nim.pavi

huvit kullakin

Pitäisikö ensin ottaa asioista selvää ennenkuin antaa vinkkejä muille matkaajille,ja hyvä tietysti olisi jos kotisohvalta kirjoittaessa huomioisi että kun kirjoittaa yleiseen keskustelupalstaan,pitäisi osata edes alkeellisinta suomen kieltä,juttujasi lukiessa tulee mieleen peräkammarin poika joka ei ole ikkunasta ulos katsonut....ei pahalla,mutta miksi kirjoittaa tänne jos ei mitään tiedä..?

79

1703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapin ukko

      jos minkinlaista asiantuntijaa, naurattaa niin lukiessa näitä "tietoviisaita",minunkin mieleen tuli että työttömät pihtikintut kotoaan kirjoittaa netistä katsomiaan vinkkejä...ei kannata kaikkea uskoa.

    • Poika jostain

      olla tosiaan peräkammaarin poika.
      Pavi ei kirjottele koti sohvalta.

      • tooosi

        mitä hyötyä on tänne kirjottaa jos nooin hoono soomi ja asenne et joos jootaaakin kiirjootan??


      • 122222
        tooosi kirjoitti:

        mitä hyötyä on tänne kirjottaa jos nooin hoono soomi ja asenne et joos jootaaakin kiirjootan??

        taitaa ky.nimimerkki kirjoitella,ja olen samaa mieltä että kotisoffalta...


    • lovisa-mummo

      Kirjoitit nim.pavi etteikö tämä muka olisi "paikan päällä".Nyt sattuu kuitenkin olemaan niin että tapasin Pavin muutama viikko sitten Inglesissä ja viime talvena asuttiin muutama kuukausi samassa aptoksessa (ei kuitenkaan samassa huoneistossa) niin että varmaankin hänellä on tietoa mitä siellä tapahtuu.Sitten siitä alkeelisesta suomenkielestä,voihan olla ettei kaikki osaa niin hyvää suomea jos on asunut muualla ehkä vuosikymmeniä,niin kuin minäkin.Mutta tätä palstaa lukiessa näyttää tuo kirjakieli olevan vaikeaa monelle muullekin,sitäpaitsi eiköhän se sisältö ole tärkein eikä kirjoitusvirheet.Mitäs muuten sinä tiedät Kanarialta mitä muut ei tiedä?Laitahan tähän palstalle että muutkin saa lukea.

      • eikö niin

        ...elä sinä ota itseesi jos jostakin muusta kirjuutetaan...vai oletko itse pavi? Jos oikein osaa lukea niin humalainen peräkammarin poeka puhuu suuta suuremmalla...


      • elä kehtaa
        eikö niin kirjoitti:

        ...elä sinä ota itseesi jos jostakin muusta kirjuutetaan...vai oletko itse pavi? Jos oikein osaa lukea niin humalainen peräkammarin poeka puhuu suuta suuremmalla...

        ja jos ihminen asustelee suurimman osaa vuotta muualla kuin sisä-savossa,niin tuskimpa laittaa tälle palstalle viestiä harva se ilta...heh heh


      • si si si

        En juuri mitään...ja entäs sitten?Käyn siellä joka vuosi,keväisin ja syksyisin...ja se siitä,en ala tiedoillani prassailee....mummot ja peräkammarin poiijjaat pysykööt lestissään.


    • pavi

      kaks asiaa ,en oo antanut mitää,enkä kellekkään
      matkailu vinkkejä.
      toinen ,,vaan jos joku on jotain kysynyt niin vastaan,
      ja et melkeen jokapäivä palstalla,tääl kun on
      tota aikaa.
      oon samaamieltä kanssasi et miksi kirjoittelee,
      kun ei MITÄÄN TIEDÄ.???????????????????
      kun on käynyt vaan kansakoulun nii ei
      suinkaan pitäis niin paljon vaatii???????
      se vanha, jos on lusikalla anettu niin ei voi kauhalla vaatii

      ja kun ajan autoa melkeen jokapäivä niin
      en niin kännissäkään voi olla jatkuvasti,
      mull on ajokorttikin VIELÄ tallella ?????????

      mukavaa talvea kaikille
      rommi cola ,mukavampi kuin lumikola

      20,1 ja ilman kosteus 55 %

      • sivistystä kehiin

        ...viesti,itseänsä täynnä,tyhmä peräkammarinpoika.


      • valvomo
        sivistystä kehiin kirjoitti:

        ...viesti,itseänsä täynnä,tyhmä peräkammarinpoika.

        eikö täällä oo mitään sensuurii?Ton paviaanin puhetyylikin on aika alhaalta.


      • valot pois
        valvomo kirjoitti:

        eikö täällä oo mitään sensuurii?Ton paviaanin puhetyylikin on aika alhaalta.

        peräkammarin poika,eipä toinna välittää tuollaisten jutuista...ihme että näinkin kauan on saanu tänne huudella asiattomia.


      • åkäs
        valot pois kirjoitti:

        peräkammarin poika,eipä toinna välittää tuollaisten jutuista...ihme että näinkin kauan on saanu tänne huudella asiattomia.

        alkaa olla vanhojen mopojen tarinaa,ketä kiinnostaa!


      • ++++

        kysymysmerkkejä


      • Luit varmaan Barraquiton terveisiä La Palmalta, eli myrskyää, kenttä on ollut suljettuna useita päiviä jne.
        Mitenkä Gran Canarian puolella? Tenerifelläkin olisi B:n kertoman mukaan ollut sähkökatkoja.

        Totta, mieluummin jotain muuta kuin lumikola - lunta on viikonlopuksi luvassa aika roimasti. Tylsä talvi, mutta onpa ainakin hiihtolomalaisilla kerrankin kunnon kelit...

        Hyvää jatkoa Inglesiin!
        Sotis


      • maimun
        sivistystä kehiin kirjoitti:

        ...viesti,itseänsä täynnä,tyhmä peräkammarinpoika.

        Mielestäni ei millään tavalla asiaton viesti. Hyvän talven toivotukset kaikille ym. En ymmärrä mitä asiatonta näet? Tunnen Pavin henkilökohtaisesti ja ihan mukava mies. Keväällä taas tarkoitus tavata viinilasillisen merkeissä Alepubissa. Kunhan pöytä saadaan pysymään pystyssä:))
        Valvomolle terveisiä, osoitat vain suuren typeryytesi ja kateellisen luonteesi samoin kuin valot pois -tyyppi.


      • uutta verta kaivataa
        Sotavento kirjoitti:

        Luit varmaan Barraquiton terveisiä La Palmalta, eli myrskyää, kenttä on ollut suljettuna useita päiviä jne.
        Mitenkä Gran Canarian puolella? Tenerifelläkin olisi B:n kertoman mukaan ollut sähkökatkoja.

        Totta, mieluummin jotain muuta kuin lumikola - lunta on viikonlopuksi luvassa aika roimasti. Tylsä talvi, mutta onpa ainakin hiihtolomalaisilla kerrankin kunnon kelit...

