- LEVI - tuo avioerojentekokone!

Suhteessa

Otsikko kertoo kaiken!
Montakohan perhettä on mennyt "nurin" Levillä/tai muilla tuntureilla suoritettujen vieraissakäyntien seurauksena?
Se on helvetin helppoa kiimassa tuntemattoman kanssa...perhe satojen kilometrien päässä.
Ihanaa rakkauden loimua,kiimaa,salaisia katseita..salaisia tekstiviestejä...orgasmeja toisensa perään...ihanaa...??

Kaupunkilegenda kertoo että esim: Levillä viemärit tunkkeentuvat käytetyistä kortsuista aina.."kiimaviikoilla"...

Siis tuhansia spermaisia lötköjä....

Lähteekö sinun vaimosi/miehesi työmatkalle/lomareissulle...."mielellään"..??

Oletkos koskaan itse "käynyt"...laskettelemassa??

Näitä miettii tässä 43v mies,joka juuri eilen kuunteli saman ikäisen kaverinsa itkua.

Vaimo oli tullut....LEVILTÄ.

59

22425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      Olen käynyt Levillä useamman kerran,
      kertaakaan en ole erehtynyt. Miksikö?
      Koska se on niin läpinäkyvää touhua,
      että, jos siellä repsahtaa, se on kyllä
      silloin "tilauksessa". Jos ihminen,
      nainen tai mies, kunnioittaa itseään ja
      toisia, hän ei siellä sen enempää kuin
      muuallakaan ala kovin kevytkenkäisesti
      pikasuhteisiin. Ei se ole paikasta kiinni..
      Joten hyviä laskettelureissuja vaan
      kaikille, pitäkää hauskaa kukin tavallanne!

      • höpö

        juttuja


    • kuullut

      Levi tai mikä tahansa baari saa tuon aikaan. Kaukana perheestä viinapäissä kynnys pettää madaltuu tai katoaa. Ja kun miettii, että esim. 20 vuotta taivalta takana ja kaikki menee yhden tuollaisen tapauksen takia, niin on LEVIn matkalle tullut hintaa riittävästi.

    • sepe

      ja on ollut jo vuosikausia.
      olin saariselällä ruskaretkellä jo 15 sitten ja silloinkin oli aivan mahoton meininki.
      hesalaisia naisia porukalla kimpussa ja varmasti olis saanut niin paljon,kun vain olis jaksanut.
      kuulin yhden jutun ja taitaa olla ihan tosi.
      eräs paikallinen lappalainen oli viikon aikana 12 eri naisen kanssa.hurjaa touhua,mutta pitää takuulla paikkanssa.

      • Jäbä

        Vieraassa paikassa on hyvä hölmöillä varsinkii kun tutut on kaukana ja tekee miel vierasta
        taitaa joku Buumi olla meneillää että monenko kanssa kerkee tekee sitä ennen ku jää kiini heh:)


    • Pthyi

      Vaimo lähti juuri eilen kavereidensa kanssa Leville. Niillä on sairaanhoitajien retki ja menevät liiton majalle...

      Ei tunnu nyt kivalta, kun tuollaisia kirjoituksia lueskelee

      • Suhteessa

        Kieltämäti provosoin rankasti,mutta oon niin saatanan vihainen kaverin perheen puolesta.
        Vaimo yritää selvittää kaverin vaimon kanssa ja meikäläinen tämän kärsineen osapuolen kera.
        Tai molemmathan tässä kärsii,ja lapset...

        Ei sun tartte olla huolissas vaimosi takia!
        Ei kaikki petä,mutta on siellä seassa sitä sakkia jotka hakeutuvat paikalle pelkästään naimaan,eikä hiihto/laskettelu ole edes mielessä.

        Älä nyt menetä kuitenkaan yöunias!

        Luottavaisin mielin vaan!


      • hipsu

        Sairaanhoitajat ne kiimaisinta sakkia ovatkin. On omakohtaisia kokemuksia parikin. Ne lähtee jopa potilaan matkaa työpaikaltaan ja mitä sitten tapahtuu kun kimpassa hieman viiniä nauttineena lähtee yhdessä iltaa viettämään. En luottaisi pätkääkään...


