Järjestämme jälleen pilkkikilpailun Merikarvialla Kasalan kalasatamassa. Sarjoja on kolme: miehet, naiset, ja nuoret. Palkinnot on hyvät. Kisa alkaa klo 12 ja loppuu klo 15. Tuntia ennen alkaa ilmoittautumiset ja siirtymä 15 min ennen kilpailun alkua. Kilpailukala on ahven. Osallistumismaksut 10€ aikuinen ja 5€ nuori. Paikalla on myös buffetti pikku purtavineen sekä kuumaa makkaraa. Lapsille pulkkamäki ja napakelkka. Pysäköintitilaa on hyvin myös linja-autoille. Lisätietoja saa sähköpostilla os [email protected]
pilkkikilpailu merikarvialla 6.3.10 klo 12-15
pilkki76
2
482
Vastaukset
- Terä+hiekka=
Kuulemma jäätymisen aikaan myrskysi ja jään seassa on hiekkaa? pitääkö paikkansa?
- pilkki76
Verkkokalastajilta kyselin asiaa jäät on tullut 2viikkoa sitten ja ei ole hiekkaa on kivistä seutua !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013