Olen 28-vuotias nainen ja kaipaan kaveria suunnilleen ikäisestäni naisesta seuraksi erityisesti ulkoilemaan ja Elixiaan (Sello) mutta myös kaikkiin mahdollisiin muihin lajeihin. Itse olen ihan tavis ja tykkään liikkua vapaa-ajan iloksi ja oman terveyteni vuoksi. Missään lajissa en ole erityisen pro, mutta uutta on kiva oppia ja liikunnanilo on se pääpointti. Kaverin kanssa olisi helpompi saada itsensä liikkeelle mutta Espooseen vasta muuttaneena tuttavapiiriä ei vielä ole.
Vastailehan tähän ketjuun ja jos laitat sähköpostiosoitteesi, niin kirjoittelen sinulle päin.
Kuntoilukaveria Espoosta?
4
560
Vastaukset
- -..-
Moikka, kuntoilu/ulkoiluseura olisi tervetullutta. Asun leppävaaran alueella, (nainen, muutaman vuoden sinua nuorempi) ja itsekään en mikään pro missään lajissa, mutta kaikenlainen liikunta silti lähellä sydäntä. Laittele viestiä, niin katsotaan, miten ajatukset käy yksiin.
[email protected]- Mukava saada uusia..
Minäkin etsin itselleni urheiluseuraa,olen toki mies.Olen aikaisemmin asunut leppävaaran lähellä joten maastot ovat minulle todella tuttuja.Tottakapas yhteyttä [email protected].
- Kuntoilukaveri
Jos kaipailet vielä ulkoiluseuraa, niin mä olisin vapaaehtoinen. Olen 27-vuotias liikunnasta pitävä tyttö. Tällä hetkellä käyn usein Elixiassa, mutta ulkoliikunta on laiminlyöty. Asustelen Leppävaaran alueella, joten yhteislenkit ois ehkä helppo toteuttaa. Mut saa kiinni osoitteesta [email protected]
- ~Tiina~
Moikka!
Jos vielä kaipaat kuntoiluseuraa niin tässä löytyisi 28v nainen, asun tässä Pohjois-Leppävaaran puolella. Koiran kanssa olen alkanut lenkkeillä ja jumpassa salilla käynti on tuttua.
Otapa yhteyttä jos vielä haluat kuntoiluseuraa.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868