HEI
Menimme mieheni kanssa naimisiin, kun olimme molemmat 18-vuotiaita. Olin silloin jo viikolla 21 raskaana. Emme halunneet aviottomia lapsia. En uskonut, että olisimme pitkäänkään naimisissa, sillä emme olleet erityisen rakastuneita, mutta lapsi oli meille molemmille tärkeä.
Muutamaa vuotta myöhemmin olimme kuitenkin syvästi rakastuneet toisiimme ja saimme vähän myöhemmin kaksoset, joista toinen tyttö ja toinen poika. Kaksosten ollessa vain vuodenikäisiä olin taas raskaana. Pelotti, miten selviän niin monen pienen lapsen kanssa, kun mieheni oli paljon töissä.
Olemme olleet naimisissa 27 vuotta ja lapsia meillä on 7. Nyt olen 45-vuotias ja tuli vähän yllätyksenä, että olen jälleen raskaana! Tilanteessa ei sinänsä ole mitään muuta erikoista, mutta myös vanhin tyttäreni, jonka vuoksi menimme aikoinamme naimisiin on myös raskaana ja odottaa esikoistaan. Lasketut aikamme ovat parin kuukauden välein, tyttärelläni on la aikaisemmin.
Toisella kaksosistamme (tytöllä) on jo kaksivuotias poika.
Kääk!
3
367
Vastaukset
- äitiminäkin
Meillä kävi äitini kanssa ihan samalla tavalla muutama vuosi sitten. Äitini vain sai veljeni kuukauden aikaisemmin, kuin itse sain pienen tyttäreni.
- äitii42vee
Meillä on tyttären kanssa sama juttu.Hänellä on laskettu aika maaliskuussa minulla taas huhtikuussa:) ,itselläni on jo 11 lasta joista 4 on muuttanut pois kotoa.
- wilma60
Onnea tulevasta perheenlisäyksestä, mummoksi tulosta ja ennen kaikkea pitkästä avioliitosta. Minä ihailen ihmisiä jotka osaavat pitää parisuhteensa kunnossa arjen kiireen keskellä. Kaikilla heillä täytyy olla tahto rakastaa vaikka ei elämä varmaan aina ruusunpunaista unelmaa ole.
Minulta ja ex:ltä ei ilmeisesti löytynyt tuota tahtoa sillä avioliittomme päättyi 27 yhteisen vuoden jälkeen. Olisin toki toivonut että olisimme pystyneet jatkamaan yhdessä, kasvattamaan lapset aikuiseksi ja kenties jonain päivänä meistä olisi tullut isovanhemmat ja kotimme olisi ollut mummola. Nuo haaveet haihtuivat moniin ikäviin sanoihin ja nyt sitten odottelen sitä mummoksi tuloa yksin. Tosin sinne menee varmaan vielä aikaa kun esikoinenkin on vasta 13 vuotias. Mutta hyvää kannattaa odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908