OSTETAAN PELTOAUTO

keyboard

Tarvisin peltoauton mikä liikkuu eteen päin. lahdenseudulle.

11

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -jediritari-

      Mikä on budjettisi? Vanhin sallittu vuosimalli ja korimalli? Tarvitseeko liikkua myös taakse päin? Onko käsikaasu startti tuttu? Haittaako jos lohkari on mäsänä? Entä vuotava kattoikkuna?

    • keyboard

      KUHAN liikkuu eteen päin ja alle 100euroa ei haittaa kerros vähä enemmän.

      • -jediritari-

        Siinähän mie kerroinkin jo silmään pistävimmät.
        Eteläsavossa majailee -86 escort ja kohta neljättä vuotta kilvittä.. Ajelin toissaviikolla sillä (kesäkumit) ja lopuksi alkoi meno pätkiä. Vissiinkin kaasuttimen jaossa jotain ja välillä vaihteet menee muttei auto liiku...(?)

        Voi olla että myyn enintään romukauppiaalle :D


      • keyboard
        -jediritari- kirjoitti:

        Siinähän mie kerroinkin jo silmään pistävimmät.
        Eteläsavossa majailee -86 escort ja kohta neljättä vuotta kilvittä.. Ajelin toissaviikolla sillä (kesäkumit) ja lopuksi alkoi meno pätkiä. Vissiinkin kaasuttimen jaossa jotain ja välillä vaihteet menee muttei auto liiku...(?)

        Voi olla että myyn enintään romukauppiaalle :D

        voi olla akussa vika tossa yhessa fiatissa oli akku paskan ku nyki tosi paljon vein huoltoon ja siel ne ei löytäny vikaa sit katoi ite ni oli akussa vika oisko sulla kuvia tosta ja paljos hintaa pystytkö tuomaa lahtee?


      • räikkönen....
        keyboard kirjoitti:

        voi olla akussa vika tossa yhessa fiatissa oli akku paskan ku nyki tosi paljon vein huoltoon ja siel ne ei löytäny vikaa sit katoi ite ni oli akussa vika oisko sulla kuvia tosta ja paljos hintaa pystytkö tuomaa lahtee?

        piikkipyörillä ja turvakaarilla varustettu ralliharjoitteluauto,voimaa on mutta en tuo lahteen.
        siksi luovun kun kasvoin tuon iän yli,halvalla,100 euroa.


      • -jediritari-
        räikkönen.... kirjoitti:

        piikkipyörillä ja turvakaarilla varustettu ralliharjoitteluauto,voimaa on mutta en tuo lahteen.
        siksi luovun kun kasvoin tuon iän yli,halvalla,100 euroa.

        Voi olla että räikkösen auto on parempi kuin peltoesko. Talvirenkaat ja turvallisuuskaaret. Kuljetus ongelma voi olla paha, jos lahteen asti sitä suunnittelisi.. Ostin sen 70e ja akusta ei ole viat kiinni.
        Että ei tässä sen kummosempia. Parempi kai etten myy...


      • keyboard
        räikkönen.... kirjoitti:

        piikkipyörillä ja turvakaarilla varustettu ralliharjoitteluauto,voimaa on mutta en tuo lahteen.
        siksi luovun kun kasvoin tuon iän yli,halvalla,100 euroa.

        missäs päin oot jos tulisin hakemaa. piä auto tallessa ja voisitko antaa mese osotteen tai puhelin numeron


      • jediritari
        -jediritari- kirjoitti:

        Voi olla että räikkösen auto on parempi kuin peltoesko. Talvirenkaat ja turvallisuuskaaret. Kuljetus ongelma voi olla paha, jos lahteen asti sitä suunnittelisi.. Ostin sen 70e ja akusta ei ole viat kiinni.
        Että ei tässä sen kummosempia. Parempi kai etten myy...

        Auto pysyy ainakin heinäkuulle ellei se vaihteisto hajoa, muuten hyvä etuvetoiseksi. En ole kuitenkaan myymässä vielä toistaiseksi. Mietin heinäkuusa myyntiä pois päin.. kiitti silti;)


    • opelfani100

      vai että pelto auto? mulla olisi opel corsa a bensa ja 1.2 s . kiinnostaako?

      • jediritari

        No pistetääs nyt vaikka tähän päivittelyä, ku ei viittinyt uutta ketjua aloittaa omasta autosta.
        Ford PeltoEsko tuosta ylempää kulkee taas, paitsi toisen takarenkaan jarrurumpu oli ruostunut? jumiin. Tunkki alle ja rengas pois. Vasaroin rumpua ja taas pyörii.
        Ilman putsariakin katsoin ekaa kertaa ja ihan sairaan mustunut. Putsari mäkeen ja tehoa tuli lisää. Kone kun on jo nii vanha että ei sitä tarvita, vaikka kulkeekin ihan hyvin. Pitää kysellä uutta putsaria siihen. Tunkkikin meni AIKA ruosteisen pohjan läpi ennen ylös saantia, huh huh. Taitaa lähteä otavan metallille loppu kesällä sitten.


      • keyboard

        vois kiinnostaakki.paljos ois hintaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe