Nämä ovat tavallisia ihmisiä, jotka kertovat totuudellisesti mitä heille tapahtui kun he kuolivat. Kannattaa tutustua, viisi todistusta, kieli englanti.
http://www.youtube.com/watch?v=LBu5V_-M2Dc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=8UlsbfU7U_8
http://www.youtube.com/watch?v=CB6_QMHf0Uk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LoG0Gh1WB0s&feature=rec-LGOUT-farside_rev-rn-HM
http://www.youtube.com/watch?v=NPabMyVvC9s
Siunausta
Eräs kaidan tien kulkija Jumalan armosta
Afterlife Testimonies
4
457
Vastaukset
- buddhisti33
Olen asiaa pohtinut ja tullut sellaiseen tulokseen, että onpa huono jumala jos pakottaa ihmiset helvetin uhalla uskomaan itseensä. Siinä miettii minkälainen itsekkyys tuossa jumalkuvassanne jota pelokkaasti palvelette asustaa? Tuollaistahan voisi verrata pahuuteen. jumalanne sekä hänen kätyrinsä (mm. jeesus joka syntyi -30- 30 lännen ajanlaskun alusta) vielä kehottavat ihmisiä käännyttämään muita uskontoja!
Eikö tuo sinusta ole melko raakaa?
Toisin teki taas Buddha. Hän ei pakottanut ketään uskomaan opetuksiinsa vaan uskoi, että niiden pariin ajautuvat hyvät ihmiset joilla on halu palvella suurta hyvyyttä.- ymmärtäjä
Periaattessa kristinusko on oikeastaan tosi nerokas siinä kuinka vahvasti se manipuloi ihmisiä ja yrittää oikeuttaa samalla itsensä. Jostain syystä tuntuu että se on tekopyhien usko. Kaikki se pakkokäännytys "rakkauden" tekosyyllä ja uskon leviämisen pohja pääasiassa sillä että pelotellaan ihmisiä helvetillä.
Minä lähdin henkilökohtaiselle matkalleni liikkeelle kristinuskosta vaikka tosin lähisuvussa eikä perheessä ole kunnon uskovaisia varsinaisesti olekaan. Murrosiässä sitten ajauduin ateismin puolelle ja viimeisen puolen vuoden aikana näkemykseni ovat kuin puolivahingossa siirtyneet aika vahvasti buddlhalaisuuden suuntaan. Tämä viimeisin suunta on itseasiassa täyttänyt vihdoin sen kuuluisan aukon sisälläni ja on antanut minulle paljon itsevarmuutta. En varmaan aivan "kunnollisesti" tule koskaan buddhalaisuutta harjoittamaan mutta sen periaatteista aion kyllä pitää kiinni koska ne ovat niin hyvin toimivat. - lapset vietävissä
ymmärtäjä kirjoitti:
Periaattessa kristinusko on oikeastaan tosi nerokas siinä kuinka vahvasti se manipuloi ihmisiä ja yrittää oikeuttaa samalla itsensä. Jostain syystä tuntuu että se on tekopyhien usko. Kaikki se pakkokäännytys "rakkauden" tekosyyllä ja uskon leviämisen pohja pääasiassa sillä että pelotellaan ihmisiä helvetillä.
Minä lähdin henkilökohtaiselle matkalleni liikkeelle kristinuskosta vaikka tosin lähisuvussa eikä perheessä ole kunnon uskovaisia varsinaisesti olekaan. Murrosiässä sitten ajauduin ateismin puolelle ja viimeisen puolen vuoden aikana näkemykseni ovat kuin puolivahingossa siirtyneet aika vahvasti buddlhalaisuuden suuntaan. Tämä viimeisin suunta on itseasiassa täyttänyt vihdoin sen kuuluisan aukon sisälläni ja on antanut minulle paljon itsevarmuutta. En varmaan aivan "kunnollisesti" tule koskaan buddhalaisuutta harjoittamaan mutta sen periaatteista aion kyllä pitää kiinni koska ne ovat niin hyvin toimivat.Onpas samakaltainen ajatusmailma ja elämänkulku.
Lapsi kasvaa yhteisönsä oppeihin. Meidän yhteiskunnassamme valitettavasti kristinusko on tunkeutunut niin voimakkaasti lapsen kasvuympäristöön, ettei paljon vaihtoehtoja anneta. Oli hämmentävää huomata miten voimakkaasti omaan lapseeni uskontotunneilla käynti vaikutti. Meillä ei kumpikaan vanhemmista ole millään tavalla uskontoon suuntautunut. Minä olen kirkosta eronnut ja täysin ateistinen, mies kuuluu kirkkoon ja on ns. tapauskovainen, koska haluaa miellyttää sukuaan ja pelkää kommarileimaa. Itse en olisi laittanut lasta uskontotunneille, mutta mies jyräsi, ja niin lapsi saa kristinuskoista oppia. Ajattelin vain, että siinähän oppii mitä tuo vationkirkkomme opettaa, mutta se oli yllätys, että lapsi alkoi uskomaan jumalaan käytyään opetuksessa. Uskontotuntien tarkoitus todella on käännyttää lapsia ja aivopestä heitä uskovaisiksi.
Nyt murrosikäiseksi kasvettuaan, lapsi ei enää usko jumalaan, koska olen näyttänyt hänelle toisenlaisen tavan elää. Hän jätti myös rippikoulun käymättä, mikä on todella terve ratkaisu, koska rippikoulussa "viimeistellään uskovaisuus".
On siis sääli, että lapsen terve mieli sekoitetaan uskontopropagandalla, ja saadaan hänet elämään ihmiselle ja ihmismielelle luonnotonta elämää.
Omaan elämääni Zen-Buddhalaisuus on tuonut suotuisia vaikutuksia.
- Poopootoo
tunkee taas netistä!
Linkkejä helvettiin. Hellresornas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778