Morjens..
Minulla oli v. 2006 lyhyen aikaa Rautatienkadulla Nettikirppis-niminen käytetyn tavaran liike. Lopetettiin toiminta näin jälkikäteen ajatellen ehkä hiukan liiankin helposti, sillä kauppa oli toiminnassa vain n. 8kk. Kokeilin sitten vielä samaa liikettä Turengissa (Hämeenlinnan lähellä) ja Vantaan Korsossa. Forssassa tuntui kuitenkin olevan paras vastaanotto, ja nyt olenkin saanut ajatuksen avata tämä kirppis uudestaan, ja kenties vielä samaan osoitteeseenkin :)
Mitä luulette, olisiko tällaiselle "Äijä-kirppikselle" kysyntää? Myynnissä siis olisi elektroniikkaa, dvd-leffoja, kännyköitä, tietokoneita yms. ei siis perinteistä kirppistavaraa ("lapasia, lumppuja, kippoja ja kuppeja")
Mielipiteitä pliis! Jos kysyntä on kova niin pistetään myymälä uudestaan pystyyn :-)
t. Mara
Netti-kirppis
5
475
Vastaukset
- melankolia.
Mitäs nämä hitaat hämäläiset, mutta minä kaipaan juuri tällaista. Tarvitsen kännykkää ja printteriä. Vanhan ajan TV:tä, jossa toimisi videokasetit ja radion, jossa toimisi kasetit.
Mahtavaa olisi saada sellainen nauhuri, jossa toimisi vanhan "Grunding" systeemi, josta lapsenlapseni voisivat kuulla äänensä, kun he juttelivat silloin pienenä omia juttujaan.
Myös vanhojen video filmien katseluunkin tarvitsen laitteen, jolloin voisin todistaa, että minäkin olen ollut joskus nuori ja "nätti"?
Ideoi Sinä, minä ostan. - ja lisää tulee aina
edullisesti, kannattaisi kysellä heh,, ehkä jopa Kauppakadun alussa olevaa Lelukaupan viereistä, vuosia tyhjänä olevaa.
Uudessa olisi aina uutta tavaraa, käy siellä ainakin alussa väkeä.
Kai tiedät, että siellä kirppiksella voi myydä omiakin tavaroita ja kaverien, siitä niitä euroja tulee.
Pitää aina vaan muutaman pöydän tyhjänä, maksaville asiakkaille.
nykyisissä tahtoo olla sitä samaa aina ja liikaa sitä kuolinpesästä tuotua täysin tarpeetonta hyllyjen täytetä, uudessa olisi ainakin kaikki uutta. - scorpius
Muistan hämärästi moisen liikkeen, oliko siinä Kiinalaisen ravintolan vieressä? Suoraan sanottuna (kun suoraan kysytkin). En edes tiennyt mikä kyseinen liike oli ja miten se toimi. Joskus muistan ajatuksen uhranneeni kuitenkin. Miksi nimessä sana ^netti^... oli ajatus että myydäänkö niitä netin kautta vai liittyikö mitenkään internettiin?? Juuri tuon nimen vuoksi ei tullut poikettua ajattelin että on kuitenkin joku monimutkainen juttu. Jos ei liity mitenkään Internettin niin ehdottomasti nimi vaihtoon! Johtaa harhaan :)
Mitä sitten päätätkin niin onnea ja menestystä- herra sama
Minusta kirpparien yleensäkin (kuten tällä silloinvähän olikin) pitäisi ilman muuta saattaa vähintään kuvamateriaalia kulloinkin paikalla olevasta kamasta verkkoon, joskus jopa ollut aikeissa ehdottaa niille semmoista palvelua, kun niillä muutenkin usein juoksen. Täydellisessä maailmassa se tietysti olisi "riskiä vailla" kuin vain suomalaiset ydinvoimalat.
- H.
Takaisin :-)
Erinomaisen kannatettavaa!
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023