kyseinen laite on jailbreikattu ja unlockattu, nyt latasin uuden päivityksen ja nyt se sanoo ettei sim-korttini käy. mahdollisesti ollut soneran kytky, en ole varma, mutta pitäisikö se uudestaan unkockata?
Apuja kiitos!
iphoneen kanssa ongelma..
3
288
Vastaukset
- 1stMacFinn
Jos ei tiedä mitä tekee, ei pitäis tehdä.
Tuo uusin taitaa olla aika vaikea unlockata. Toivotan vaan onnea valitsemallasi tiellä. - älkää hölmöilkö
Siis tottakai jos menet päivittämään iPhonen softan iTunesissa, se on päivityksen jälkeen taas siinä "virallisessa" tilassa. Eli jos puhelin on unlockattu jonkun muun kuin Applen toimesta, niin se on päivityksen jälkeen taas lukittu. Ja jokainen päivitys yleensä rikkoo jailbreakkauksen.
Jos meinaat avattua ja jailbreikattua iPhonea käyttää, niin älä päivitä softaa jos et halua ongelmia.- Mäkkitupalainen
Se on tuo jailbreak, joka rikkoo jotakin.
Ja jos tahallaan rikkoo jotakin, niin se on sitten ihan omalla vastuulla. Turha siitä on muille valittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 1023046
- 532272
- 211741
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111650Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61548Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221468Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374