Onko kokemuksia Ainosta? Etsin netistä kokemuksia mutten löytänyt suomalaisten kommentteja lainkaan.. .__.
Ja onko näin että C905 kaiuttimet hajoaa koko ajan? tai siis alkaa rätistä sun muuta?
Sony Ericsson Aino & C905 - kokemuksia?
2
661
Vastaukset
- Ms-Somebody87
Mulla reilun kk:n Aino ollu käytös ja tykkään kovasti :).Langattomat kuulokkeet kätevät urheillessa kun puhelin voi jopa olla eri huoneessa niin kuuluu. (pitihän tuo testata toi kantomatka).Ulos en vielä ole menny :D!Paljon muistitilaa ja hyvä kamera.Kannatan.Napit tuntui alussa hankalalta ja tunnottomilta.Tosin ehti tottumaan erilaisiin nappeihin välissä kun oli iänikuinen Nokia3510i väliaikais käytös n. 3kk kun onnistuin särkemään näytön W610i erkistä.Oli orpo olo.
- ceelebie
oho enpä tienny että siinä on langattomat kuulokkeetkin, kuulostaa hyvältä! Kyllähän niihin nappeihin sun muihin tottuu ajan kuluessa.. Mietin vain että onkohan tuo sony ericsson kestävämpi kuin muut mallit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20811930
- 585569
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k233014Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html482900- 472535
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342105Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471969- 381955
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131931Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71827