        Hyvää jatkoa Inglesiin!
        Sotis

        jorinoita,pitäiskö uusia koko palsta.nämä ovat jääneet esihistoriaan.Ei Inglesin kävijät enää ole näitä horisevia ukkoja.Vanhaa tietoa,naurettavaa.


      • hard rock
        uutta verta kaivataa kirjoitti:

        jorinoita,pitäiskö uusia koko palsta.nämä ovat jääneet esihistoriaan.Ei Inglesin kävijät enää ole näitä horisevia ukkoja.Vanhaa tietoa,naurettavaa.

        kiinnostaa oikeesti joku ilman kosteus tai kuvat paikallisista kissoista.Nämä palstan immeiset taitavat olla joku eläke kerho.


      • tse via
        hard rock kirjoitti:

        kiinnostaa oikeesti joku ilman kosteus tai kuvat paikallisista kissoista.Nämä palstan immeiset taitavat olla joku eläke kerho.

        wanhoja partoja,eivät ole älynneet että nykyään kaikki tieto on netissä.kenen tahansa luettavissa.Luulevat olevansa jotain asiantuntijoita,kun kerran on Inglesissä käyty...ei maksa vaivaa reagoida näihin.


      • tsebette
        tse via kirjoitti:

        wanhoja partoja,eivät ole älynneet että nykyään kaikki tieto on netissä.kenen tahansa luettavissa.Luulevat olevansa jotain asiantuntijoita,kun kerran on Inglesissä käyty...ei maksa vaivaa reagoida näihin.

        täällä roikut? Nuari ja kaunis vai??Ethän säkään oo sitä nettitietoos käyttämässä, jossa oot niin suuri asiantuntija vai? Meinaan ku täällä notkut.


      • basura
        tsebette kirjoitti:

        täällä roikut? Nuari ja kaunis vai??Ethän säkään oo sitä nettitietoos käyttämässä, jossa oot niin suuri asiantuntija vai? Meinaan ku täällä notkut.

        erittäin hyvä tiivistämään sanottavansa muutamaan lauseeseen. Itse tulee jaariteltua aina pidemmän kaavan kautta. Pavi sanoo asiansa omalla pistämättömällä tyylillään.
        Jatka Pavi samaan tyyliin.
        ent. masa11


      • Sotavento (ei kirj.)
        uutta verta kaivataa kirjoitti:

        jorinoita,pitäiskö uusia koko palsta.nämä ovat jääneet esihistoriaan.Ei Inglesin kävijät enää ole näitä horisevia ukkoja.Vanhaa tietoa,naurettavaa.

        Mitä kerrottavaa sinulla on Kanarian saarilla matkailusta? Varmasti moni odottaa kokemuksiasi.
        Aloitteen palstan uusimisesta voit tehdä S24 ylläpitoon. Siellä ottavat kyllä vastaan ideoita ja kehitysehdotuksia -osiokin on olemassa. Sinne vaan kaikki hyvät ideat, joita sinulta varmasti löytyy.


      • dondon
        Sotavento (ei kirj.) kirjoitti:

        Mitä kerrottavaa sinulla on Kanarian saarilla matkailusta? Varmasti moni odottaa kokemuksiasi.
        Aloitteen palstan uusimisesta voit tehdä S24 ylläpitoon. Siellä ottavat kyllä vastaan ideoita ja kehitysehdotuksia -osiokin on olemassa. Sinne vaan kaikki hyvät ideat, joita sinulta varmasti löytyy.

        Miksi pitää pavia haukkua. Kivaa juttua kirjoittelee, jokainen tyylillään.

        Eihän näitä sivuja ole pakko lukea jos ei kiinnosta.

        Jatka vaan samaan malliin.


      • pavi
        dondon kirjoitti:

        Miksi pitää pavia haukkua. Kivaa juttua kirjoittelee, jokainen tyylillään.

        Eihän näitä sivuja ole pakko lukea jos ei kiinnosta.

        Jatka vaan samaan malliin.

        olin jo täss muutamana aikana aikeissa lopettaa
        nää jorinat,mut tulin toisiin ajatuksiin kun,kaikki
        ei haukkunut,ja epäillu,että kirjoitan lööperiä.
        oon pysynyt asiassa,siltä kantilta kun minä sen
        näen ja tunnen.
        eiks noille räkänokille vois aloittaa oman palstan
        niin ei ois PAKKO roikkua täällä ?????????????
        tulin just kämpille,kyliltä Apilas oli vähän,
        Mäkysen Jaska lauloi.
        Hell-singis enämpi, Antti Huovila heilutteli
        huuliaan "kone musaa" ihmiset kaikkos ,kun ei
        setit osunut kohalleen ex.(ensteks valssi ja sit foxi toiseks)
        Matti & Jope, Reetu , klo23 ei ketään tanssjiota,muutama istu
        ulkona. Playa del sol mycket folk.

        myrsky on laantunut ei se tehnyt Inglesis pal mittään,
        jokunen palmu ,vuorilla teitä poikki sateen takia,
        kun ei se sadetta ollu,joku kaato vettä tuolt taivaalta,
        Maspalomaksen duneil kanava kohalla hiekat meressä,
        ja meri ihan ruskea,vuorilta tulevan veden takia,
        kanava ihan täynnä,
        15.2 ja 69%


      • pavi
        basura kirjoitti:

        erittäin hyvä tiivistämään sanottavansa muutamaan lauseeseen. Itse tulee jaariteltua aina pidemmän kaavan kautta. Pavi sanoo asiansa omalla pistämättömällä tyylillään.
        Jatka Pavi samaan tyyliin.
        ent. masa11

        voitko kertoo peräkammarin pojalle miten pääsen eroon
        tästä Pavin nimmarista
        kiitos etukäteen ja terkkuja Inglesistä


      • Field
        pavi kirjoitti:

        olin jo täss muutamana aikana aikeissa lopettaa
        nää jorinat,mut tulin toisiin ajatuksiin kun,kaikki
        ei haukkunut,ja epäillu,että kirjoitan lööperiä.
        oon pysynyt asiassa,siltä kantilta kun minä sen
        näen ja tunnen.
        eiks noille räkänokille vois aloittaa oman palstan
        niin ei ois PAKKO roikkua täällä ?????????????
        tulin just kämpille,kyliltä Apilas oli vähän,
        Mäkysen Jaska lauloi.
        Hell-singis enämpi, Antti Huovila heilutteli
        huuliaan "kone musaa" ihmiset kaikkos ,kun ei
        setit osunut kohalleen ex.(ensteks valssi ja sit foxi toiseks)
        Matti & Jope, Reetu , klo23 ei ketään tanssjiota,muutama istu
        ulkona. Playa del sol mycket folk.

        myrsky on laantunut ei se tehnyt Inglesis pal mittään,
        jokunen palmu ,vuorilla teitä poikki sateen takia,
        kun ei se sadetta ollu,joku kaato vettä tuolt taivaalta,
        Maspalomaksen duneil kanava kohalla hiekat meressä,
        ja meri ihan ruskea,vuorilta tulevan veden takia,
        kanava ihan täynnä,
        15.2 ja 69%

        Tiedätkö Pavi, ketä Suomalaisia esiintyy Inglesissä viikoilla 11 ja 12. Green Fieldiin ollaan tulossa kahdeksi viikoksi. Niin ja kiitos asiallisista jutuistasi Pavi! Pysy kanavalla!!
        N 35 etelänmatka ja niistä 7 Inglesissä...