      • sukseton
        Suhteessa kirjoitti:

        Kieltämäti provosoin rankasti,mutta oon niin saatanan vihainen kaverin perheen puolesta.
        Vaimo yritää selvittää kaverin vaimon kanssa ja meikäläinen tämän kärsineen osapuolen kera.
        Tai molemmathan tässä kärsii,ja lapset...

        Ei sun tartte olla huolissas vaimosi takia!
        Ei kaikki petä,mutta on siellä seassa sitä sakkia jotka hakeutuvat paikalle pelkästään naimaan,eikä hiihto/laskettelu ole edes mielessä.

        Älä nyt menetä kuitenkaan yöunias!

        Luottavaisin mielin vaan!

        Varmasti tuo "sauvakävely" saanut alkunsa Leviltä,
        eihän siellä suksia tarvita.


      • Niinsitäpitää

        Kiihoittavaa ajatella että vaimo siellä halukkaana, kiimaisena imee vieraan miehen kalua levittäen hetken kuluttua halukkaasti reitensä uudelle tuttavuudelle, pian alkaa kiihkeä nussiminen vaimo nauttii täysin rinnoin. Kotiin saapuu onnellinen vaimo.


    • VALITETTAVASTI ON

      Levillä levitellään ja Saariselällä selällään....
      kyllähän tämän kaikki tietää jotka on edes yhden päivän siellä viettänyt ja kavereiden juttuja kuunnellut....omaan avioerooni vaikutti mieheni parikertaa vuodessa tekemä Lapinreissu kaveriporukassa, 15 v vuoteen ei minua huolittu mukaan, kestin sitä niinkauan kuin lapset oli kotona ja sitten...solong äijäpaha, siinähän nait lyhtypylväätkin

      • Lilli

        Se pettäminen on sellainen juttu, että sen tekee, jos kotona ei kaikki ole kunnossa.
        Jos rakastaa, ei petä. Ei silloin pysty.
        Suhde on kuollut, jos tekee mieli vieraisiin, turha siinä on kiinni pidellä.


      • Lokari
        Lilli kirjoitti:

        Se pettäminen on sellainen juttu, että sen tekee, jos kotona ei kaikki ole kunnossa.
        Jos rakastaa, ei petä. Ei silloin pysty.
        Suhde on kuollut, jos tekee mieli vieraisiin, turha siinä on kiinni pidellä.

        sen paikan löytää missä pettää ja kun kiima on tarpeeksi päällä niin...
        Siittä vaan , onhan se mukavaa joskus vierasta .
        Muuten miksi ollenkaan mennään avioon, jos ei olis niin eihän silloin pettäiskään, vai sekö on se tärkein?
        Hyvää kevättä kaikille.


      • nainen
        Lilli kirjoitti:

        Se pettäminen on sellainen juttu, että sen tekee, jos kotona ei kaikki ole kunnossa.
        Jos rakastaa, ei petä. Ei silloin pysty.
        Suhde on kuollut, jos tekee mieli vieraisiin, turha siinä on kiinni pidellä.

        Olen Lilli kanssasi samaa mieltä..
        täällä hurskastellaan. Jokainen on
        vastuussa tekemisistään oli missä
        tahansa, selvinpäin tai humalassa.
        Ja, jos puoliso pettää, kannattaa tosissaan
        miettiä, missä vika, voi olla, että se on
        molemmissa! Turha siitä on syytellä ulko-
        puolisia tai jotain erityistä paikkaa.


      • Rinneringette

        On se harmi kun puolisoon ei voi luottaa, vieraissa käyvät siis kummatkin osapuolet. Ei voi siis sanoa vain naisia tai vain miehiä pettureiksi. Pikkujoulut ovat varsinaista aikaa, esim. laivareissuilla seuraa hakevia löytyy kummastakin osapuolista, siellä mekastavat vapaat ja varatut ikään ja säätyyn katsomatta. Niin se vain on. Itse voimme pitää itsestämme huolta, asennekasvatusta kaivataan jo pienestä pitäen ja perheet kunniaan!


