä... ja tuota ei ilmeisesti myy kukaan muu kuin Anttila :D:D Jotenkin en jaksa uskoa tuollaiseen ohjaimeen ja peräti alle 900 euron koneessa.
- hurja_nainen
Hurja_mies kirjoitti:
Niimpä... ja tuota ei ilmeisesti myy kukaan muu kuin Anttila :D:D Jotenkin en jaksa uskoa tuollaiseen ohjaimeen ja peräti alle 900 euron koneessa.
Nuijia huijataan muistin määrällä jolla ei ole sellaista vaikutusta kuin nuija luulee.
- Joku..
hurja_nainen kirjoitti:
Nuijia huijataan muistin määrällä jolla ei ole sellaista vaikutusta kuin nuija luulee.
Kohtuulliselta noi speksit näyttää.
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?
storeId=1444&productId=532560&shopId=19651&findPath=true&compartmentId=20152&categoryId=31151&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416