      • sporttinen mies
        Field kirjoitti:

        Tiedätkö Pavi, ketä Suomalaisia esiintyy Inglesissä viikoilla 11 ja 12. Green Fieldiin ollaan tulossa kahdeksi viikoksi. Niin ja kiitos asiallisista jutuistasi Pavi! Pysy kanavalla!!
        N 35 etelänmatka ja niistä 7 Inglesissä...

        Tuu apilaniittyyn aölkuillasta, noi klo 20 tai su klo 20 tai ma klo 20.
        oo baaritiskin äärellä,,, haluisin tanssittaa Sua
        Kypsä mies oon. Kerrotko vähä tuntomerkkejäs, mä vaalee viikinki.


      • sporttinen mies
        Field kirjoitti:

        Tiedätkö Pavi, ketä Suomalaisia esiintyy Inglesissä viikoilla 11 ja 12. Green Fieldiin ollaan tulossa kahdeksi viikoksi. Niin ja kiitos asiallisista jutuistasi Pavi! Pysy kanavalla!!
        N 35 etelänmatka ja niistä 7 Inglesissä...

        Tuu apilaniittyyn alkuillasta vk 11, noin klo 20 la tai su klo 20 tai ma klo 20.
        oo baaritiskin äärellä,,, haluisin tanssittaa Sua
        Kypsä mies oon. Kerrotko vähä tuntomerkkejäs, mä vaalee viikinki.
        Oli vähä virheitä ed jutussa siks uusiks


      • pavi kirjoitti:

        voitko kertoo peräkammarin pojalle miten pääsen eroon
        tästä Pavin nimmarista
        kiitos etukäteen ja terkkuja Inglesistä

        Miksi ihmeessä luopuisit kaikkien tuntemasta nimimerkistä? Sehän on ihan mainio ja nyt tunnistettavissa.
        Älä välitä rahtuakaan noiden ilkiöitten herjoista. Olen laskenut tässä aikojen kuluessa omasta nimmaristani useita erilaisia versioita, joista osa on väännetty hyväntahtoisesti, osa ihan v-tyylillä. Kyllä lukijat pystyvät tunnistamaan sen, milloin kirjoitat rekkautuneena ja milloin joku "aani" tai muu klooni on asialla.
        Kannustan sinua jatkamaan omana rehellisenä itsenäsi. Kivaa tarinaa, kuten moni on sinulle viime päivinä kertonut.

        Jos nyt kuitenkin haluat tehdä muutoksen, menet profiilitietoihisi ja siellä "päivitä käyttäjätietoja" -osioon.

        Etelä-Suomessa on kova pakkanen, tuulee vietävästi ja lunta on luvassa. Että tämmönen talvi.
        Terkuin Sotis


      • Jörgensen
        sporttinen mies kirjoitti:

        Tuu apilaniittyyn alkuillasta vk 11, noin klo 20 la tai su klo 20 tai ma klo 20.
        oo baaritiskin äärellä,,, haluisin tanssittaa Sua
        Kypsä mies oon. Kerrotko vähä tuntomerkkejäs, mä vaalee viikinki.
        Oli vähä virheitä ed jutussa siks uusiks

        peräkammarista on tämä heppu, joka on välillä Kauniaisissa välillä Kanarialla ja sitten jossain mökillään rakkinsa kanssa. Ei tajuu mistään mitään.


      • vilperi57
        Jörgensen kirjoitti:

        peräkammarista on tämä heppu, joka on välillä Kauniaisissa välillä Kanarialla ja sitten jossain mökillään rakkinsa kanssa. Ei tajuu mistään mitään.

        Ilmaista mainosta ei tule koskaan liikaa ja tarinaankin on taas tullut vähän jatkoa:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?p=253#253

        Samoin kun vanhemmatkin on päivitetty kun tuo kuvaongelma saatiin poistettua!! :)
        Jos aito metsästyskäytössä oleva kansalliskoiramme on mielestäsi rakki, niin koirista et kyllä sitten tiedä mitään. :)
        Tajuttomuuden aste on sitten taas lukijoista kiinni ja mitä mä olen rivien välistä lukenut, niin aika moni on päinvastaista mieltä sinun kanssasi. :)


      • Field
        sporttinen mies kirjoitti:

        Tuu apilaniittyyn alkuillasta vk 11, noin klo 20 la tai su klo 20 tai ma klo 20.
        oo baaritiskin äärellä,,, haluisin tanssittaa Sua
        Kypsä mies oon. Kerrotko vähä tuntomerkkejäs, mä vaalee viikinki.
        Oli vähä virheitä ed jutussa siks uusiks

        Apinaniityssä saat olla ihan itsekses.
        Tuo N 35 ei tarkoittanut 35-vuotiasta naista jos niin luulit...


      • !"#¤%()=?
        valvomo kirjoitti:

        eikö täällä oo mitään sensuurii?Ton paviaanin puhetyylikin on aika alhaalta.

        pakko olla paviaani, kun lomailee kanarialla ja kehtaa sen tunnustaa, ettei ole osannut muualle mennä.

        alanyassa näkyy olevan myös teikäläisiä.


      • Hupinsa kullakin
        Field kirjoitti:

        Apinaniityssä saat olla ihan itsekses.
        Tuo N 35 ei tarkoittanut 35-vuotiasta naista jos niin luulit...

        päivystää 24/7.


      • mutta..
        Sotavento kirjoitti:

        Miksi ihmeessä luopuisit kaikkien tuntemasta nimimerkistä? Sehän on ihan mainio ja nyt tunnistettavissa.
        Älä välitä rahtuakaan noiden ilkiöitten herjoista. Olen laskenut tässä aikojen kuluessa omasta nimmaristani useita erilaisia versioita, joista osa on väännetty hyväntahtoisesti, osa ihan v-tyylillä. Kyllä lukijat pystyvät tunnistamaan sen, milloin kirjoitat rekkautuneena ja milloin joku "aani" tai muu klooni on asialla.
        Kannustan sinua jatkamaan omana rehellisenä itsenäsi. Kivaa tarinaa, kuten moni on sinulle viime päivinä kertonut.

        Jos nyt kuitenkin haluat tehdä muutoksen, menet profiilitietoihisi ja siellä "päivitä käyttäjätietoja" -osioon.

        Etelä-Suomessa on kova pakkanen, tuulee vietävästi ja lunta on luvassa. Että tämmönen talvi.
        Terkuin Sotis

        tuliko pettymys jos "pavi" tunnusti vedättäneensä parodiaa kanarian kävijöistä?