      • ..........
        Lilli kirjoitti:

        Se pettäminen on sellainen juttu, että sen tekee, jos kotona ei kaikki ole kunnossa.
        Jos rakastaa, ei petä. Ei silloin pysty.
        Suhde on kuollut, jos tekee mieli vieraisiin, turha siinä on kiinni pidellä.

        nyt et tiedä mistä puhut,
        kotona voi olla kaikki ihan kunnossa mutta se pettäminen on vaan niin hauskaa ja jännittävää ja tuo nuoruusajat mieleen kun sai olla villi ja vapaa ja lisäksi jokainen tietää että se ikäänkuin *kuuluu asiaan* tuolla Lapin tuntureilla......tekeehän sitä kaikki muutkin, miksen sitten minäkin, mitäs pahaa siinä muka olisi ja kukaan saa koskaan tietää, sitäpaitsi kaveritkin naureskelee jos et *saa*,ja samalla kauhun tasapaino pätee, eli kukaan ei voi kertoa toistensa tekemisistä mitään jälkeenpäin.

        Mutta se että luullaan että vain jotenkin huonoissa tai onnettomissa liitoissa petetään niin se ei pidä paikkaansa, on todella naivia aikuiselta ihmiseltä uskoa noin,kannattais sunkin ottaa pääsi pensaasta ajoissa ennenkuin se riipaistaan sieltä todellisuuteen kovin käsin.


      • Nainen 41
        Lilli kirjoitti:

        Se pettäminen on sellainen juttu, että sen tekee, jos kotona ei kaikki ole kunnossa.
        Jos rakastaa, ei petä. Ei silloin pysty.
        Suhde on kuollut, jos tekee mieli vieraisiin, turha siinä on kiinni pidellä.

        jos suhde on kunnossa (rakkaus ja toisenkunnioitus) ei varmasti tule mieleen hypätä toisen kanssa sänkyyn. Sehän on pahinta mitä aviopuolisolle voi tehdä!


      • hyväksikäytettykö?
        .......... kirjoitti:

        nyt et tiedä mistä puhut,
        kotona voi olla kaikki ihan kunnossa mutta se pettäminen on vaan niin hauskaa ja jännittävää ja tuo nuoruusajat mieleen kun sai olla villi ja vapaa ja lisäksi jokainen tietää että se ikäänkuin *kuuluu asiaan* tuolla Lapin tuntureilla......tekeehän sitä kaikki muutkin, miksen sitten minäkin, mitäs pahaa siinä muka olisi ja kukaan saa koskaan tietää, sitäpaitsi kaveritkin naureskelee jos et *saa*,ja samalla kauhun tasapaino pätee, eli kukaan ei voi kertoa toistensa tekemisistä mitään jälkeenpäin.

        Mutta se että luullaan että vain jotenkin huonoissa tai onnettomissa liitoissa petetään niin se ei pidä paikkaansa, on todella naivia aikuiselta ihmiseltä uskoa noin,kannattais sunkin ottaa pääsi pensaasta ajoissa ennenkuin se riipaistaan sieltä todellisuuteen kovin käsin.

        Rakastuin tulisesti varattuun ja nainen antoi vastakaikua. Olen poikamies ja olen tietoitoisesti pyrkinyt välttäämään niitä tilanteita. Kumma kun niitä vain tulee jatkuvasti eteen. Kerran lipsahdin, alkoholi kuului asiaan ekalla kerralla. Hän tuli luokseni aina kun hän pääsi "karkuun". Rakastuttuani kerroin hänelle tunteistani ... ja taas olen yksin ... Toki tämä on vain yksi tapaus muiden joukos, mutta tunnen itseni hyväksikäytetyksi. Joten toiset hakee seikkailua ja haluaa jatkaa omansa kans. Toisilla voi olla muita ongelmia. Itse en hyväksy vaikka kerran lipsuikin moraalini pahemman kerran.


    • joopa joo

      Oottekos kuulleet Levin ruskaretkistä, kattelin syksyllä sitä touhua ja se oli kyllä ihan hullua.
      Silloinhan siellä ei ole edes mitään muutakaan tekemistä.

