Taivallan halki tuntureiden
tuulissa satuttavissa
joiden kylmät henkäykset
yrittävät latistaa toivon
mitä kantaa mukanaan.
Hongat seisovat ja ovat kuin sotilaat
vartioimassa ruususen unta
mutta silti lämpönsä luovuttavat
kulkijalle.
Sinä hete
matkan varrella täältä pohjoiseen
kuin kuvastin kaunottaren käsissä
janoni sammuttaja
ja palavan tunteen lietsoja rinnassani.
Väreilevään pintaan
joku piirtää herkällä kädellä kasvoja
edessäpäin odottavasta ihanuudesta
hymyilevä kuiskaus huulillaan
jonka ' kuulee ' vain sydämellään ...
Minä olen matkannut halki vaikean
tehnyt mahdottomastakin siedettävän
nähnyt unija pikisilmästä
rakkaudestakin ...
täältä pohjoiseen ...
Täältä pohjoiseen ...
6
178
Vastaukset
- tv
Pohjosen likkaan kolahti tämä runo =)
- runo64-1
... kuvailua matkan varrelta
jäämeren polulta tai oikeastaan mistä vaan.
no ties vaikka ollaan saman kairan
tallaajia
tiellä haaveiden ja unelmien.
kiitokset kun poikkesit
hyvän ja kauniin päivän toivotukset
sinulle lähetän.
on kuljettava, löytääkseen sen tärkeimmän ?
Ehkä se onkin kulman takana jo odottamassa,
et vain kuule etkä huomaa vielä sitä.
Runosi johdattelee lukijan tunturien tuulista
sydämen huoneisiin hiljaa hivuttaen ja
kertoen unelmaasi mitä kauneimmilla lauseilla
ja säkeillä.
Yksi ehdottomasti parhaimpiasi ellei paras rakkausruno.
Viimeistelty, huolellinen jälki näkyy ja tuntuu.
Hienoa, kerrassaan hienoa työtä !- runo64-1
... vaan ei liian ylös
muuten voi tippua maailmasta pois
ja sitten on pitkä matka kotitanhuville
tuolta äärimmäisestä etelästä.
no kyllä tämä äkillinen sutaisu oli
kun muistin sen että en ole kirjoittanut moneen päivään.
pois ovat päivät jolloin kirjotettiin joka aamu tänne.
suuri kiitos vierailustasi rakas ystäväin ja mestarini
niin pääsen toivottamaan kaikkea huikaisevaa matkan varrelle
kun halki päiväsi kuljet kohti viikonloppua.
- *saaga*
Hetkittäin
niin kylmä puhuri
että sydämeen
saakka yrittää
päästä..
Onneksi löytyy puro jossa
raikas tuulahdus
lämpöisestä
Toivo herää
löytyy sydän joka
kuulee puheen
Seuravan hongan takana ehkä jo
kurkistaapi
Kiitos kauniista runostasi
se kertoo kevään hajusta..- runo64-1
... tuuli levotonta sielua repii
tiellä neljän tuulen
ja maa jonka halki kulkea pitää
kestää linnuiltakin aikoja
sydän kuin villi pohjola ...
ei haise vielä kevät
mutta innostuin sanoistasi
joten ehkä pitää kirjoittaa kohta
kevään ensimmäisestä päivästä
joka kohti pohjolaa hiipii.
kiitos kyläilystä rakotulten vaelteleva tarina.
toivon päiväsi pullollee hyvää ja kaunista
lämmöllä sydämestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673