elikkäs semmonen ongelma, että tein ohjelmapäivtyksen 3gs:lle ja nyt laite ei enää toimi!:o näytössä näkyy vaan usb kaapelin kuva ja nuoli itunesin logoon. mutta kun yrittää liittää laitteen koneeseen ja palauttaa tehdasasetukset, tulee virheilmoitus. kenelläkään vastaavia kokemuksia? mitä pitäis tehä? nyt ei aukee ollenkaan koko iphone..
ohjelmistopäivitys!!
25
2937
Vastaukset
- sama765432345
asensin en siis tehny (ohjelmapäivitystä)
- '
Koska olet päivittänyt viimeksi iTunesin?
- Asennus on joskus...
Mikä virheilmoitus? Sen tietäminen auttaa asiassa. Kannattaa päivittää iTunes uusimpaan versioon, jos puhelimesi ei ole jailbreikattu. Jos taas kyseessä on jailbreikattu puhelin ja päivitit käyttöjärjestelmän uusimpaan versioon, niin jailbreikkaus ei ainakaan vielä onnistu.
Kerro, mikä virheilmoitus, niin voi auttaa.- mävaan11111
päivitin just itunesin, eli uusin versio löytyy..eikä ole jailbreikattu. virheilmotus: iPhonea "iPhone" ei voitu palauttaa.Tuntematon virhe (13). pitää kai viedä huoltoon:(
- '
mävaan11111 kirjoitti:
päivitin just itunesin, eli uusin versio löytyy..eikä ole jailbreikattu. virheilmotus: iPhonea "iPhone" ei voitu palauttaa.Tuntematon virhe (13). pitää kai viedä huoltoon:(
....painamalla koti ja virtapainiketta yhtäjaksoisesti niin kauan, että iPhone käynnistyy uudestaan.
- Esaias II
' kirjoitti:
....painamalla koti ja virtapainiketta yhtäjaksoisesti niin kauan, että iPhone käynnistyy uudestaan.
Joo, mulle kävi sillä tavalla, että päivitin itunesia ja
samaan aikaan oli Iphone kiinni tietokoneessa, niin
se ilmoitti, että päivitys ei onnistunut.'
Sen jälkeen ilmestyi näyttöön valkoisen usb_kaapelin kuva
ja itunes-logo, eikä käynnisty enää millään opilla.
"....painamalla koti ja virtapainiketta yhtäjaksoisesti niin kauan, että iPhone käynnistyy uudestaan. "
Tuotakin yritin muttei vaan lähde vika pois.
Onko muita keinoja vielä, ennenkuin täytyy viedä huoltoon ? - '
Esaias II kirjoitti:
Joo, mulle kävi sillä tavalla, että päivitin itunesia ja
samaan aikaan oli Iphone kiinni tietokoneessa, niin
se ilmoitti, että päivitys ei onnistunut.'
Sen jälkeen ilmestyi näyttöön valkoisen usb_kaapelin kuva
ja itunes-logo, eikä käynnisty enää millään opilla.
"....painamalla koti ja virtapainiketta yhtäjaksoisesti niin kauan, että iPhone käynnistyy uudestaan. "
Tuotakin yritin muttei vaan lähde vika pois.
Onko muita keinoja vielä, ennenkuin täytyy viedä huoltoon ?Näkeekö iTunes laitteesi? Jos näkee, valitse iTunesissa "palauta". Nyt laitteen pitäisi tehdä varmuuskopio iPhonestasi, tai on tehnyt sen jo silloin, kun aloit päivittämään laitettasi. Kokeiles....
- Esaias II
' kirjoitti:
Näkeekö iTunes laitteesi? Jos näkee, valitse iTunesissa "palauta". Nyt laitteen pitäisi tehdä varmuuskopio iPhonestasi, tai on tehnyt sen jo silloin, kun aloit päivittämään laitettasi. Kokeiles....
Terve.
Kun kytken laitteen kiinni tietokoneen usb-väylään, se ei tunnista puhelinta
ollenkaan, vaan puhelimessa on edelleen sama usb-piuha/itunes logo. - Esaias II
Esaias II kirjoitti:
Terve.
Kun kytken laitteen kiinni tietokoneen usb-väylään, se ei tunnista puhelinta
ollenkaan, vaan puhelimessa on edelleen sama usb-piuha/itunes logo.No nyt selkisi vikakin.
Minulla on useambi usb-väylä ja pitäisi olla jatkuvasti
sama kuin jo itunesia asennettaessa ja ekaa kertaa synkroitaessa.
Kun tökkäsin oikeaan väylään, niin jovot, lähti palauttamaan.
On se kyllä hyvä tuo ITunes, kun tekee aina varmuuskopion kaikesta.
Ilman sitä olisin ollut pulassa.
Tosin sellainen ongelma jäi, kun vaikka valitsen soittoäänen =
Asetukset Äänet jne...testattaessa soittoäänen volyymiä niin se kyllä pelaa,
mutta sitten minulle soitettaessa on pelkkä värinä...ihme juttu, miten korjais ? - '
Esaias II kirjoitti:
No nyt selkisi vikakin.
Minulla on useambi usb-väylä ja pitäisi olla jatkuvasti
sama kuin jo itunesia asennettaessa ja ekaa kertaa synkroitaessa.
Kun tökkäsin oikeaan väylään, niin jovot, lähti palauttamaan.
On se kyllä hyvä tuo ITunes, kun tekee aina varmuuskopion kaikesta.
Ilman sitä olisin ollut pulassa.
Tosin sellainen ongelma jäi, kun vaikka valitsen soittoäänen =
Asetukset Äänet jne...testattaessa soittoäänen volyymiä niin se kyllä pelaa,
mutta sitten minulle soitettaessa on pelkkä värinä...ihme juttu, miten korjais ?Laitteessa on neljä mekaanista nappulaa, yksi niistä vasemmassa kyljessä nimittäin äänetön. Sen helposti huomaamattaan tökkää alas, äänettömälle. Onkos.....? ;)
- Esaias II
' kirjoitti:
Laitteessa on neljä mekaanista nappulaa, yksi niistä vasemmassa kyljessä nimittäin äänetön. Sen helposti huomaamattaan tökkää alas, äänettömälle. Onkos.....? ;)
Hei kiitos avustasi. Siinähän se vasemmalla oleva nappula oli äänettömällä.
Mutta nyt taas soi !
Sorry kun kyselen niin amatöörijutskia, mutta minulla on ollut IPhone vasta muutaman viikon.
Muuten ihan hämmentävän mahtava kapine ! Kylläpä esim. loogisuudessaan ja helppoudessaan
on mahtava verrattuna esim. Nokiaan... - lkjhgtyuiol
Kyllä se vaan TODELLAKIN ON loogisuudessaan erittäin helppo, verrattuna Nokiaan ja eritoten symbianiin.
On muistettava, OS käyttöjärjestelmä on aivan erilainen logiikaltaan, kuin Nokian erittäin hankala symbian. Siirtyminen Nokialaisesta iPhoneen on suuri ja siksi paljon kysellään ihan perusasioita. Itsekkin ihmettelen, eikö nykyisin enää kukaan lue käyttöohjeita?
Soittoäänet saa kuuluviin, onhan se yhden napin (yhden neljästä) takana. Outoa etteivät sitäkään tajua.
Itselläni on n. kymmenen Nokialaisen jälkeen jo toinen iPhone kierrossa ja paluuta Nokiaan ei ole, ainakin mikäli nokia ei uudistu. Fani????? Itselleni puhelin on silkka käyttöesine, jossa arvostan suuresti käytön helppoutta.
Oletkos itse koskaan kokeillut iPhonea? Jos et, älä arvostele.
Taidat itse "fanittaa" jotain Nokialaista? Onko puhelin sulle vain leikkikalu? ;)
- jermuuuu
Jatketaas tätä. Koitin päivittää uusimmalla itunesilla juuri ios5 ip4:seeni. Kaikki meni kuten piti. Puhelin sitten buuttasi ja vonkasi USB-johtoa itunesiin. Itunes ei löydä luuria. Itunes sanoi epäonnistuneen päivityksen jälkeen vaan tuntematon virhe 1602. Taitaa olla huollon paikka? Koittanut eri usbeja myös mutta sama lopputulos.
- Nokia N86 8MP
Oletko kokeillut asentaa iTunesin kokonaan uudestaan?
http://support.apple.com/kb/ta38633 - %&/&%
Koitin päivittää 3GS:n iOS5:n. Päivityksen jälken iPhonessa usb-kaapeli iTuneslogo. Ei auta iPhonen uudelleen käynnistys, iTuneksen uudelleen asennus. iTunes yrittää palauttaa puhelimen, herjaa kumminkin puuttuvasta usbaapl.sys filestä, eikä palauta. Vinkkejä/ neuvoja?