    • shamaanitar

      sitä lapin TAIKAA

      • cool

        TAIKAA se ei todellakaan ole, pettäminen noissa keskuksissa aina heikkoa itsetuntoa, kostonkierrettä... tosiasiallisesti luuloa vahvuuksistaan ollessan tosiheikko ja itkut itkemättä... ja ne tekokynnet naisil, bossit miehillä ällöttävää katseltavaa! Enkä lähde muuten koskaan ruska- kuin muillekaan retkille lappiin vaan reppu selässä muille rannoille. JA kyllä perheissä tiedetään pettämiset,se ettei erota on omaa uskalluksen puutetta!


    • vihdoinkin aikuinen

      mulla taas kävi päinvastoin ..kun olin huonossa suhteesa juoksin vieraissa ja piti päästä pahaa oloa karkuun ja saada hetken olla se hyväksytty ja saada sitä hellyyttä sylistä mistä sylistä ...

      nyt eronut tästä huonosta suhteesta niin huomaan etten kaipaa sitä mitä tahansa syliä ja ei tarvitse juosta minnekään kun olen nyt ja tässä ja minulla hyvä olo ja se että tein rohkean päätöksen ja erosin !

      en ole enää yksinäinen vaan elän yksin mutta siinä on iso ero ja nyt yksin ja onnellinen enkä loiki sylistä toiseen ..

      katson huomiseen pilke silmissä ja toivotan teillekin iloista kevään alkua !

      vihdoinkin aikuinen nainen vm62

      • ****

        minäkin tämän ajattelen, kun on hyvä
        olla ei ole tarvetta hyppiä sylistä
        syliin. onnea sinulle !


      • sinkkuriina

        Tosiaankaan ei ole tarvetta hyppiä sylistä syliin ja olen sinkku! Ai että, kun elämä on makeeta :D


    • lapin huuhkaja

      Puhut asiaa. Levi on varmaan näistä Lapin kohteista pahin. Siellä on sakkia mielin määrin Etelä -Suomesta ja vähän muualtakin. Muut laskettelukohteet ovat hieman rauhallisempia kuten esim. Ylläs, perhelomakohde lähinnä.

      Olen itse ollut Lapissa töissä yhden sesongin ajan ja käynyt myös sen aikana Levillä laskettelemassa ja iltaa viettämässä. Laskettelurinteessä mies tuli juttelemaan niitä näitä ja aika nopeasti alkoi hakkailemaan. Kertoi kuinka hyvä on tulla yksin lomailee perheen piiristä lepäilee ja pieni suhdekkin olisi paikallaan.

      Maku meni jutustelusta, ja jatkoin sivakoimista. Sen talven aikana näin monen naimisissa olevan miehen sekä naisen olevan vain seikkailemassa ja etsivän tilapäistä suhdetta. Ei arvailusi ihan tuulesta temmattua ole.

      Kummallista kyllä nykyään "tytöt" lähtevät keskenään syömään ja jopa rentoutumaan Lappiin. Miksi ei rentouduta sen oman kullan kanssa yhdessä? Eikö siihen taito riitä vai halu? Onko yhteiselo kuin työtä, jotta pitäisi rentoutua jonkun muun porukan kanssa?

      Itse ainakin miellän pikkulomat mieheni kanssa rentoutumiseksi ja hauskaksi kun saa olla eri olosuhteissa kahdestaan. En kaipaa siihen räväkkää menoa ja jutustelua jonkun työporukan kanssa.

      Levihän on tunnettu rajusta menostaan ja sinne todella lähdetään pitämään hauskaa ja juhlimaan. Siellä sitä tarjontaa löytyy ja varmaan houkutuksiakin tuodaan mökin verannalle asti. Toiset osaavat ne torjua, mutta osa porukasta ei. Mikäs on esteenä, kun kilometrien päässä on oma perhe ja rentoutumaanhan tänne tultiinkin, eli aivot narikkaan ja menoksi...

