Päätitte sit laittaa sen Suomi-ValkoVenäjä matsin FST5:lle??? Vittulan väki, että sit tuolla tavalla pakotetaan katsomaan suomisvenskien kanavaa kun ei sille muuten riitä katsojia. Minä olen lätkäfani mutta en periaatteesta katso jotain svenskikanavaa vaikka se olis ainoa kanava jolta lätkää tulee. Vastustan tuollaista pakottamista ja olen pyyhkinyt FST5:n digiboksistani pois.
Ottakaa valtaväestökin joskus huomioon!
Kiitti vaan Yle. Vitusti
22
643
Vastaukset
- hirrrrrveetä...
joudun painamaan kakesta 5-näppäintä...saas nähdä miten siitä urakasta selviän...hyi YLE!
- tuusannuuskana
Pointti ei ole se että joutuu painamaan 5-näppäintä vaan se että MINÄ EN ALA KATSOMAAN FST5:ttä joka on RKP:n keino pakottaa ihmisiä ruotsinkieleen! Enkä aio antaa Ylelle sitä iloa että se saa ilakoida että "jee, meillä FST5:llä on näin ja näin paljon katsojia" vaikka ne katsojat ei katsoisi FST5:ttä minkään muun syyn takia kuin olympialaisten!
Tajusitko pelle?? Vastustan pakkoruotsia, RKP:tä ym. niihin liittyviä kuten myös FST5:ttä. Ei tässä mistään laiskuudesta ole kyse. - Nollåtta
tuusannuuskana kirjoitti:
Pointti ei ole se että joutuu painamaan 5-näppäintä vaan se että MINÄ EN ALA KATSOMAAN FST5:ttä joka on RKP:n keino pakottaa ihmisiä ruotsinkieleen! Enkä aio antaa Ylelle sitä iloa että se saa ilakoida että "jee, meillä FST5:llä on näin ja näin paljon katsojia" vaikka ne katsojat ei katsoisi FST5:ttä minkään muun syyn takia kuin olympialaisten!
Tajusitko pelle?? Vastustan pakkoruotsia, RKP:tä ym. niihin liittyviä kuten myös FST5:ttä. Ei tässä mistään laiskuudesta ole kyse.kyllähän fst5-kanavalla selostuksen saa suomeksi.
ei siinä mitään pahaa ole että joltain turhalta kanavalta nipistetään pikkaisen kapasiteettiä ohjelman lähettämistä varten. - tuusannuuskana
Nollåtta kirjoitti:
kyllähän fst5-kanavalla selostuksen saa suomeksi.
ei siinä mitään pahaa ole että joltain turhalta kanavalta nipistetään pikkaisen kapasiteettiä ohjelman lähettämistä varten.se mun ideani oli tuossa se, että nyt kun porukka tsiigaa FST5:ltä olympialaisia, vaikka suomeksi selostettuna, niin ne lukemat sitten rekisteröidään ylös ja kuvitellaan että FST5:llä olisi jatkuvasti niin paljon katsojia ja niillä TILAPÄISESTI KOHONNEILLA katsojaluvuilla sitten perustellaan kalliin kanavan ylläpitoa ja pakkoruotsittaminen vaan jatkuu.
Elikkä mun ajatusteni takana on kapina FST5:ttä, RKP:tä ja muita ruotsinkielisiä pakottajia kohtaan! Siksi nappia 5 ei tarvi mun kaukosäätimessäni koskaan painaa. - ...
se mun ideani oli tuossa se, että nyt kun porukka tsiigaa FST5:ltä olympialaisia, vaikka suomeksi selostettuna, niin ne lukemat sitten rekisteröidään ylös ja kuvitellaan että FST5:llä olisi jatkuvasti niin paljon katsojia ja niillä TILAPÄISESTI KOHONNEILLA katsojaluvuilla sitten perustellaan kalliin kanavan ylläpitoa ja pakkoruotsittaminen vaan jatkuu.
Elikkä mun ajatusteni takana on kapina FST5:ttä, RKP:tä ja muita ruotsinkielisiä pakottajia kohtaan! Siksi nappia 5 ei tarvi mun kaukosäätimessäni koskaan painaa.mutta ellei taloutesi satu olemaan yksi niistä noin tuhannesta Suomessa joilla on katsojalukujen mittaamiseen käytetyt välineet, niin ei tuo protestisi tulos näy yhtään missään. FST:n katsojamäärä ei siis putoa (edes) yhdellä, jos jätät matsin väliin.
- tajuatko
se mun ideani oli tuossa se, että nyt kun porukka tsiigaa FST5:ltä olympialaisia, vaikka suomeksi selostettuna, niin ne lukemat sitten rekisteröidään ylös ja kuvitellaan että FST5:llä olisi jatkuvasti niin paljon katsojia ja niillä TILAPÄISESTI KOHONNEILLA katsojaluvuilla sitten perustellaan kalliin kanavan ylläpitoa ja pakkoruotsittaminen vaan jatkuu.
Elikkä mun ajatusteni takana on kapina FST5:ttä, RKP:tä ja muita ruotsinkielisiä pakottajia kohtaan! Siksi nappia 5 ei tarvi mun kaukosäätimessäni koskaan painaa.Hyi helvetti
Tajusitko pelle?? Vastustan pakkoruotsia, RKP:tä ym. niihin liittyviä kuten myös FST5:ttä. Ei tässä mistään laiskuudesta ole kyse.Koita tajuta, että sinun antipatiasi FST5:tä kohtaan on puhtaasti sinun asiasi. Ei se ole mitenkään Ylen syy.
- odota aikuistumista
tilaa piipaa-auto
- Kuusisorminen
Koeta keksiä itsellesi jotain järkevää tekemistä. Hanki vaikka elämä.
- prkl!!!
se suomalaisten väkisin ruotsalaistaminen. Ei mene päiväkään etteikö asian tiimoilta jotan tulisi esiin. Eilen joku hölmä oli vaatimassa lapsille pakkoruotsin aikaistamista ja nyt sitten tulee suomi-valkovenäjä ulkomaalaisille tarkoitetulla kanavalla! Itse olisin valmis vaikka yleislakkoon että tämä häpeällinen asia suomesta loppuisi!!!!
- ....----
Ei sitä lätkää oo pakko kattoa. Mee vaikka lenkille tai keksi itelles joku parempi harrastus :D.
FST muuten puskee ihan hyvää ohjelmaa.
nimim: "avoin kaikenlaisille kulttuureille"- jos...
muutat ruotsiin ja nautit siellä ruotsalaisuudesta. Suomi on suomi ja täällä ei tarvita ulkomaalaisia kanavia saati sitten sitä että lätkää sieltä näytetään.
- ....----
jos... kirjoitti:
muutat ruotsiin ja nautit siellä ruotsalaisuudesta. Suomi on suomi ja täällä ei tarvita ulkomaalaisia kanavia saati sitten sitä että lätkää sieltä näytetään.
En oo muuttamassa. Jos olet huomannu niin suurin osa suomalaisista TV-kanavista näyttää ULKOMAISIA ohjelmia ja elävät ULKOMAALAISTEN yritysten mainosrahoilla. Jos kommunismi kiinnostaa niin kannattaa muuttaa Kiinaan. Siellä kun ei "ulkomaalaiset" juhli :P
P.S. Kyllä se ruotsi taas suomen lätkässä pesee :D
- maksetaan?
tv maksut ovat mielettömät ja siitäkö me maksamme että jääkiekko näytetään ulkomaalaisten kanavalla? mihin suomi on menossa? takaisin kohti ruotsinvaltaa?
- jepjepsjep
taitaa tällä hetkellä ottaa päähän? kerrottakoon, että olemme johdossa, mikäli et ole seurannut ottelua. Ylehän uutisoi minuutti minuutilta ottelun, mutta tuskin sinä sitä seuraat, se kun on ison pahan hurriylen tyrkyttämää paskaa.
- Hågan
Eikös tuo jääkiekko ole vähän puppeli poikien peli ja Ruotsalaiset ovat vapaamielisiä.
- apassi
no, jos tulee ohjelma jonka haluan katsoa, niin olen tyytyväinen, ettei tartte ostaa mitään korttia että sen voi katsoa. Sama se miltä kanavalta se tulee, ja jos siinä on suomeksi ääni, niin katson sen vaikka venäläiseltä kanavalta...LoL
- phoca5
Ehkä äitisi tai sen poikaystävä osaa virittää kanavan sinulle takaisin!
- jees jep
Aika harva kykenee ymmärtämään tämän FST5:n ohjelmapolitiikan taustatekijöitä. Eli näytetään puhtaasti suomenkielisille suunnattuja urheiluohjelmia katsojalukujen parantamiseksi. Tällä voidaan sitten yrittää perustella sitä ikävää tosiseikkaa, että 20 % Yleisradion budjetista menee näiden suomea osaavien ruotsinkielisten ohjelmien tuottamiseen. Ajatelkaa nyt pikkasen sitäkin, paljollako omasta lompsastanne tuette tätä toimintaa vuodessa!
Ja palkaksi tästä jalomielisyydestänne saatte ylimielistä kohtaloa osaksenne ruotsinkieliseltä väestöltä. - TGF
Onko näin yksinkertaisia ihmisiä ihan oikeasti olemassa? :o) Vai oliko tämä jokin provo?
Olympialaisissa oli tuohon aikaan niin paljon suomalaisia kiinnostavaa ohjelmaa, että YLE päätti lähettää sitä kahdella kanavalla. Toinen vaihtoehto olisi ollut, että lätkää olisi näytetty kakkosella ja muuta olympiaohjelmaa FST5:llä. Olisitko ollut tyytyväisempi? Mikä oleellinen ero tapahtuneeseen? Ohjelmien kanavapaikat olisivat vaihtuneet, siinä kaikki.
Epäilen muuten, että olet sen verran yksinkertainen, että olisit kannattanut kolmatta vaihtoehtoa: lätkä kakkoselle, eikä muuta olympiaohjelmaa millekään kanavalle. Onneksi et ole tekemässä päätöksiä asiasta.- gussemulla
Yksinkertainen on, mutta se onkin suomenkielinen...du vet!
- Provo trolli
Selvä provo. Ei kukaan voi oikeasti olla noin yksinkertainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917610Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1236334Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1624452Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353071Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902638Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh391964- 1291561
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971534Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo46839Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21792