Neuvoja?

Miko N

Moi vaan kaikille. Tänään koitti vihdoin perheemme hartaasti odottama päivä, eli isän tilaama carmin nuwi GPS navikaattori saapui postiin perheemme noudettavaksi. Kysyisin nyt teiltä, että mihin kohtaan olisi paras asentaa kyseinen Carmin nuwi isän autoon? Isän auton merkki ja malli on seuraava: OPEL VECTRA 1.6 S, sedan mallinen bensiini moottorinen ja vuosimalli on 1989. Isä lupasi, että minä saan asentaa Carmin nuwin, kunhan suoritan asennuksen huolellisesti ja tarkoin annettuja turvallisuus ohjeita noudattaen. Toivon, että asennuksen jälkeen Carmin Nuwi navikaattorista olisi paljon hyötyä ja iloa isälle äidille siskolleni ja minulle suorittaessamme silloin tällöin viikonloppyuisin sunnuntai ajelulenkkejä. Mukavaa kesän odotusta kaikille.

3

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangrobba

      eikö siinä ole imukuppi kiinnitystä,onpa sitten todella onneton laite,jospa kiinnittäisit sen sinne minne itse haluat,radion sivulle laitat/kiinnität peltipalan ja kiinnität siihen niin ei tuu kojetauluun reikiä

    • vai mitä

      tunkisit sen hanuriisi

    • kari789

      Minulla on Opel Vectra ja Mion navigaattori.
      Olen kiinnittänyt telineen imukupillaan mittaritaulun 'lasiin' ajotietokoneen kohdalle.
      Minun autossani ei kuitenkaan ole ajotietokonetta, joten ko kohdassa lasia on vain kellonaika ja lämpötilan näyttö. Jonkun verran imukuppi haitta niiden näkymistä. Itse naviagaattori on kuitenkin kokonaan pois tuulilasin edestä, joten siinä mielessä paikka on ihan sopiva. Navin näyttö on myös ihan ratin vieressä, joten se on hyvin näkyvissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe