Uudelleen vapaana edellisen kämppisehdokkaan peruttua muuttonsa.
N. 14,5 m2 huone kivassa pikkukaksiossa ihanassa Eirassa! :) Vuokra 425 e vesimaksu 12,60 e / kk. Kämppiksenä mukava 22 v. tyttö. Muuttamaan pääsee tarvittaessa jo 22.2., mutta viimeistään 1.3. tarvitsen jonkun jakamaan vuokraa.
Tarkempaa tietoa ja muutama kuva:
http://www.asuntoilmoitukset.com/fi/detail.php?id=15987
AV: Huone kaksiossa Helsingin keskustassa
5
1021
Vastaukset
- Kallio86
Moi!
Olen kiinnostunut jos asunto on vielä vapaa.
Laita sähyä osoitteeseen [email protected] niin jutellaan lisää! - nelikj
hei olisin kiinnostunut alivuokralais huoneesta, voisitko soittaa tai kirjoittaa e- mail
[email protected] puh. 393271409454 - reini
Hi, unfortunately your link doesnt work. I would be interested though :) you can just check my entry on kimppakamppa and let me know via mail if this could work!
http://www.kimppakamppa.fi/vuokralainen.php?ilmoitus=1543 .
have a nice evening,
reini
[email protected]
PS: hope this is the reply function and not a separate topic :) - Mmaris
Heii mä olisin myös kiinnostunut!
Laitatko mulle meiliä, jos kämppä on vielä vapaa:)
[email protected]- fddreere
Tänne pitäis kyllä saada joku sellainen toiminto joka estää näiden vanhojen ilmoitusten nostoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1465327Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1024952Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka514298Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123791Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden543706Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313625Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553383Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383- 1912371
HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261249