Muille 3GS:n omistajille: odottakaa ennenkuin yritätte päivittää iOS5:n, ehkä fiksattu päivitys tulee, niin ei tarte kärsiä ongelmista. - %&/&%
No niin, ongelma korjattu. PC-iPhone kombinaatio ei suostunut toimimaan laisinkaan, vaan Iphone pysyi jumittuneena. Vaan kytkin puhelimeni vaimon MacBookProhon, niin siinä iTunes tunnisti puhelimen, boottasi sen, päivitti ja synkkas. Onneks viime kesäkuussa käytin puhelintani vaimon Macissa, niin sain palautettua. Palautuksen jälkeen kytkin iPhonen taas omaan CP:heni ja voilá, kaikki sujui taas kuin tanssi ja sain puhelimeni tiedot varmuuskopiosta palautettua päivän tasalle.
Siis kokemuksiini perustuen: Jos päivität 3GS->iOS5:n, niin käytä Maccia. Jos käytät CP:tä ja tulee ongelmia, lainaa jonkun toisen Maccia. Osaisko kukaan auttaa sit mua vuorostaan??
Päivitin eilen iphonen, ja nyt tuli sellanen ongelma ettei se enää
löydä omatekemiä soittoääniä. Ne on aina tähän asti toiminut. Tein jopa uusia joista toiseen käytin itunesia. Saan ne normaalisti lisättyä itunesiin ja siellä ne näkyy niinkun pitääkin, mut puhelimessa soittoäänissä ne ei näy..
Auttakaa mua, pää hajoo noiden valmiiden pimputusten kanssa!!!- matzz-
Moi mulla ei löydä vieläkään tota ios 5 versiota itunes ilmoittaa että ei ole saatavilla järjestelmä päivitystä. tuo ios 5 on tullu noin puol vuot sit mikä mättää :O
- ShitPhonen omistaja
"Osaisko kukaan auttaa sit mua vuorostaan??
Päivitin eilen iphonen, ja nyt tuli sellanen ongelma ettei se enää
löydä omatekemiä soittoääniä. Ne on aina tähän asti toiminut. Tein jopa uusia joista toiseen käytin itunesia. Saan ne normaalisti lisättyä itunesiin ja siellä ne näkyy niinkun pitääkin, mut puhelimessa soittoäänissä ne ei näy..
Auttakaa mua, pää hajoo noiden valmiiden pimputusten kanssa!!!"
ootkos synkronoinut soittoäänet tämän jälkeen iTunesista? mulla se ainaki auttaa. - ei enää ikinä apple
Minäkin saikkasin aikani sen saatanan itunesin kanssa. Mutta sitten hoksasin lopettaa.
VAPAUS!!!! - iphone3gslolzzzz
Juu elikkäs mulla o iphone 3gs ja koitin päivittää uudenpaaa versioo (ohjelmisto) mut sit tulee vaa ettei pysty ja virhe koodi on 1015, voisko joku kertoo mite ongelma hoidetaa?
- jarpe10
Moi
Olen noviisi iphonen kanssa. Sain "vahingossa" kerran päivityksen onnaamaan. Nyt en muista, miten???
Jos menen asetukset jne....niin ei aloita päivitystä?
Kertoo jotenkin, ettei wifi ole päällä? Kyl pitäis olla?
Eikös tuo päivitys pitäisi olla yksinkertaista?- Netti ei ole päällä
Kyllä pitäis ja kyllähän se onkin.
Moi,
päivitys onnistuu menemällä Asetukset -> Yleiset -> Ohjelmiston päivitys. iPhone joko kertoo ohjelmiston olevan ajan tasalla, tai ehdottaa uusinta päivitystä.
Päivitystä ei pysty aloittamaan jos akussa on liian vähän varausta
Mikko / www.omppukorjaamo.fi- Jarpe10
Tässä se ongelma juuri on? Ihan normaalisti yritän tehdä päivityksen kertomallasi tavalla, mutta ei onnaa?? Aina vain kertoo, että päivitys tekemättä.
Muuten skulaa ihan normaalisti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833