    • nainen vainenkin

      Taitaa olla muut syyt eroon suhteessa.
      Jotain menee teillä vain metsään miksi ihmeessä ette puhu ongelmista ja asioista ja toiveista ja mitä pitäisi tehdä molempien mielestä mikä tuntuu hyvältä ja miten jatkaa mikä menee hyvin mikä huonosti mikä pitäis mennä toisin ja miten se tapahtuu molempien mielestä .
      Turhaa siinä on keksiä että joku Levi tai joku muu paikka sen aiheuttaisi .
      Mutta ongelmahan on helppo sivuuttaa syyttämällä siitä jotain paikkakuntaa tunturilappia tai jotain muuta mahdollista ,sehän antaa vain sulle mahdollisuuden olla ajattelematta sun omaa osuuttasi suhteessa ja pohtimatta mikä mättää .
      Kannattasko miettiä asiaa paremmin .
      Sitte kannattas ehkä mennä jutteleen ammattiihmisen kanssa jos vaikka voisittekin päästä vielä jatkamaan ehkä sitä rehellisyyttä tarvitaan ja luottamusta molemmilta .
      Yritä edes kun seuraavaksi voi muuten muuttua hankalaksi joku muu paikkakunta sun ongelmille tai parisuhteelle .

      • omat syysi

        ilmeisesti sinulla on omat syysi kieltää se tosiasia että Lapissa se pettäminen nyt vaan on niin kovin helppoa kun sinne hakeutuu kaikki samanmieliset ja samaan päämäärään pyrkivät ihmiset, olkoon sitten kyseessä mikä hiihtokeskus tahansa mutta Levi ja Saariselkä ne pahimmat


      • nainen

        HIENOA ...muutamia tervejärkisiäkin täällä!

        Todella hölmöä syytellä parisuhteen ongelmista
        ulkopuolisia ja paikkoja :).. itsensäpettämistä
        se sellainen on.


      • ***
        omat syysi kirjoitti:

        ilmeisesti sinulla on omat syysi kieltää se tosiasia että Lapissa se pettäminen nyt vaan on niin kovin helppoa kun sinne hakeutuu kaikki samanmieliset ja samaan päämäärään pyrkivät ihmiset, olkoon sitten kyseessä mikä hiihtokeskus tahansa mutta Levi ja Saariselkä ne pahimmat

        sinähän sen sanoit... ne, joilla on tarve
        pettämiseen, menevät ja tekevät sen,
        vaikka sitten Leville hakeutuvat tai ihan
        minne vaan. nurkan takanakin se onnistuu, ihan omassa kotikaupungissa, aina löytyy paikka.
        tässä vaan on se paha puoli, että siellä laskettelemassa kulkee ns "uskollisiakin", luultavasti suuri enemmistö siellä kävijöistä on sellaisia.. heidätkin nyt leimataan ihan syyttä suotta.


      • vähemmistö
        *** kirjoitti:

        sinähän sen sanoit... ne, joilla on tarve
        pettämiseen, menevät ja tekevät sen,
        vaikka sitten Leville hakeutuvat tai ihan
        minne vaan. nurkan takanakin se onnistuu, ihan omassa kotikaupungissa, aina löytyy paikka.
        tässä vaan on se paha puoli, että siellä laskettelemassa kulkee ns "uskollisiakin", luultavasti suuri enemmistö siellä kävijöistä on sellaisia.. heidätkin nyt leimataan ihan syyttä suotta.

        sanoisin että vain pieni vähemmistö siellä olevista on uskollisia, joko olosuhteiden pakosta eli ei ole kenellekään kelvannut vaikka olis veivannut kaikki Laanilan päivätanssitkin jokapäivä tai sitten on siippa käsipuolessa...siinäpä ne syyt sitten onkin


      • ***
        vähemmistö kirjoitti:

        sanoisin että vain pieni vähemmistö siellä olevista on uskollisia, joko olosuhteiden pakosta eli ei ole kenellekään kelvannut vaikka olis veivannut kaikki Laanilan päivätanssitkin jokapäivä tai sitten on siippa käsipuolessa...siinäpä ne syyt sitten onkin

        mutu-tutkimusko tuon väitteen takana on?
        tuskin mikään muu ;)
        minun mutuni sanoo, että noin ei ole.


      • Ankerias
        *** kirjoitti:

        mutu-tutkimusko tuon väitteen takana on?
        tuskin mikään muu ;)
        minun mutuni sanoo, että noin ei ole.

        Nämä ovat sellaisia asioita että pelkkä mutu- tietokin riittänee kertomaan totuuden, ei siihen mitään strukturoituja, nominaaliasteikko mittauksia tarvita. Pelkkä ympärilleen katsominen ja toteaminen riittänee.


      • Tilaaja
        nainen kirjoitti:

        HIENOA ...muutamia tervejärkisiäkin täällä!

        Todella hölmöä syytellä parisuhteen ongelmista
        ulkopuolisia ja paikkoja :).. itsensäpettämistä
        se sellainen on.

        Onko kukaan täällä koskaan ajatellutkaan, mitä se parisuhde oikeasti pitäisi olla ?

        Lähtökohtana siihen pitäisi löytyä terve yksilö? Minne ne ovat kadonneet?

        Terveitä yksilöitä pitäisi löytyä kaksi ja mieluummin eri sukupuolta tai muuten siitä syntyy ns. homo / lesbo-liitto.

        No luulempa että niillä on oma problematiikkansa, josta ei ole vielä edes avattu suuta, koska ne ovat niin uusia, seksikkäitä ja hienoja asioita ;D

        OK, palataan ns. normaaliin parisuhteeseen, joka perustuu evoluution ja suvunjatkamisen kannalta kehittymiskykyisiin variaatioihin.

        Nykyihmisillä tuntuu olevan halu miellytää vain itseään, eikä minkäänlaista palvelunhalua tuntuisi olevan olemassakaan. Palvelu ei tarkoita piikomista, vaan mieluumminkin ajatusta jossa "sitä saa sitä mitä tilaakin".

        Okay, yhteiskunnallakin on selkeä roolinsa perheiden hajoittamispolitiikassa mutta sitä ei voi siitä syyttää. Syyttäkäämme siis jälleen itseämme !


      • Landepaukku
        Tilaaja kirjoitti:

        Onko kukaan täällä koskaan ajatellutkaan, mitä se parisuhde oikeasti pitäisi olla ?

        Lähtökohtana siihen pitäisi löytyä terve yksilö? Minne ne ovat kadonneet?

        Terveitä yksilöitä pitäisi löytyä kaksi ja mieluummin eri sukupuolta tai muuten siitä syntyy ns. homo / lesbo-liitto.

        No luulempa että niillä on oma problematiikkansa, josta ei ole vielä edes avattu suuta, koska ne ovat niin uusia, seksikkäitä ja hienoja asioita ;D

        OK, palataan ns. normaaliin parisuhteeseen, joka perustuu evoluution ja suvunjatkamisen kannalta kehittymiskykyisiin variaatioihin.

        Nykyihmisillä tuntuu olevan halu miellytää vain itseään, eikä minkäänlaista palvelunhalua tuntuisi olevan olemassakaan. Palvelu ei tarkoita piikomista, vaan mieluumminkin ajatusta jossa "sitä saa sitä mitä tilaakin".

        Okay, yhteiskunnallakin on selkeä roolinsa perheiden hajoittamispolitiikassa mutta sitä ei voi siitä syyttää. Syyttäkäämme siis jälleen itseämme !

        puhut


    • elisabeth

      hahahhahahhahahahha.....jooopa jooo ja sankkeri leviäää.

      • katuvainen

        Älä naura, minulla on se.


      • elisabeth
        katuvainen kirjoitti:

        Älä naura, minulla on se.

        turistit nai toisiaan kuin pienet kanit, ettekö perkele vieläkään usko, että Levi on suuri irstailukeskus.


    • jäbä

      Levi on kuulema oikein Yh-Äitien paratiisi mä oon
      kuullu muutemalta että siellä on hienoo:) heh!

      • lappi

        No niin ainoa ikävä juttu taitaa olla että olen sinkku. En voi pettää enkä erota mitä kummaa mie siellä tekisin .
        Nooo mie menenkin muualle siellä en Leville.
        Taidan nauttia lapin hiihtoreiteistä ja lasketella siellä joka päivä. Luntahan riittää onneksi kun tämä etelä on ihan jo ankea harmaavain ei lunta ei vihreää eikä kunnolla lämmintäkään.
        Lappi lumoaa


      • Suhteessa
        lappi kirjoitti:

        No niin ainoa ikävä juttu taitaa olla että olen sinkku. En voi pettää enkä erota mitä kummaa mie siellä tekisin .
        Nooo mie menenkin muualle siellä en Leville.
        Taidan nauttia lapin hiihtoreiteistä ja lasketella siellä joka päivä. Luntahan riittää onneksi kun tämä etelä on ihan jo ankea harmaavain ei lunta ei vihreää eikä kunnolla lämmintäkään.
        Lappi lumoaa

        Ja pidä hauskaa!


