Moi vaan kaikille. Tänään koitti vihdoin perheemme hartaasti odottama päivä, eli isän tilaama carmin nuwi GPS navikaattori saapui postiin perheemme noudettavaksi. Kysyisin nyt teiltä, että mihin kohtaan olisi paras asentaa kyseinen Carmin nuwi isän autoon? Isän auton merkki ja malli on seuraava: OPEL VECTRA 1.6 S, sedan mallinen bensiini moottorinen ja vuosimalli on 1989. Isä lupasi, että minä saan asentaa Carmin nuwin, kunhan suoritan asennuksen huolellisesti ja tarkoin annettuja turvallisuus ohjeita noudattaen. Toivon, että asennuksen jälkeen Carmin Nuwi navikaattorista olisi paljon hyötyä ja iloa isälle äidille siskolleni ja minulle suorittaessamme silloin tällöin viikonloppyuisin sunnuntai ajelulenkkejä. Mukavaa kesän odotusta kaikille.
Neuvoja?
3
422
Vastaukset
- frangrobba
eikö siinä ole imukuppi kiinnitystä,onpa sitten todella onneton laite,jospa kiinnittäisit sen sinne minne itse haluat,radion sivulle laitat/kiinnität peltipalan ja kiinnität siihen niin ei tuu kojetauluun reikiä
- vai mitä
tunkisit sen hanuriisi
- kari789
Minulla on Opel Vectra ja Mion navigaattori.
Olen kiinnittänyt telineen imukupillaan mittaritaulun 'lasiin' ajotietokoneen kohdalle.
Minun autossani ei kuitenkaan ole ajotietokonetta, joten ko kohdassa lasia on vain kellonaika ja lämpötilan näyttö. Jonkun verran imukuppi haitta niiden näkymistä. Itse naviagaattori on kuitenkin kokonaan pois tuulilasin edestä, joten siinä mielessä paikka on ihan sopiva. Navin näyttö on myös ihan ratin vieressä, joten se on hyvin näkyvissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917