HEI
Menimme mieheni kanssa naimisiin, kun olimme molemmat 18-vuotiaita. Olin silloin jo viikolla 21 raskaana. Emme halunneet aviottomia lapsia. En uskonut, että olisimme pitkäänkään naimisissa, sillä emme olleet erityisen rakastuneita, mutta lapsi oli meille molemmille tärkeä.
Muutamaa vuotta myöhemmin olimme kuitenkin syvästi rakastuneet toisiimme ja saimme vähän myöhemmin kaksoset, joista toinen tyttö ja toinen poika. Kaksosten ollessa vain vuodenikäisiä olin taas raskaana. Pelotti, miten selviän niin monen pienen lapsen kanssa, kun mieheni oli paljon töissä.
Olemme olleet naimisissa 27 vuotta ja lapsia meillä on 7. Nyt olen 45-vuotias ja tuli vähän yllätyksenä, että olen jälleen raskaana! Tilanteessa ei sinänsä ole mitään muuta erikoista, mutta myös vanhin tyttäreni, jonka vuoksi menimme aikoinamme naimisiin on myös raskaana ja odottaa esikoistaan. Lasketut aikamme ovat parin kuukauden välein, tyttärelläni on la aikaisemmin.
Toisella kaksosistamme (tytöllä) on jo kaksivuotias poika.
Kääk!
3
365
Vastaukset
- äitiminäkin
Meillä kävi äitini kanssa ihan samalla tavalla muutama vuosi sitten. Äitini vain sai veljeni kuukauden aikaisemmin, kuin itse sain pienen tyttäreni.
- äitii42vee
Meillä on tyttären kanssa sama juttu.Hänellä on laskettu aika maaliskuussa minulla taas huhtikuussa:) ,itselläni on jo 11 lasta joista 4 on muuttanut pois kotoa.
- wilma60
Onnea tulevasta perheenlisäyksestä, mummoksi tulosta ja ennen kaikkea pitkästä avioliitosta. Minä ihailen ihmisiä jotka osaavat pitää parisuhteensa kunnossa arjen kiireen keskellä. Kaikilla heillä täytyy olla tahto rakastaa vaikka ei elämä varmaan aina ruusunpunaista unelmaa ole.
Minulta ja ex:ltä ei ilmeisesti löytynyt tuota tahtoa sillä avioliittomme päättyi 27 yhteisen vuoden jälkeen. Olisin toki toivonut että olisimme pystyneet jatkamaan yhdessä, kasvattamaan lapset aikuiseksi ja kenties jonain päivänä meistä olisi tullut isovanhemmat ja kotimme olisi ollut mummola. Nuo haaveet haihtuivat moniin ikäviin sanoihin ja nyt sitten odottelen sitä mummoksi tuloa yksin. Tosin sinne menee varmaan vielä aikaa kun esikoinenkin on vasta 13 vuotias. Mutta hyvää kannattaa odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408