    • RANE

      JAKSA!!!

    • NurinperiN

      mennyt "nurin" LLevillä, lumilaudalla meinaan ;-)

    • näin

      niin,levi on tussutunturi

    • nainen

      Jos välit on hyvät parisuhteessa, niin miksi vietetään lomat "yksin" eikä yhdessä, mielestäni se kertoo jo parisuhteen toimimattomuudesta, kun lomat on vietettävä erikseen.

      • Tyytyväinen sinkku

        Olet aivan oikeassa että, jos lomat vietetään erikseen niin suhde ei toimi. Itse olen ollut yli viis vuotta seurustelu suhteessa ja lomat on pääasiallisasti vietetty erikseen, koska mies ei ole huolinut minua mukaansa mm. LEVILLE ja ETELÄN matkoille. Ja minun lomani aikana hän ei ole koskaan kerennyt viettää yhdessä aikaa.. Eli kun olen lomaillut yksin vaikkapa sukulaisissa, niin monta viikkoa olen saanut kuulla, että missä sitä on oltu? Minulla ei ole pätkääkään luottamusta jäljellä.
        Nyt kun suhteeseen kyllästyneenä (mielestäni jaksoin kauan odottaa parempaa päivää)olen jättänyt hänet, niin koko ajan vonkuu takaisin ja minä en kuulemma osaa katsoa huomiseen. Hah toisaalta niinkin, mutta miksi jatkaisin, kun mitään takeita ei ole etteikö entinen meno jatku.
        Sängyssä hän ei ole kuulemma koskaan ollut vieraiden naisten kanssa, muuten vaan vaihtaa puhelin numeroja ämmien kanssa ja soittelee?? Kyllä täytyy olla tyhmiä naisia jos tyytyvät vuositolkulla vaan soitteleen.. Happamia sano kettu...


    • shit happens

      Onhan näitä idiootteja, jotka aina "pääsevät" työn tai työporukan verukkeella reissuun. Heille seksiin viittava toiminta ventovieraan seurassa on kiva urheilulaji tai elämän tähtihetki. Säälittävimmät tapaukset tekevät syrjähyppyn jopa porukan painostuksesta tai koska se on joissakin oloissa "must". Sen voi sanoa, että mikäli ihminen on tällä tasolla, hänen puolisonsa tekee elämänsä viisaimman päätöksen, ja ennen kaikkea suuren palveluksen mahdollisille yhteisille lapsille, hankkimalla avioeron ensitilassa.

      • Kari

        "Säälittävimmät tapaukset tekevät syrjähyppyn jopa porukan painostuksesta"

        Tämä pitää paikkansa naisten keskuudessa, missä ei voi olla kaveriaan "huononpi".


      • Seonniin

        että vieras p.... on k..... herkkua.


    • Eijunalauta

      Miten joku 43-vuotias voi olla noin tyhmä? Oletan että aikuinen on kuitenkin olevinaan. Syrjähyppyjä varten ei tarvitse mennä Leville saakka jos niitä haluaa ja tahtoo harrastaa.

      Saako aloittaja aloituksensa ajatuksista jonkinlaisia kiksejä? On pelkästään inhottavaa ja pipipäistä ilmoittaa noinkin suoraan likaisen mielikuvituksensa sisältö.

    • Muikkunen.nuuska

      Auts..Sattuu kun luen kuin omaa päiväkirjaa.On tullu tunturi tutuksi ja hiihtämäänhän läksin joka kerta.

      Pistos tuntuu siksi kun monta kertaa on ollut peiton alla joku neiti ja kaikki ovat olleet vapaita omien sanojensa mukaan tai vapaassa suhteessa.Sellaisessa et pikku seikkailu ei haittaa.Ilmeisesti aloituksen tekijää tai ainakin hänen kaveriaan hieman haittaa.Lopetan! En antaudu enää koskaan viettien vietäväksi vaan hiihdän ja hiihdän loputtomiin,koko loma ajan.

