Eli olen menossa ensi kesänä Barcelonaan/sen alueelle viikoksi. Eli haluaisin tietää sellaisilta jotka on joskus Barcelonassa ollut ainakin nämä asiat: Onko ruoka ollut mielestänne hyvää?Ja millaista ruokaa on sitten tarjolla ollut? Olen menossa elokuun ensimmäisellä viikolla.Jollain jtn hajua siitä että millaiset ilmat ja lämpötilat Barcelonassa yleensä on tuohon aikaan? Millaiset shoppailu mahdollisuudet?Entä hintataso? Eikös Espanjassa ole euro..? Barcelonasta tiedän sen että se on rannikolla, joten voiko joku suositella jtn tiettyä hyvää rantaa? Entä millaisia nähtävyyksiä löytyy, suosittelisitteko jotain?
Ja onko vielä jtn mitä olisi hyvä tietää Espanjasta tai Barcelonasta ennenkuin sinne saapuu?=) Ja niin vielä kauanko lento kestää?
Ensi kesänä Barcelonaan=)
goingtoBarcelona--<3
2
387
Vastaukset
- saittia
Sen verran voi kertoa että lento kestää 3h50min.Kaikkiin loppuihin kysymyksiin löydät vastaukset,kunhan kelaat näitä juttuja tältä samalta saitilta.
- no huhhuh
Hyvä ruoka on hyvää ja siellä nyt saa kaikkea mitä muualtakin. Lämmintä on, jos sattuu olemeen lämmintä.
Meri on aivan rannassa, eli sinne vaan uimaan. Kaikkea saa ostaa, mitä on myytävänä, eli kaikkea. Hintataso riippuu mistä ostat ja mitä ostat. Euro on.
http://www.lomamatkailija.com/barcelona.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923884Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671531
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1051530Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307