      • pavi
        Field kirjoitti:

        Apinaniityssä saat olla ihan itsekses.
        Tuo N 35 ei tarkoittanut 35-vuotiasta naista jos niin luulit...

        väärällä palstalla,treffit yritetään tehdä muilla palstoilla
        toi, PYH oli ihan oikeessa.
        ja kun oon luullu et tää on
        KANARIANSAARIA käsittelevä palsta,
        ehdotin että räkänokille ja pervoille
        OMA PALSTA,niin saava meuhuta keskenään.

        tääl on kelit parantuneet ainaskin nyt,
        mut on luvassa pilvistä,muutaman päivän,
        sithän sen näkee kun kattoo tuolt partsilta.
        21,7 57 %
        mut nyt on tuol LAPAn suunallamelko
        mustii pilvii....


      • pavi
        mutta.. kirjoitti:

        tuliko pettymys jos "pavi" tunnusti vedättäneensä parodiaa kanarian kävijöistä?

        en kyllä OMASTA mielestäni oo vedättäny
        parodiaa,enkä mollanut ketään ja käytän
        omaa nimmaria,ja pysyn toduudessa
        jota ei KAIKKI tee,
        piiloutuvat jos minkälaisten.

        illalla Hell-singissä Imatran bickbänd
        soittavat Jukan mukaan, Fran Sinatran musiikkia


      • Kieppula
        pavi kirjoitti:

        olin jo täss muutamana aikana aikeissa lopettaa
        nää jorinat,mut tulin toisiin ajatuksiin kun,kaikki
        ei haukkunut,ja epäillu,että kirjoitan lööperiä.
        oon pysynyt asiassa,siltä kantilta kun minä sen
        näen ja tunnen.
        eiks noille räkänokille vois aloittaa oman palstan
        niin ei ois PAKKO roikkua täällä ?????????????
        tulin just kämpille,kyliltä Apilas oli vähän,
        Mäkysen Jaska lauloi.
        Hell-singis enämpi, Antti Huovila heilutteli
        huuliaan "kone musaa" ihmiset kaikkos ,kun ei
        setit osunut kohalleen ex.(ensteks valssi ja sit foxi toiseks)
        Matti & Jope, Reetu , klo23 ei ketään tanssjiota,muutama istu
        ulkona. Playa del sol mycket folk.

        myrsky on laantunut ei se tehnyt Inglesis pal mittään,
        jokunen palmu ,vuorilla teitä poikki sateen takia,
        kun ei se sadetta ollu,joku kaato vettä tuolt taivaalta,
        Maspalomaksen duneil kanava kohalla hiekat meressä,
        ja meri ihan ruskea,vuorilta tulevan veden takia,
        kanava ihan täynnä,
        15.2 ja 69%

        Eiks oo taas kapakat tarjonnu ilmaisia paukkuja kun mollaat noita kapakoita. Olen itse kuullut kun kinuat alennuksia....


      • pavi
        Kieppula kirjoitti:

        Eiks oo taas kapakat tarjonnu ilmaisia paukkuja kun mollaat noita kapakoita. Olen itse kuullut kun kinuat alennuksia....

        jos mua tarkotat,niin en oo kinunnu alennuksii,
        sen mitä juon niin maksan mitä pyydetään.,
        mut meil talvi asukeilla on hiukan alemmat hinnat
        kuin viikko kaks turisteilla,ja ei niitä tartte kinuta,
        kun tuntee melkeen kaikki tarjoiliat,meil on vaki hinnat,
        et revi siitä.

        vai olet itse kuullut,kerro kapakan nimi missä kinusin ???

        enkä vaihda nimimerkkiäni,kiusallanikaan

        mukavaa iltaa kaikille


      • !"#¤%()=? kirjoitti:

        pakko olla paviaani, kun lomailee kanarialla ja kehtaa sen tunnustaa, ettei ole osannut muualle mennä.

        alanyassa näkyy olevan myös teikäläisiä.

        Yritetäänpä uudelleen....


        Viittaat ilmeisesti tuohon otsikossa mainittuun ohjelmaan, joka on lähinnä rikollinen sekä matkanjärjestäjiä, että ennen muuta valmismatkoja ostavia kohtaan. Ihmettelen, että mikään taho ei puutu matkailijan yksityisasioiden epäeettiseen revittelyyn ohjelmassa. Miksi ohjelmaan on otettu ne pahimmat ääri-ilmiöt, kuten sängylleen paskova suomalaisseurue, ruotsalainen, vakavasti sairas Börje, jne. Ohjelmasta olisi voinut saada asiallisen ja myönteisen, mutta nyt herkutellaan sangen negatiivisilla asioilla..

        Pointtini on se, että et voi moisen roskaohjelman perusteella leimata Kanarian matkailua, et myöskään nimimerkki Pavia ja sanoa että "teikäläisiä" on myös Alanyassa.

        Uskon, että sekä Alanyassa, että Kanarian saarilla lomailee varsin fiksua väkeä, enkä ymmärrä ollenkaan, mitä tarkoitusta palvelee ohjelman negatiivisuus. Suurimman riskin tässä on ottanut Detur, joka revittelee asiakkaidensa asioita telkkarissa, luvan kanssa tai ilman. Who cares. Kohdepäällikön kielitaito on lähinnä tasolla säälittävä. Vitsikkäintä on se, että esim. hotellien virkailijat näyttävät puhuvan suomea paremmin, kuin kohdepäällikkö englantia.


      • harmittaa
        Sotavento kirjoitti:

        Yritetäänpä uudelleen....


        Viittaat ilmeisesti tuohon otsikossa mainittuun ohjelmaan, joka on lähinnä rikollinen sekä matkanjärjestäjiä, että ennen muuta valmismatkoja ostavia kohtaan. Ihmettelen, että mikään taho ei puutu matkailijan yksityisasioiden epäeettiseen revittelyyn ohjelmassa. Miksi ohjelmaan on otettu ne pahimmat ääri-ilmiöt, kuten sängylleen paskova suomalaisseurue, ruotsalainen, vakavasti sairas Börje, jne. Ohjelmasta olisi voinut saada asiallisen ja myönteisen, mutta nyt herkutellaan sangen negatiivisilla asioilla..

        Pointtini on se, että et voi moisen roskaohjelman perusteella leimata Kanarian matkailua, et myöskään nimimerkki Pavia ja sanoa että "teikäläisiä" on myös Alanyassa.

        Uskon, että sekä Alanyassa, että Kanarian saarilla lomailee varsin fiksua väkeä, enkä ymmärrä ollenkaan, mitä tarkoitusta palvelee ohjelman negatiivisuus. Suurimman riskin tässä on ottanut Detur, joka revittelee asiakkaidensa asioita telkkarissa, luvan kanssa tai ilman. Who cares. Kohdepäällikön kielitaito on lähinnä tasolla säälittävä. Vitsikkäintä on se, että esim. hotellien virkailijat näyttävät puhuvan suomea paremmin, kuin kohdepäällikkö englantia.

        kyseinen kohdepäällikkö kyllä puhuu englantia aivan sujuvasti, tosin aksentti on "suomalainen" mutta ketä se haittaa? Sinua kenties, mutta kaikki eivät ehkä halua/pysty sitä brittiaksenttia vääntämään. Saatikka jenkkienglantia. Mikä siitä tekee säälittävän? Häh???


      • harmittaa kirjoitti:

        kyseinen kohdepäällikkö kyllä puhuu englantia aivan sujuvasti, tosin aksentti on "suomalainen" mutta ketä se haittaa? Sinua kenties, mutta kaikki eivät ehkä halua/pysty sitä brittiaksenttia vääntämään. Saatikka jenkkienglantia. Mikä siitä tekee säälittävän? Häh???

        Jos vertaat kohdepäällikön sanavarastoa sen tummatukkaisen oppaan vastaavaan, ero on huikea viimeksi mainitun hyväksi. Ääntämisestä puhumattakaan. Sanoinko jotain brittiaksentista? Riittää, kun pystyy puhumaan puhdasta englantia.
        Kohdepäällikkö on esimies jonka oman näkemykseni mukaan pitäisi olla kaikissa tilanteissa esimerkkinä alaisilleen. Jos Detur haluaa esitellä entistä tankeromissiä omana keulakuvanaan, valinta on heidän.


      • gran canaria
        Sotavento kirjoitti:

        Yritetäänpä uudelleen....


        Viittaat ilmeisesti tuohon otsikossa mainittuun ohjelmaan, joka on lähinnä rikollinen sekä matkanjärjestäjiä, että ennen muuta valmismatkoja ostavia kohtaan. Ihmettelen, että mikään taho ei puutu matkailijan yksityisasioiden epäeettiseen revittelyyn ohjelmassa. Miksi ohjelmaan on otettu ne pahimmat ääri-ilmiöt, kuten sängylleen paskova suomalaisseurue, ruotsalainen, vakavasti sairas Börje, jne. Ohjelmasta olisi voinut saada asiallisen ja myönteisen, mutta nyt herkutellaan sangen negatiivisilla asioilla..

        Pointtini on se, että et voi moisen roskaohjelman perusteella leimata Kanarian matkailua, et myöskään nimimerkki Pavia ja sanoa että "teikäläisiä" on myös Alanyassa.

        Uskon, että sekä Alanyassa, että Kanarian saarilla lomailee varsin fiksua väkeä, enkä ymmärrä ollenkaan, mitä tarkoitusta palvelee ohjelman negatiivisuus. Suurimman riskin tässä on ottanut Detur, joka revittelee asiakkaidensa asioita telkkarissa, luvan kanssa tai ilman. Who cares. Kohdepäällikön kielitaito on lähinnä tasolla säälittävä. Vitsikkäintä on se, että esim. hotellien virkailijat näyttävät puhuvan suomea paremmin, kuin kohdepäällikkö englantia.

        Odottelin kovasti sarjaa ihan siitä syystä ,että aloitan matkailuni näinkin
        myöhäisessä iässä.
        Jos oikeesti matkatoimisto palvelee noin,niin eihän tässä mitään hätää.
        Minä kyllä en paskanna enkä oksenna sänkyyn
        Mutta jos on noin hyvä matkatoimisto,että sehän vaihtaa sun hotellihuoneen ji ihan siitä syystä,ettet
        ole uusi börje,eli voi sua seija ressukkaa....
        Paljon odotin,mutta se matkailu jäi


      • maimun
        Sotavento kirjoitti:

        Yritetäänpä uudelleen....


        Viittaat ilmeisesti tuohon otsikossa mainittuun ohjelmaan, joka on lähinnä rikollinen sekä matkanjärjestäjiä, että ennen muuta valmismatkoja ostavia kohtaan. Ihmettelen, että mikään taho ei puutu matkailijan yksityisasioiden epäeettiseen revittelyyn ohjelmassa. Miksi ohjelmaan on otettu ne pahimmat ääri-ilmiöt, kuten sängylleen paskova suomalaisseurue, ruotsalainen, vakavasti sairas Börje, jne. Ohjelmasta olisi voinut saada asiallisen ja myönteisen, mutta nyt herkutellaan sangen negatiivisilla asioilla..

        Pointtini on se, että et voi moisen roskaohjelman perusteella leimata Kanarian matkailua, et myöskään nimimerkki Pavia ja sanoa että "teikäläisiä" on myös Alanyassa.

        Uskon, että sekä Alanyassa, että Kanarian saarilla lomailee varsin fiksua väkeä, enkä ymmärrä ollenkaan, mitä tarkoitusta palvelee ohjelman negatiivisuus. Suurimman riskin tässä on ottanut Detur, joka revittelee asiakkaidensa asioita telkkarissa, luvan kanssa tai ilman. Who cares. Kohdepäällikön kielitaito on lähinnä tasolla säälittävä. Vitsikkäintä on se, että esim. hotellien virkailijat näyttävät puhuvan suomea paremmin, kuin kohdepäällikkö englantia.

        Olen samaa mieltä, koko ohjelma on mässäilyä ihmisten sairauksilla, huonolla onnella tai kontrollin pettämisellä. Innollla odotin ohjelman alkamista ja muutaman jakson katsoin kunnekka päätin, että ei ole mun juttu. Börjestä vielä, että kuka on mahtanut antaa luvan lähetykselle. On todellakin eettisesti arveluttavaa käyttää hyväksi sairasta ihmistä. Kännissä sekoilevat ihmiset varmasti pystyvät selvin päin kieltämään osaltansa ohjelman esittämisen.
        Tämä ei nyt varsinaisesti liity Kanarian matkailuun, mutta periaatteessa voisi olla myös sieltä tai mistä tahansa lomakohteesta.
        Olen ihan ulkona, että mistä johtuu tämä Pavin mollaaminen. Kokonainen ketju sitä varten? Olen tavannut Pavin Inglesissä ja asiallinen mies, tykkää joraamisesta:))


      • pavi
        Field kirjoitti:

        Tiedätkö Pavi, ketä Suomalaisia esiintyy Inglesissä viikoilla 11 ja 12. Green Fieldiin ollaan tulossa kahdeksi viikoksi. Niin ja kiitos asiallisista jutuistasi Pavi! Pysy kanavalla!!
        N 35 etelänmatka ja niistä 7 Inglesissä...

        en tiiä, en muistanut Jukalta kysyy eilen,
        mutta yritän tänä iltana,
        muissahan on samat vanhat,
        apilassa miki, jose,ja Jaska Mäkynen,
        Matti & Jobess Reetu ja myöhemmin varmaan
        saan tietoo Otolta


      • oohanny
        Sotavento kirjoitti:

        Jos vertaat kohdepäällikön sanavarastoa sen tummatukkaisen oppaan vastaavaan, ero on huikea viimeksi mainitun hyväksi. Ääntämisestä puhumattakaan. Sanoinko jotain brittiaksentista? Riittää, kun pystyy puhumaan puhdasta englantia.
        Kohdepäällikkö on esimies jonka oman näkemykseni mukaan pitäisi olla kaikissa tilanteissa esimerkkinä alaisilleen. Jos Detur haluaa esitellä entistä tankeromissiä omana keulakuvanaan, valinta on heidän.

        kateellisten panettelua...tankeromissi..:D


      • oohanny kirjoitti:

        kateellisten panettelua...tankeromissi..:D

        Tämä Terhi oli samaa missivuosikertaa, kuin ent. kulttuuriministeri Tanja Karpela ja valittiin silloin lehdistön ihannetytöksi.