      • Muuska.Nuikkunen

        Hiihtäminen on mukavaa samoin kuin parketillakin 'hiihtäminen'. Uusiin ihmisiin tutustuminen on kivaa ja välitön seuraus ainakin parkettiliidosta. Joskus käy niin, että jutut ja joku muukin kolahtaa eikä kolahduksia kannata kuljettaa kotiin saakka jos ei ole aikomusta muuttaa tai vaihtaa koko elämisen muotoaan jonkun hetken huuman takia.

        Elämä sen sijaan ei ole hauskaa laisinkaan eikä elämän makuista, jos nämä ovat jotenkin kiellettyjä aiheita aikuisille ihmisille, joitten järki ja tunteet riittävät kaikkiin elämän erilaisiin hetkiin. Kaikki eivät sotke koko palettia yhden väriläiskän takia.


      • Muikkunen.nuuska
        Muuska.Nuikkunen kirjoitti:

        Hiihtäminen on mukavaa samoin kuin parketillakin 'hiihtäminen'. Uusiin ihmisiin tutustuminen on kivaa ja välitön seuraus ainakin parkettiliidosta. Joskus käy niin, että jutut ja joku muukin kolahtaa eikä kolahduksia kannata kuljettaa kotiin saakka jos ei ole aikomusta muuttaa tai vaihtaa koko elämisen muotoaan jonkun hetken huuman takia.

        Elämä sen sijaan ei ole hauskaa laisinkaan eikä elämän makuista, jos nämä ovat jotenkin kiellettyjä aiheita aikuisille ihmisille, joitten järki ja tunteet riittävät kaikkiin elämän erilaisiin hetkiin. Kaikki eivät sotke koko palettia yhden väriläiskän takia.

        Juuri näin..


    • Iioooi

      Vaimo tuli vasta leviltä. Oli paneskellut siellä jonku kanssa. Jäipä kiinni ja oli pakko tunnustaa.

      • Muikkunen.nuuska

        Ja elämä jatkuu silti..Eihän se kulu käytössä..


    • Hullunporonkiimaiset

      Meno on kuin linnanmäellä. Liha liikkuu. Silloin täytyy taistella kiimansa eteen ankarasti ja antaa siemen sitä tarvitsevalle.

    • AvioliittoLeviltä

      Aikoinaan nuornatyttönä menin Leville kavereiden kanssa. Tapasin poitsun joka oli siellä kavereidensa kanssa. Tokailtana tavattiin ja oltiin yhdessä koko reissu. Aikanaan mentiin naimisiin ja saatiin kaksi lasta. Levillä käytiin kaksi kertaa lasten kanssa ja kaksi kertaa ilman lapsia. Kaikista kerroista on nautittu - keskenämme. Puoliso menehtyi toissa vuonna. Viime vuonna kävin ystävättäreni (hän naimisissa) kanssa Levillä hiihtoreissulla. Hänen iloksi vietin pari iltaa myös iltariennoissa ja pakko on sanoa. Jos ei itse ole haku päällä saa olla ihan rauhassa. Onnenonkijoille voi vastata kohteliaasti ja poistua kapakista ennen kuin kansa on niin päissään etteivät ymmärrä mitä heille sanoo. Hiihtämään menimme ja hiihtää saatiin. Tavattiin mukavia ihmisiä (miehiä ja naisia) ilman flirttailumeininkiä.
      Ketjun aloittajaa rassaa kun kaveri tilittää omia ongelmiaan. Ketjun aloittaja ei voi muuttaa maailmaa eikä tapahtumia, ja jos ei jaksa kuunnella kaveriaan niin sanoo tälle suoraan. Onko se sitä hyvää kaveruutta sitten, en usko. Jos on avioliitto yhdestä reissusta kiinni niin on heikoilla jäillä. Jos oli puoliso pettääkseen niin se olisi tapahtunut missä vain. Eikö ole parempi erota ennemmin kuin liian myöhään.

      • Twelvepoints

        Tämä oli hyvä kommentti. On pelkkää yksinkertaisuuden ylistystä hoilata samaa virttä täällä tai missä vain ja yleistää kaikki vieraissa hyppijöiksi jos joku on.


    • omgwtf

      täh

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe