Olen 28-vuotias nainen ja kaipaan kaveria suunnilleen ikäisestäni naisesta seuraksi erityisesti ulkoilemaan ja Elixiaan (Sello) mutta myös kaikkiin mahdollisiin muihin lajeihin. Itse olen ihan tavis ja tykkään liikkua vapaa-ajan iloksi ja oman terveyteni vuoksi. Missään lajissa en ole erityisen pro, mutta uutta on kiva oppia ja liikunnanilo on se pääpointti. Kaverin kanssa olisi helpompi saada itsensä liikkeelle mutta Espooseen vasta muuttaneena tuttavapiiriä ei vielä ole.
Vastailehan tähän ketjuun ja jos laitat sähköpostiosoitteesi, niin kirjoittelen sinulle päin.
Kuntoilukaveria Espoosta?
4
573
Vastaukset
- -..-
Moikka, kuntoilu/ulkoiluseura olisi tervetullutta. Asun leppävaaran alueella, (nainen, muutaman vuoden sinua nuorempi) ja itsekään en mikään pro missään lajissa, mutta kaikenlainen liikunta silti lähellä sydäntä. Laittele viestiä, niin katsotaan, miten ajatukset käy yksiin.
[email protected]- Mukava saada uusia..
Minäkin etsin itselleni urheiluseuraa,olen toki mies.Olen aikaisemmin asunut leppävaaran lähellä joten maastot ovat minulle todella tuttuja.Tottakapas yhteyttä [email protected].
- Kuntoilukaveri
Jos kaipailet vielä ulkoiluseuraa, niin mä olisin vapaaehtoinen. Olen 27-vuotias liikunnasta pitävä tyttö. Tällä hetkellä käyn usein Elixiassa, mutta ulkoliikunta on laiminlyöty. Asustelen Leppävaaran alueella, joten yhteislenkit ois ehkä helppo toteuttaa. Mut saa kiinni osoitteesta [email protected]
- ~Tiina~
Moikka!
Jos vielä kaipaat kuntoiluseuraa niin tässä löytyisi 28v nainen, asun tässä Pohjois-Leppävaaran puolella. Koiran kanssa olen alkanut lenkkeillä ja jumpassa salilla käynti on tuttua.
Otapa yhteyttä jos vielä haluat kuntoiluseuraa.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792059- 1751771
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701632Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1041415Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241413- 1001067
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1591056Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731037Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228866Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56830