      • huohh*****
        Sotavento kirjoitti:

        Tämä Terhi oli samaa missivuosikertaa, kuin ent. kulttuuriministeri Tanja Karpela ja valittiin silloin lehdistön ihannetytöksi.

        tiedän, mutta ei se tankeromissi sentää ollut. Näjetsen kaikki eivät osaa englantia lausua "oikein" mutta tulevat silti ymmärretyksi, kuten esim. Mika Häkkinen. Revi siitä=) Mutta hyvää elämää sulle, jopa täydellistä =)


      • Olivia18
        pavi kirjoitti:

        jos mua tarkotat,niin en oo kinunnu alennuksii,
        sen mitä juon niin maksan mitä pyydetään.,
        mut meil talvi asukeilla on hiukan alemmat hinnat
        kuin viikko kaks turisteilla,ja ei niitä tartte kinuta,
        kun tuntee melkeen kaikki tarjoiliat,meil on vaki hinnat,
        et revi siitä.

        vai olet itse kuullut,kerro kapakan nimi missä kinusin ???

        enkä vaihda nimimerkkiäni,kiusallanikaan

        mukavaa iltaa kaikille

        tarkoitat varmaankin sitä piskin omistajaa;)


      • pacha
        huohh***** kirjoitti:

        tiedän, mutta ei se tankeromissi sentää ollut. Näjetsen kaikki eivät osaa englantia lausua "oikein" mutta tulevat silti ymmärretyksi, kuten esim. Mika Häkkinen. Revi siitä=) Mutta hyvää elämää sulle, jopa täydellistä =)

        olla niiin ......missä se musica???


      • huohh***** kirjoitti:

        tiedän, mutta ei se tankeromissi sentää ollut. Näjetsen kaikki eivät osaa englantia lausua "oikein" mutta tulevat silti ymmärretyksi, kuten esim. Mika Häkkinen. Revi siitä=) Mutta hyvää elämää sulle, jopa täydellistä =)

        Enpä tässä nyt ajatellut revitellä sen enempää. Sen tekevät Nelosen ohjelmatuottajat tavallisten ihmisten elämällä. Ja Detur antaessaan asiakkaidensa elämät reviteltäviksi.
        Ääntämistä voi opetella. Ja Mika Häkkistä ei ymmärtänyt luultavasti kukaan.

        Kiitos toivotuksista, samoin sinulle oikein mukavaa jatkoa!
        Sotis


      • Hombre 10
        Sotavento kirjoitti:

        Enpä tässä nyt ajatellut revitellä sen enempää. Sen tekevät Nelosen ohjelmatuottajat tavallisten ihmisten elämällä. Ja Detur antaessaan asiakkaidensa elämät reviteltäviksi.
        Ääntämistä voi opetella. Ja Mika Häkkistä ei ymmärtänyt luultavasti kukaan.

        Kiitos toivotuksista, samoin sinulle oikein mukavaa jatkoa!
        Sotis

        Sinä osaat ilmeisesti täydellistä englantia koska on varaa arvostella?


      • 12plus2
        Sotavento kirjoitti:

        Enpä tässä nyt ajatellut revitellä sen enempää. Sen tekevät Nelosen ohjelmatuottajat tavallisten ihmisten elämällä. Ja Detur antaessaan asiakkaidensa elämät reviteltäviksi.
        Ääntämistä voi opetella. Ja Mika Häkkistä ei ymmärtänyt luultavasti kukaan.

        Kiitos toivotuksista, samoin sinulle oikein mukavaa jatkoa!
        Sotis

        en ymmärrä miksi pitää arvostella ihmisiä puheiden perusteella, Joku osaa ilman aksenttia, joku ei.=)


      • formula 1 ***
        Sotavento kirjoitti:

        Enpä tässä nyt ajatellut revitellä sen enempää. Sen tekevät Nelosen ohjelmatuottajat tavallisten ihmisten elämällä. Ja Detur antaessaan asiakkaidensa elämät reviteltäviksi.
        Ääntämistä voi opetella. Ja Mika Häkkistä ei ymmärtänyt luultavasti kukaan.

        Kiitos toivotuksista, samoin sinulle oikein mukavaa jatkoa!
        Sotis

        et edes tiedä kuka on Mika Häkkinen =)


      • Hombre 10 kirjoitti:

        Sinä osaat ilmeisesti täydellistä englantia koska on varaa arvostella?

        Olen ottanut kantaa pikemminkin "Matkaoppaat" -ohjelmaan, jonka yhtenä esiintyjänä on Deturin Alanyassa toimiva kohdepäällikkö.


      • pavi
        Sotavento kirjoitti:

        Yritetäänpä uudelleen....


        Viittaat ilmeisesti tuohon otsikossa mainittuun ohjelmaan, joka on lähinnä rikollinen sekä matkanjärjestäjiä, että ennen muuta valmismatkoja ostavia kohtaan. Ihmettelen, että mikään taho ei puutu matkailijan yksityisasioiden epäeettiseen revittelyyn ohjelmassa. Miksi ohjelmaan on otettu ne pahimmat ääri-ilmiöt, kuten sängylleen paskova suomalaisseurue, ruotsalainen, vakavasti sairas Börje, jne. Ohjelmasta olisi voinut saada asiallisen ja myönteisen, mutta nyt herkutellaan sangen negatiivisilla asioilla..

        Pointtini on se, että et voi moisen roskaohjelman perusteella leimata Kanarian matkailua, et myöskään nimimerkki Pavia ja sanoa että "teikäläisiä" on myös Alanyassa.

        Uskon, että sekä Alanyassa, että Kanarian saarilla lomailee varsin fiksua väkeä, enkä ymmärrä ollenkaan, mitä tarkoitusta palvelee ohjelman negatiivisuus. Suurimman riskin tässä on ottanut Detur, joka revittelee asiakkaidensa asioita telkkarissa, luvan kanssa tai ilman. Who cares. Kohdepäällikön kielitaito on lähinnä tasolla säälittävä. Vitsikkäintä on se, että esim. hotellien virkailijat näyttävät puhuvan suomea paremmin, kuin kohdepäällikkö englantia.

        mikäs matka ohjelma se oli ja milloin
        se tuli ja miltä kanavalta ??mull on toi
        tvkaista niin näen 2 viikkoo taaksepäin

        Inglesissä on ollu pilvistä mutta lämmintä
        reilut 20 ,huomiseks on luvassa sadetta..
        täytyy täs taas lähtee kylille,eilen oli
        vähän porukkaa,ehkä urheilulomat alkaa
        vaikuttaa,tulee perheellisiä,ehkä sellaista
        hiljais eloa pari kolme viikkoo


      • pavi kirjoitti:

        mikäs matka ohjelma se oli ja milloin
        se tuli ja miltä kanavalta ??mull on toi
        tvkaista niin näen 2 viikkoo taaksepäin

        Inglesissä on ollu pilvistä mutta lämmintä
        reilut 20 ,huomiseks on luvassa sadetta..
        täytyy täs taas lähtee kylille,eilen oli
        vähän porukkaa,ehkä urheilulomat alkaa
        vaikuttaa,tulee perheellisiä,ehkä sellaista
        hiljais eloa pari kolme viikkoo

        Kyseessä on neloselta (siis noita peruskanavia) maanantaista torstaihin tuleva ohjelma. Lähetysaika on klo 19.00 ja jaksot puolen tunnin mittaisia.

