VVO:n sivuilta ilmenee, että maalit ja tarvittavat työvälineet saa muuton yhteydessä, mites tapetit? Ja saako itse valita mitkä maalit(/tapetit) ottaa, vai onko vain jotkut tietyt vaihtoehdot?
VVO:n muuttoetu, saako tapetteja?
3
1009
Vastaukset
- 9+9
Ite asun vvo:n asunnossa ja meillä talohuollossa on kansiot joista voi valita joko väriyhdistelmät maaleille tai sitten tapetit. Pääsääntöisesti tapetoituja seiniä ei saa vuokralainen maalata ja maalattuja ei saa tapetoida. Mulla on koulutus pintakäsittelystä, joten tekivät poikkeuksen ja sain poistaa tapetit (3kerrosta), maalata ja tasottaa. Maaleissa varsinkin on ihan hyvät vaihtoehdot. Tapetit on muistaakseni aika kamalia, ellei ole sitten parissa vuodessa muuttunut vaihtoehdot hurjasti. Sekä mulla että kaverin kämppään on maaleilla tehty kuvioita ja erivärisiä alueita huoneistoon, saat nimittäin laittaa vaikka joka tilan eriväriseks jos haluat. Tietenkin kunhan värit on aina siitä samasta "perheestä" mitä sinne on valmiiks valittu.
- Marru II
Tapeteista en tiedä mutta VVO:LLA on oma värikartta-Hesa, Vantaalla ainakin, Tikkurilan värejä kohtuullisesti
ei siis aivan vapaata valintaa mutta ns kotipaketti on todella hyvä sisältää kaiken mitä perusmaaluksessa tarvitaan-ei lattiansuojuksia, eikä telinettä.Toimi loistavasti toimitettiin parissa päivässä asuntoon.
Muutenkin kaikki ihan ok ja ystävällinen palvelu.
Kannattaa kysyä www.vvo.fi - n_
Asun kanssa vvo:lla ja muutettuani tähän asuntoon, sain sen muuttoedun johon kuului kaikki tarvittavat välineet tapetointiin sekä maalaamiseen, tapettipöydän sain huoltoyhtiöltä. Tapetti valikoima on ihan jees, ei nyt mitää uusinta designia,mutta toimii.. on kauheimpiakin nähty :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074768Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744021462- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11942tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11938Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876