Mitä maksaa vyöhyketerapia vauvoille?Tiedättekö onko Myyrmäessä vyöhyketeapiaa tarjolla?
mitä maksaa?
6
1202
Vastaukset
- äiti80
Vyöhyketerapia maksaa 10-15 €/krt ainakin täällä pohjanmaalla. en tiedä onko siellä sit vähän kalliimpaa.. aika kallista se on, ku kaikille se ei välttämättä ees tehoo tai pitää käydä monta kertaa, mut toisille taas tietty voi riittää parikin kertaa.
Mut meidän poikaan autto ainakin Púrin koliikkituttipullo ja apteekista saatava maidonsakeuttaja, niin poika ei saanu hotkittua niin nopeesti, joten söi rauhallisemmin ja ilmaa ei siten päässyt sisään niin helposti.- mamma
Meidän tyttärellä oli viime keväänä paha koliikki ja saimme vihjeen vyöhyketerapiasta. Täällä pohjois-karjalassa kerta maksaa lapsille 10 euroa ja meille koliikkiin riitti kolme kertaa. Nyt vuotta myöhemmin käymme vyöhyketerapiassa karsastuksen takia,ja siitä on noin viiden kerran jälkeen ollut jonkun verran apua mutta ei huomattavaa. Kokeilemalla sen tietää! Ja jos rahaa ajattelee niin meillä ainakin aina sen verran löytyy että saadaan lapselle hyvä olo...
- Kata2
Täällä Lahdessa vyöhyketerapeutti maksaa 19€/kerta.Ja me käytiin n. 6 kertaa.
- Ana
...Vuoripojankadulla, en muista terapeutin nimeä, 12€/kerta vauvoilta.
- sarppa
Helsingissä maksaa 27-40e kerta.
- Laura
Me saatiin sellainen paketti, mihin kuuluu 3 hoitokertaa ja opetus vanhemmille, yhteensä 50 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194669
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023