        En tiedä, onko sinne kantautunut tietoa Madeiran tuhoista. Myrskytuuli ja tulvat ovat surmanneet ainakin 32 ihmistä ja 70 on loukkaantunut. Tilanne on nyt jo rauhoittunut, mutta pahaa jälkeä on tullut. Oli aika tylyä katsoa meillekin tutun kaupungin, Funchalin keskellä olevan barrancon virtausta. Sen kun on tottunut aina näkemään täysin kuivana...

        Niin, hiihtolomat ovat alkaneet ja Suomessa kotimaan liikenne täydessä kaaoksessa. Talvi yllätti VR:n taas kerran. Myös maanteillä on ollut ongelmia ja pahin tätä kirjoittaessani on vielä edessä. Onneksi ei tarvitse olla nyt liikenteessä ennen maanantaita.

        Pärjäillään!
        Sotis


      • Hombre 10
        Sotavento kirjoitti:

        Olen ottanut kantaa pikemminkin "Matkaoppaat" -ohjelmaan, jonka yhtenä esiintyjänä on Deturin Alanyassa toimiva kohdepäällikkö.

        Ja sinä tietysti osaat täydeliistä englantia koska sinulla on varaa arvostella?
        Eiköhän se ole parempi että yrität saada edes ne ryppyperunat tilattua paikallisella ja jätät muut arvostelematta.
        Matkailu avartaa, maailma ei lopu Kanariaan.


      • Hombre 10 kirjoitti:

        Ja sinä tietysti osaat täydeliistä englantia koska sinulla on varaa arvostella?
        Eiköhän se ole parempi että yrität saada edes ne ryppyperunat tilattua paikallisella ja jätät muut arvostelematta.
        Matkailu avartaa, maailma ei lopu Kanariaan.

        Tämä on avoin keskustelupalsta ja minä otan täällä esiin niitä aiheita, joita pidän ajankohtaisina. Jos sinun itsetuntosi ei kestä sitä, että kummastelen tv-ohjelmassa esiintyvän oppaan englannin taitoa, ongelma on sinun.
        Oman itsetuntoni puitteissa voin paljastaa suuren salaisuuden. Inhoan ryppyperunoita. Ja espanjankielen taitoni on varsin kehno.


      • 29
        Sotavento kirjoitti:

        Jos vertaat kohdepäällikön sanavarastoa sen tummatukkaisen oppaan vastaavaan, ero on huikea viimeksi mainitun hyväksi. Ääntämisestä puhumattakaan. Sanoinko jotain brittiaksentista? Riittää, kun pystyy puhumaan puhdasta englantia.
        Kohdepäällikkö on esimies jonka oman näkemykseni mukaan pitäisi olla kaikissa tilanteissa esimerkkinä alaisilleen. Jos Detur haluaa esitellä entistä tankeromissiä omana keulakuvanaan, valinta on heidän.

        Mielstäni kohdepäällikkö puhuu englantia turkkilaisittain. Varmasti paras tapa saada itsensä ymmärretyksi siellä. Se on sitten eri asia onko se kaunista vai ei, mutta paikallista kuitenkin:)


      • svedu
        maimun kirjoitti:

        Mielestäni ei millään tavalla asiaton viesti. Hyvän talven toivotukset kaikille ym. En ymmärrä mitä asiatonta näet? Tunnen Pavin henkilökohtaisesti ja ihan mukava mies. Keväällä taas tarkoitus tavata viinilasillisen merkeissä Alepubissa. Kunhan pöytä saadaan pysymään pystyssä:))
        Valvomolle terveisiä, osoitat vain suuren typeryytesi ja kateellisen luonteesi samoin kuin valot pois -tyyppi.

        kiitos kun puolustit mua pientä,kyllä mä
        kestän noi ,....................
        kukahan sitä Alen kiikerää ulko pöytää
        heilautti,et teiän v-viinilasit meni kumoon???????
        tarjoon kaks lasillista,kun tais mennä mun
        piikkiin,,,,,,,,,,

        terve tuloo INGLESIIN nii taas jorataan

        mulle voi myös kitrjoitaa s-postin kautta
        [email protected]


      • 29 kirjoitti:

        Mielstäni kohdepäällikkö puhuu englantia turkkilaisittain. Varmasti paras tapa saada itsensä ymmärretyksi siellä. Se on sitten eri asia onko se kaunista vai ei, mutta paikallista kuitenkin:)

        Jos hallitsee englannin, ei sanavarasto ja ääntäminen katoa minnekään, oli sitten missä ilmastossa tahansa. Mitä on englanti turkkilaisittain? Ei kielen tarvitse olla täydellistä, mutta siitä tankerosta, mitä Deturin kohdepäällikkö vetää, on lyhyt matka alkeisiin.
        Nyt ollaan kuitenkin Kanarian saarten palstalla ja tämä matkaopas-ohjelma tuli keskusteluun vain siksi, että joku keksi leimata saarilla matkailevat sen epämieluisan kuvan perusteella, minkä ohjelma turismista antaa muutaman ääritapauksen vuoksi.


      • svedu
        svedu kirjoitti:

        kiitos kun puolustit mua pientä,kyllä mä
        kestän noi ,....................
        kukahan sitä Alen kiikerää ulko pöytää
        heilautti,et teiän v-viinilasit meni kumoon???????
        tarjoon kaks lasillista,kun tais mennä mun
        piikkiin,,,,,,,,,,

        terve tuloo INGLESIIN nii taas jorataan

        mulle voi myös kitrjoitaa s-postin kautta
        [email protected]

        sory väärä e.mail osoite pitäs olla
        [email protected]


      • Hombre 10
        Sotavento kirjoitti:

        Jos hallitsee englannin, ei sanavarasto ja ääntäminen katoa minnekään, oli sitten missä ilmastossa tahansa. Mitä on englanti turkkilaisittain? Ei kielen tarvitse olla täydellistä, mutta siitä tankerosta, mitä Deturin kohdepäällikkö vetää, on lyhyt matka alkeisiin.
        Nyt ollaan kuitenkin Kanarian saarten palstalla ja tämä matkaopas-ohjelma tuli keskusteluun vain siksi, että joku keksi leimata saarilla matkailevat sen epämieluisan kuvan perusteella, minkä ohjelma turismista antaa muutaman ääritapauksen vuoksi.

        Miksi sitten katsot sitä ohjelmaa jos oppaan kieiltaito niin kyrsii? Ps. Missä itse olet oppinut täydellisen englannin, Kanariallako?


      • Hombre 10 kirjoitti:

        Miksi sitten katsot sitä ohjelmaa jos oppaan kieiltaito niin kyrsii? Ps. Missä itse olet oppinut täydellisen englannin, Kanariallako?

        On monia ohjelmia, joissa joku roolihahmo ei miellytä, mutta ei se ole syy jättää sarjaa katsomatta.

        Oma kielitaitoni on hankittu kieltä opiskelemalla, enkä missään vaiheessa ole väittänyt sen olevan täydellinen. Vai olenko?


      • 29 toinen viesti
        Sotavento kirjoitti:

        Jos hallitsee englannin, ei sanavarasto ja ääntäminen katoa minnekään, oli sitten missä ilmastossa tahansa. Mitä on englanti turkkilaisittain? Ei kielen tarvitse olla täydellistä, mutta siitä tankerosta, mitä Deturin kohdepäällikkö vetää, on lyhyt matka alkeisiin.
        Nyt ollaan kuitenkin Kanarian saarten palstalla ja tämä matkaopas-ohjelma tuli keskusteluun vain siksi, että joku keksi leimata saarilla matkailevat sen epämieluisan kuvan perusteella, minkä ohjelma turismista antaa muutaman ääritapauksen vuoksi.

        Perdon, jos en osannut ilmaista asiaa ymmärrettävästi. Tarkoitin, että kohdepäällikkö ääntää englantia kuten turkkilaiset (varsinkin sellaiset, jotka ovat sen oppineet käytännössä ilman kieliopintoja Turkin "peruskoulussa".

        Sotavento, hyvää matkaa Las Palmasiin. Olen viettänyt siellä lomaa kolmesti ja neljäs matka on suunnitelmissa ensi marraskuulle. Aivan mahtava paikka!


      • 29 toinen viesti kirjoitti:

        Perdon, jos en osannut ilmaista asiaa ymmärrettävästi. Tarkoitin, että kohdepäällikkö ääntää englantia kuten turkkilaiset (varsinkin sellaiset, jotka ovat sen oppineet käytännössä ilman kieliopintoja Turkin "peruskoulussa".

        Sotavento, hyvää matkaa Las Palmasiin. Olen viettänyt siellä lomaa kolmesti ja neljäs matka on suunnitelmissa ensi marraskuulle. Aivan mahtava paikka!

        Näiden pakkasten ja tuiskujen keskellä matka on todella toivottu.
        Harmittaa vietävästi palstalla viime aikoina ollut Las Palmasia alentava keskustelu.
        Sinä, joka olet siellä matkaillut, tiedät täysin, minkälaisesta paikasta on kyse.

        Mukavaa talven jatkoa, mahdollisista lumiesteistä huolimatta!
        Sotis


      • pavi
        uutta verta kaivataa kirjoitti:

        jorinoita,pitäiskö uusia koko palsta.nämä ovat jääneet esihistoriaan.Ei Inglesin kävijät enää ole näitä horisevia ukkoja.Vanhaa tietoa,naurettavaa.

        perusta palsta teille nuorille ja kauneille,.
        voi olla et sinäkin joskus ,jos tolla aseteella ehkä pääset,
        tähän ikään,niin ja joskus kanarian lämöön.

        nytkin 22.8 ilmankosteus 78%
        siinä sulle hattuus lippa


      • pavi
        Jörgensen kirjoitti:

        peräkammarista on tämä heppu, joka on välillä Kauniaisissa välillä Kanarialla ja sitten jossain mökillään rakkinsa kanssa. Ei tajuu mistään mitään.

        onhan se niin mahottoman hyvä,kun joku tajuu
        vaik ei edes tunneta,taiat olla niitä itämaan tietäjiä.
        ja mitä sä toisten koirista,mutta kait näät senkin sun
        kristalli pallostas.
        eiks oo vaikee elää kun on tollanen asenne,
        muita , tuntemattomiakin, kohtaan??????????


      • pavi
        åkäs kirjoitti:

        alkaa olla vanhojen mopojen tarinaa,ketä kiinnostaa!

        kukahan sinutkin on elättänyt ,vi elättäkö vieläkin
        ??? jos ei vanha mopo, "minä oon jo 16 v asti."
        mutta ei oo häävisti onnistunut kasvatuksessa/käytöksessä
        onhan sulla tasan yks vaihtoehto =
        pysy pois tältä palstalta , niin silytät mielen rauhas


      • MASI MATKAAJA
        pavi kirjoitti:

        perusta palsta teille nuorille ja kauneille,.
        voi olla et sinäkin joskus ,jos tolla aseteella ehkä pääset,
        tähän ikään,niin ja joskus kanarian lämöön.

        nytkin 22.8 ilmankosteus 78%
        siinä sulle hattuus lippa

        ...mee kiven koloon.please.anna meidän olla rauhassa noilta sun ilmankosteus jutuilta,meillä on netti,ja meillä on varaa matkustaa itse joten,KETÄ KIINNOSTAA???


      • maimun
        MASI MATKAAJA kirjoitti:

        ...mee kiven koloon.please.anna meidän olla rauhassa noilta sun ilmankosteus jutuilta,meillä on netti,ja meillä on varaa matkustaa itse joten,KETÄ KIINNOSTAA???

        mua kiinnostaa, on kiva lukea lämpötiloista ja ilmankosteuksista ja muutenkin kuulumisia. Mullakin on netti ja käyn muutaman kerran vuodessa Kanarialla ja puhelinyhteyksissä lähes viikottain ja silti KIINNOSTAA!!
        Aloita nyt Masi Matkaaja joku oma ketju kanarian palstalla. Maimuski tuskin malttaa odottaa...


      • netti.fi
        maimun kirjoitti:

        mua kiinnostaa, on kiva lukea lämpötiloista ja ilmankosteuksista ja muutenkin kuulumisia. Mullakin on netti ja käyn muutaman kerran vuodessa Kanarialla ja puhelinyhteyksissä lähes viikottain ja silti KIINNOSTAA!!
        Aloita nyt Masi Matkaaja joku oma ketju kanarian palstalla. Maimuski tuskin malttaa odottaa...

        kivenkoloon..


      • tök tök turo

        nosta kuule työkkärin päivärahat ja juhli silleen...


      • Anonyymi
        tök tök turo kirjoitti:

        nosta kuule työkkärin päivärahat ja juhli silleen...

        Mahotonta menoa täällä..huh huh


      • Anonyymi
        tök tök turo kirjoitti:

        nosta kuule työkkärin päivärahat ja juhli silleen...

        Mahotonta menoa täällä..huh huh


      • Anonyymi
        Sotavento kirjoitti:

        Näiden pakkasten ja tuiskujen keskellä matka on todella toivottu.
        Harmittaa vietävästi palstalla viime aikoina ollut Las Palmasia alentava keskustelu.
        Sinä, joka olet siellä matkaillut, tiedät täysin, minkälaisesta paikasta on kyse.

        Mukavaa talven jatkoa, mahdollisista lumiesteistä huolimatta!
        Sotis

        Terve sotis! Olisko tapaaminen Granilla ajankohtainen? Nostetaan kättä ja huudetaan yhteinen tervehdyshuuto Grani!


    • Anonyymi

      Onko se an-aaliantigue vai el-äkepappa kun nostelee näitä vanhoja ketjuja koko ajan sekoittaen meidän asiakeskustelijoiden sisällön tuotantoa. Olisihan se pitänyt arvata

      • Anonyymi

        Mahotonta menoa taas täällä..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe